MuscleMeat

Beginnen met Bulk, eindigen met cut

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Wat ik me afvroeg, heb veel rongdgezocht maar kon er niets over vinden:

Als je nou met een winny only 5 weken bulkt en 2 weken cut, of 6 weken bulkt en 1 week cut (mits je hem 7 weken pakt).
Heeft dit nut? Als je wat vet pakt de 1e 5/6 weken kan je dit de laatste week er weer mooi aftrainen, en de winny zorgt dan voor spierbehoud toch?

Er zijn betere bulk-aas dan winny :) wat verwacht je er op één weekje af te krijgen dan?

met winny bulken? waarom dan geen test-e?
ik zou niet meteen gaan cutten na je bulk, lever je alles weer in..

• Topic Starter Topic Starter
Ik doel wel op een diepe cut, ongeveer een weekie 1000 cal. onder onderhoud en, high protein low carb..
Als de cut 2 weken is, wordt hij iets minder diep dan die 1000 cal onder onderhoud.

Snap dat er inderdaad (veel) betere bulk aas zijn dan winny, deze staat eind volgend jaar ergens opde planning als ik zo door blijf gaan:)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 13:06 ----------

met winny bulken? waarom dan geen test-e?
ik zou niet meteen gaan cutten na je bulk, lever je alles weer in..

Laatste x (overigens wordt het me 2e x) winny only, volgende x wordt het een test-e:)
Alleen als ik nog TIJDENS me laatste week van de winny kuur ga cutten, verlies je geen massa toch? Pas als je direct NA de kuur gaat cutten?

Ik doel wel op een diepe cut, ongeveer een weekie 1000 cal. onder onderhoud en, high protein low carb..
Als de cut 2 weken is, wordt hij iets minder diep dan die 1000 cal onder onderhoud.

Snap dat er inderdaad (veel) betere bulk aas zijn dan winny, deze staat eind volgend jaar ergens opde planning als ik zo door blijf gaan:)

Kdenk dat je er toch wel wat gains mee gaat verliezen.. Ik zou gewoon onder onderhoud gaan eten de hele kuur en hard blijven trainen. spiermassa komt er (volgens mij toch) zowiso wel wat bij door de winny.

Je wilt dus 4kg aankomen met winny only in 5weken en dan gaan cutten? Heeft imo geen nut.. Beter ga je dan gewoon op 250mg test e.. Daar kan je dan evt wat prutsen aan je calorie iname.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 13:33 ----------

Ik snap je punt wel maar dit gaat je niet veel vvm bijbrengen denkik..

Je wilt dus 4kg aankomen met winny only in 5weken en dan gaan cutten? Heeft imo geen nut.. Beter ga je dan gewoon op 250mg test e.. Daar kan je dan evt wat prutsen aan je calorie iname.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 13:33 ----------

Ik snap je punt wel maar dit gaat je niet veel vvm bijbrengen denkik..

Ik snap je reactie dat 250mg test-e dan beter is, maar wil nog 1maal voor de laatste x winny pakken.. Vandaar dat ik echt op de winny only doel.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 14:11 ----------

Kdenk dat je er toch wel wat gains mee gaat verliezen.. Ik zou gewoon onder onderhoud gaan eten de hele kuur en hard blijven trainen. spiermassa komt er (volgens mij toch) zowiso wel wat bij door de winny.

Dan zal spiertoename alleen wel minimaal zijn denk ik?
Hoef niet veel droger te worden, 1% is prima..
Dan kan ik mooi nog 2 maanden doorbulken en daarna een cut erin gooien voor de zomer..

Ga dan eerst cutten en op de winny cleanbulken.
De rest is wel gezegd al

1 week cutten schiet toch niet op. Maak gewoon een keuze. Beter iets goed doen dan twee dingen half.

Ja vroeg me alleen af hoe datzay met de winny, omdat dat vet verlies stinuleert. Maar kga gewoon 7 weken cleanbukken en na nog 7 weken doorbulken, en er dan een cut tegen aan gooien ---> summer ready:)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 13:06 ----------

Laatste x (overigens wordt het me 2e x) winny only, volgende x wordt het een test-e:)
Alleen als ik nog TIJDENS me laatste week van de winny kuur ga cutten, verlies je geen massa toch? Pas als je direct NA de kuur gaat cutten?

Ook tijdens je kuur ga je dan veel inleveren..
Waarom nu niet even natty cutten en vervolgens er een bulk ingooien met winny.. alhoewel ik nog steeds niet begrijp dat je voor winny gaat. Bang voor injects?

Weekje cutten met dnp erbij is toch zo 3/4 kilo :)

Klopt niet eens, tenzij je natuurlijk op een aangename 400-500 mg /dag gaat.

Hopelijk kan je dan op je werk ook gelijk een handdoek onder le leggen.
En die dan ook ieder halfuur uitwringen.
Zelfs op 250mg is het al los zweten.

3-4kg in 1 week is niet haalbaar

Waarom wil je eigenlijk nog 1 laatste keer winny gebruiken? Als ik me btw niet vergis wordt je automatisch"droger" als je je vvm aanzet omdat je vetmassa in verhouding tot je vvm kleiner wordt dus als dat klopt hoef je niet eens te cutten als je maar genoeg ermee gaint.

Waarom wil je eigenlijk nog 1 laatste keer winny gebruiken? Als ik me btw niet vergis wordt je automatisch"droger" als je je vvm aanzet omdat je vetmassa in verhouding tot je vvm kleiner wordt dus als dat klopt hoef je niet eens te cutten als je maar genoeg ermee gaint.

Ga hem nog 1x pakken omdat hij me de 1e x zo goed bevallen is, en omdat het een relaftief kort kuurtje is wat snel werkt, en weer snel hersteld ben.
Volgende keer voor het grotere werk

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 09:31 ----------

Ook tijdens je kuur ga je dan veel inleveren..
Waarom nu niet even natty cutten en vervolgens er een bulk ingooien met winny.. alhoewel ik nog steeds niet begrijp dat je voor winny gaat. Bang voor injects?

Ik heb besloten gewoon om me cut uit te stellen tot begin mei dit jaar, tot die tijd gewoon lekker cleanbulken.
Zeer zeker niet bang voor de injects, wil me 1e test kuurtje pakken als ik rond de 80/85kg zit.
Zo hoop ik met dat kuurtje de 90 te halen

Ga hem nog 1x pakken omdat hij me de 1e x zo goed bevallen is, en omdat het een relaftief kort kuurtje is wat snel werkt, en weer snel hersteld ben.
Volgende keer voor het grotere werk

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 09:31 ----------

Ik heb besloten gewoon om me cut uit te stellen tot begin mei dit jaar, tot die tijd gewoon lekker cleanbulken.
Zeer zeker niet bang voor de injects, wil me 1e test kuurtje pakken als ik rond de 80/85kg zit.
Zo hoop ik met dat kuurtje de 90 te halen

Hoe sta je er nu bij dan? Van een test-e only herstel je ook vrij snel. Kuur je een paar weken langer en haal je er veel meer uit! Maar goed, als je straks die winny gaat doen dan zou ik er wel een cut van maken inderdaad. Heb je meer aan als bulk/cut cycle. Succes ermee!

Hoe sta je er nu bij dan? Van een test-e only herstel je ook vrij snel. Kuur je een paar weken langer en haal je er veel meer uit! Maar goed, als je straks die winny gaat doen dan zou ik er wel een cut van maken inderdaad. Heb je meer aan als bulk/cut cycle. Succes ermee!

Je bedoeld een cleanbulk neem ik aan?:p

Ik zit nu op 72 kilo, na vorig jaar weer een terugval te hebben gehad naar 65.

Wil met de winny richting de 75 en dan naturel door naar de +/- 85kg :)

Wil sowieso wachten tot ik rond de 85 zit met test, omdat ik tot dat gewicht zoveel mogelijk naturel wil winnen ( exclusief deze winny kg's dan natuurlijk)
Dit ivm met een eventuele latere terugval, op naturel gewonnen massa:)

Je bedoeld een cleanbulk neem ik aan?:p

Ik zit nu op 72 kilo, na vorig jaar weer een terugval te hebben gehad naar 65.

Wil met de winny richting de 75 en dan naturel door naar de +/- 85kg :)

Wil sowieso wachten tot ik rond de 85 zit met test, omdat ik tot dat gewicht zoveel mogelijk naturel wil winnen ( exclusief deze winny kg's dan natuurlijk)
Dit ivm met een eventuele latere terugval, op naturel gewonnen massa:)

Nee ik bedoelde ene cut, er zijn veel betere middelen om mee te bulken.
Snap je insteek niet echt, je wilt 3 kg gainen met AAS en vervolgens 10 kg naturel?
Blijf gewoon bulken totdat je het naturel bereikt, ga vervolgens cutten.
Wil niet bishen om stats, maar op 72 kg zou ik sowieso niet gaan kuren. Hoe lang ben je?

Terug
Naar boven