MuscleMeat

Begin pics: 4 maanden progressie rug

respect voor de motivatie.

Leuk verhaaltje ;)

Succes

mooi gedaan Niels, je hebt het erg goed aangepakt vind ik. Jammer dat ik je niet zo intensief heb kunnen begeleiden zoals ik dat met (bench)Marc heb gedaan.

Hopelijk als je straks terug bent uit Engeland, kunnen we samen miss wat gaan trainen (events?) :)

Nette Progressie :D ga zo door !:)

• Topic Starter Topic Starter
mooi gedaan Niels, je hebt het erg goed aangepakt vind ik. Jammer dat ik je niet zo intensief heb kunnen begeleiden zoals ik dat met (bench)Marc heb gedaan.

Hopelijk als je straks terug bent uit Engeland, kunnen we samen miss wat gaan trainen (events?) :)

Tnx Frank!
Hoop dat als ik van London terug ben ik ook aardig wat in kracht gestegen ben. En misschien dan samen wat events trainen :) Zou mooi zijn.

Zeer nette progressie;). Vooral je schouders zijn er goed op vooruitgegaan.

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Na een mooie tijd gehad te hebben in London ben ik weer begonnen met trainen. Heb helaas in London weinig kunnen trainen (nja helaas, er waren andere dingen die interessanter waren :P)
Gewicht is gedaald naar 73,5kg. Ben nu een aantal weken bezig en zit nu op 76kg. Ik ga nu weer knallen en hopelijk zit ik binnenkort aan de 80kg.

Mooie progressie, wel een aanmerking op je trainingsschema

"Maandag: borst en biceps
Dinsdag: benen, rug en buik
Woensdag: rust
Donderdag: borst en schouders
Vrijdag: triceps, buik en kleine spiergroepen."

Is toch niet echt geweldig? Benen en rug en buik op 1 dag? Lijkt mij niet zo gezellig:d. Doe je niet beter benen en schouders bvb, rug en triceps op een andere dag?

succes nog met je doelen!

Terug
Naar boven