XXL Nutrition

Begin kuur en gyno

die heb ik nog nooit gehoord. Dus hypothetisch gezien: bij een tren only geen nakuur zeg jij?

Ja, het vormt geen overtollig oestrogeen, dus principieel is een nakuur overbodig, vandaar dat je het stacked (met aromatiserende middelen) en bij voorbaat een paar weken eerder met de tren stopt en zo dus je libido langer houd door het doorgaan, en nakuren met een SERM, komt het helemaal goed en dat ook nog eens in een afzienbare tijd :D.

Je kan wel HCG in een tren kuur nemen, dat bevorderd je herstel aanzienlijk ;).

Ja, het vormt geen overtollig oestrogeen, dus principieel is een nakuur overbodig, vandaar dat je het stacked (met aromatiserende middelen) en bij voorbaat een paar weken eerder met de tren stopt en zo dus je libido langer houd door het doorgaan, en nakuren met een SERM, komt het helemaal goed en dat ook nog eens in een afzienbare tijd :D.

Je kan wel HCG in een tren kuur nemen, dat bevorderd je herstel aanzienlijk ;).

check check. HCG altijd in tren kuur, ik hou van mijn ballen in het huidige formaat :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang zou het ongeveer moeten duren voordat die gyno weg is als het nog weggaat? Ben nu bijna 1 week aan de nolva en het is sowieso wel een stukje minder geworden maar het is dus nog niet weg. Gevoelloos is het in ieder geval en het is ook niet zichtbaar. Zaterdag is de test en tren helemaal uit me lichaam en heb dan nog 2 weken nolva te gaan. Hoe groot is de kans dat het daarna verdwenen is? Wanneer kan ik besluiten om toch nog een zwaarder middel als letro te gaan gebruiken?

Gewoon met Nolva nakuren, Nolva is vooral actief in borstweefsel, dus wat betreft de gyno moet het daarvoor helpen, en meestal verdwijnt de gyno in de loop der weken vanzelf met het stoppen van de veroorzakende androgeen/anabolen middelen.

Je kan letro altijd nemen alleen zal het weinig bijdragen aan het snellere herstel van de gyno, en de bijwerkingen zijn nou niet bepaald aangenaam,voor sneller herstel van je axis zou je het kunnen nemen, maar als ik jou was zou ik het niet doen.

Is een keuze die jezelf moet maken, maar voor de gyno hoef je het niet te doen.

okej bedankt voor de reactie. Ik hou het dan gewoon bij de nolva dan. Die bijwerkingen van letro heb ik zeker geen trek in. Ik moet nolva nu nog iets minder als 2,5 week gebruiken inclusief nakuur. Mocht de gyno dan niet weg zijn moet ik dan langer door gaan met nolva of heeft het dan geen nut meer?

iemand?

okej bedankt voor de reactie. Ik hou het dan gewoon bij de nolva dan. Die bijwerkingen van letro heb ik zeker geen trek in. Ik moet nolva nu nog iets minder als 2,5 week gebruiken inclusief nakuur. Mocht de gyno dan niet weg zijn moet ik dan langer door gaan met nolva of heeft het dan geen nut meer?

dan zou ik hem nog 2 weken door pakken dan moet het wel weg zijn.

Ja je kan wat langer doorgaan, maar als ie niet steeds wat kleiner wordt gaat ie niet weg. Je zou nolva op 40mg kunnen nemen aangezien dit wel beter werkt tegen gyno.
Het verhaal van maximaal 20mg nolva is enkel omdat je met meer nolva niet nog beter herstelt.

Mocht het na een tijd nog niet weg zijn, zou ik niet te lang door gaan met nolva. Hoe langer de gyno blijft onder de nolva, des te kleiner de kans wordt dat dit nog weg zal gaan. Nolva heeft namelijk zo ook zn neveneffecten, waardoor je het niet langer wilt gebruiken dan nodig. Ik denk echter dat de gyno wel minder gaat worden, je hebt het immers pas net ;).

Bedankt voor de reacties heren! Het word nu met de dag steeds iets minder, bobbeltje is al een heel stuk kleiner dus heb wel goeie hoop dat het weg gaat afgaande op jullie reacties.

Terug
Naar boven