MuscleMeat

Beginersschema goed of niet mening graag.

DW1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
85kg
Ik ben in 4 maanden tijd zo een 20 kilo afgevallen met hardlopen en voeding en heb besloten dat ik nu maar eens vetvrije massa aan wil komen.
Heb een bankje gekocht die in 7 standen kan en 2 dummbels die ik tot 40 kilo per stuk kan verzwaren
weeg nu 81-82 kilo en heb gekozen voor een split schema die ik als volgt heb ingedeeld.

dag 1 Borst triceps buik

dummbel bench press

dumbbell bench incline

fly's incline

diamond push ups ( tot dood)

kick back

liggend triceps van achter de hoofd naar boven

dag 2 rug biceps

omgekeerd bankdrukken zegmaar

zagen

deadlift met gestrekte benen

dumbbell curls

concentration curls

hamer curls

dag 3 benen schouders en buik

split leg squat

lunge

calfraise single leg

seated shoulder raise

shoulder raie

dumbbell nek press

Rust dag en dan overnieuw beginnen

zelf ben ik niet tevreden over me rug oefeningen en triceps oefeningen.
probeer nu nog ongeveer 4 dagen per week 8 kilometer te lopen, moet ik dit minderen voor betere resultaten?

graag jullie mening en tips voor rug+ triceps en een beetje over de benen.

omdat je beginner bent raad ik je aan om te beginnen met een fullbody. ik heb toevallig gister een 3 daags fullbodyschema gepost, kijk daar eens naar.

beginner is altijd/meestal fullbody met 15reps en meestal 2a 3sets per oefening en niet tot failure

omdat je pezen/aanhechtingen moeten wennen

• Topic Starter Topic Starter
ok thx, moet dat fullbody echt. een tijdje terug deed ik full body toen ik in de sportschool was werkte voor geen meter + ik heb nu eigenlijk de drive omzoveel mogelijk dagen te trainen en dat werkt niet met fullbody

ok thx, moet dat fullbody echt. een tijdje terug deed ik full body toen ik in de sportschool was werkte voor geen meter + ik heb nu eigenlijk de drive omzoveel mogelijk dagen te trainen en dat werkt niet met fullbody

nee hoeft niet je moet zelf weten wat je doet, de trainingsschema wat jou het beste resultaat opleverd.
Als jij split fijner vind moet je dat doen.

Terug
Naar boven