MuscleMeat

Beginfoto's (1 maand)

80sCasual

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik weet dat het te vroeg is om al progressie te zien na een maandje, maar drop toch vast mijn beginfoto's.
Over een paar maanden post ik dan weer nieuwe pics waar (hopelijk) wat progressie te zien is.

Ik ben nu een kleine maand aan het fitnessen en aan het vreten als een beer. Voedingsschema en trainingsschema zijn onder de foto's te vinden.

Eerste foto: 3 oktober 2014 - 69kg - aangespannen, twee uurtjes na workout.

Tweede foto: 26 oktober 2014 - 72,5kg - aangespannen, 2 dagen niet gefitnesst door tijdgebrek.

Iemand een idee van mijn vetpercentage? Denk zelf 20% of zo, als ik niet aanspan heb ik een klein beetje een buikje.

99gt2u.jpg

op5xkg.jpg

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Voedingsschema
jsmzpf.jpg

Trainingsschema

Dag 1: Borst, triceps
Benchpress
Dumbbell fly
Triceps pushdown rope
Dips (machine)
Incline benchpress

Reps: 12x 8x 6x, steeds gewicht verhogen

Dag 2: Benen, schouders
Squat
Leg extension
Adductor machine
Leg press
Military press (Smith machine)
Dumbbell side raise
Dumbbell front raise
Upright row

Reps: 12x 8x 6x, steeds gewicht omhoog

Dag 3: Rug, biceps
Pull-up
T-Bar Row
Cable Row
Front pulldown
Single arm cable curl
Barbell curl

Reps: 12x 8x 6x, steeds gewicht omhoog
Pull-ups nog niet genoeg kracht voor lukt me max. 2/3x

Stats
BP: 8x40
SQ: 8x60
Legpress: 8x136
DL: Doe ik nog niet, komt over 4 weken in m'n nieuwe splitschema.

Ik train 5 dagen per week, cardio doe ik 5 minuutjes roeien voor workojt en 10 minuten fietsen of roeien na workout.

Vetpercentage is 10-12. Je ziet al duidelijk dat je meer eet. Doe zo verder!

• Topic Starter Topic Starter
10-12 ja? Ik dacht zelf veeeel meer omdat ik (zoals ik al zei) wel een klein buikje heb als ik niet aanspan.
En ik ga zeker zo door :D

Vp kan ook rond de 13-14 liggen max.

Dit is geen 10-12. Eerder 15.
Succes!

rond de 15

waarom ben je nu aan het vreten als een beer dan?

zorg gewoon dat je per maand 1kg aankomt

Veel eten is toch belangrijk :p En waarom 1kg als ik ook meer aan kan komen? Sta nu overigens wel al een tijd vast op 72,5

Veel eten is toch belangrijk :p En waarom 1kg als ik ook meer aan kan komen? Sta nu overigens wel al een tijd vast op 72,5

Te veel en snel aankomen kan leiden tot meer vet. Ik zie ook een beetje men boobs in the making. Of zie ik dat nou verkeerd hmm.

Ah oke, logisch ook eigenlijk haha. Maar anders komt er toch geleidelijk aan net zoveel vet bij?
Die manboobs zijn een beetje vertekenend beeld op de foto.

Nee joh gekkie. Wat je aankomt, is niet altijd helft spier, helft vet.
Je kan wel degelijk bulken zonder echt vet aan te komen. Dan zul je niet te ver boven onderhoud moeten eten, maar dan gaat het wel iets langzamer

Btw, die 1000 kcal avondeten is wat ruimgerekend denk ik?

Nee joh gekkie. Wat je aankomt, is niet altijd helft spier, helft vet.
Je kan wel degelijk bulken zonder echt vet aan te komen. Dan zul je niet te ver boven onderhoud moeten eten, maar dan gaat het wel iets langzamer

precies wat Dehaantje zegt. Zeker als je al niet al te droog staat zou ik niet echt hard gaan dirty bulken. Het gaat dan wel langzamer, maar je hoeft dan ook minder lang te cutten

Tijdje bijgehouden in MyFitnessPal app, zat meestal ergens tussen 750-1250 dus dit maar even aangehouden zo. Ene keer iets meer, andere keer iets minder dus.

En dan doe ik het denk ik toch even wat rustiger met eten, twee boterhammen met pindakaas schrappen van m'n schema of zo ?

mooie progressie

Denk ik ook. Dat is echt een flinke maaltijd. Ook zie ik 2 boterhammen met pindakaas die goed zouden zijn voor meer dan 600 kcal..... vind ik ook vrij fors.

Overigens denk ik VP tussen de 16-18%

Gyno?

Net overigens in de gym gewogen, daar weeg ik 74,5 dus mijn weegschaal van thuis klopt niet.
Ik kan daar ook m'n vetpercentage wegen op die weegschaal maar instructeur zei dat dat niet zo'n zin had nu omdat ik veel water had gedronken e.d. , kon ik beter in de ochtend doen dus dat doe ik de volgende keer dat ik 's ochtends ga voor m'n workout.

Bodyfat is 13,6% , spiermassa 48%. Straks gemeten :)

Terug
Naar boven