XXL Nutrition

Begin nieuwe kuur

Jammer dat BigCat hier niet even op kan reageren, voor zover ik weet steunt hij nog beide methoden maar ik ben niet zeker of, en aan welke hij de voorkeur geeft. Dan zou je toch een extra mening hebben.

Soulreaver zei:
dat ben ik wel volledig met je eens ja. het blijft een kwestie van interpretatie en beiden methoden hebben gebleken effectief te zijn. mijn voorkeur gaat vanwege de positieve verhalen over snel herstel, mindere dip, enz. uit naar HCG tijdens de kuur, maar het blijft lastige materie. zelden worden er namelijk concreet klinische onderzoeken gedaan op bodybuilders.

Hoewel er veel ratten op dit forum actief zijn, me included :D

Greetz

Elmo zei:
Ik dacht dat ik een zeikerd was! :)

Ok, een kleine nuancering. Teveel in 1 x kan geen kwaad (maar is wel af te raden!) als je het maar niet te lang en te vaak doet. Het woord teveel zegt het eigenlijk al.

Elmo,

een hoge dosering HCG in 1x (of kort achter elkaar) kan de cellen overstimuleren en doen afsterven. Dit volgens een vriend van mij die medicijnen heeft gestudeerd ??? zal hem eens om een studie hierover vragen.

Hij adviseerde altijd max 500ie te pakken en begreep ook niet waarom de fabrikant een dosis van 5000ie per ampul op de markt heeft.

hardgainers zei:
Elmo,

een hoge dosering HCG in 1x (of kort achter elkaar) kan de cellen overstimuleren en doen afsterven. Dit volgens een vriend van mij die medicijnen heeft gestudeerd ??? zal hem eens om een studie hierover vragen.

Hij adviseerde altijd max 500ie te pakken en begreep ook niet waarom de fabrikant een dosis van 5000ie per ampul op de markt heeft.

Ik ben inderdaad benieuwd naar studies want ik kan me niet voorstellen dat Organon 5000IU ampullen voert als zo'n dosering cellen doet afsterven.
Ik hou me warm aanbevolen.

Greetz

Elmo zei:
Ik ben inderdaad benieuwd naar studies want ik kan me niet voorstellen dat Organon 5000IU ampullen voert als zo'n dosering cellen doet afsterven.
Ik hou me warm aanbevolen.

Greetz

HCG is in eerste instantie ook bedoeld als medicijn voor vrouwen die moeite hebben met de eisprong.

Chemical zei:
HCG is in eerste instantie ook bedoeld als medicijn voor vrouwen die moeite hebben met de eisprong.
idd en die dosissen liggen VEEL hoger:D

heb ergens in een boek van het vrouwtje gelezen dat vrouwen soms wel bij een IVF behandeling 25.000 iu krijgen.

Maar sja das op een vrouw op een man zal dat een andere werking hebben

Chemical zei:

inderdaad dat is een goeie! wij gebruiken die spullen voor dingen waar ze niet voor bedoeld zijn.

HCG wordt ook gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen die actie heet toch Moeder voor Moeders :D

hardgainers zei:
inderdaad dat is een goeie! wij gebruiken die spullen voor dingen waar ze niet voor bedoeld zijn.HCG wordt ook gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen die actie heet toch Moeder voor Moeders :D
Ach als wij het niet doen, dan doet een of andere cosmetische kliniek het wel ...
om vrouwen met overgewicht geld uit hun zakken te kloppen!

Nog steeds wordt er door veel klinieken HCG-kuren aangeboden om af te vallen,
hoewel volgens mij deze methode lang en breed achterhaald is.

Dat is een juiste constatering. Feit blijft dat producenten van HCG en medische instanties bij mannen rustig doseringen van 4000 IU aanbevelen. Blijft een raar fenomeen, dat HCG.

Chemical zei:

Terug
Naar boven