MuscleMeat

beginnen met deca goed of slecht

richardo zei:
wil graag met een kuurtje deca beginnen is dit een goede keus of zijn er in jullie ogen betere voor de eerste keer.gr richardo

Beste Ricardo,

de meningen zijn hier sterk over verdeeld, als je libido je lief is zou ik toch zeker geen deca only nemen hoor. maar om je eerste kuur nou meteen te gaan stacken hmmm... lijkt me ook geen goed idee.

de ideale beginnerskuur is imo testosteron only, aangezien alle steroiden daar van afgeleid zijn en dus de koning der steroiden is.

aantal vragen:
- wat zijn je stats? dus hoe lang train je enz.
- wil je gaan voor massa of toch droger worden

Aangezien je pas twee maand met bb'en bezig bent zoals je zei in de thread waar je je voorstelde zou ik eerst nog ff lekker natural gaan trainen en je intussen eerst eens hier op het board wat meer gaan verdiepen in de materie.

Groeten M.

• Topic Starter Topic Starter
nou dan is er iets fout gegaan ben nu twee jaar bezig. gr r

don't. en ja het is slecht. Als je libido je lief is....

2 jaar is peanuts. En hoe oud ben je (u?) eigenlijk? Je vraag geeft overigens ook geen blijk van enige kennis van AS.
Gewoon iig nog een jaar of 3 a 4 doorknallen man! Heb je echt geen AS voor nodig.

Er zijn zat mensen die na een jaar of twee al kuren, dat ligt aan jezelf en welke doelen je hebt
en hoe snel je die doelen wilt behalen.
Maar hij moet wel wat meer research doen over anabolen voordat ie eraan begint IMO.

Wat zijn je stats en hoe zit het trouwens met je voeding Richardo ?

Of check de sticky's even. Staat ook een neverending discussie over deca-only:) Veel leesplezier!

Heb als eerste kuur deca/dianabol gedaan. De dianabol was nep, dus deca-only gedaan.
Raad het zeker niet aan, aangezien ik mijn libido zeer slecht was voor een redelijk lange periode.

• Topic Starter Topic Starter
alvast bedankt maar ben nu 34 en train en eet me de klere maar zie gewoon nog te weinig resultaat wil dus aan de hand van een kuurtje een sprongetje maken zeg maar en jullie hebben gelijk dat ik niet veel van aas afweet al probeer ik wel zoveel mogelijk te lezen. wil gewoon een beetje in massa aankomen. dat willen we toch allemaal. vrg richardo.

41149 zei:
Heb als eerste kuur deca/dianabol gedaan. De dianabol was nep, dus deca-only gedaan.
Raad het zeker niet aan, aangezien ik mijn libido zeer slecht was voor een redelijk lange periode.

Hoe weet je dat de dianaboll nep was..?

richardo zei:
alvast bedankt maar ben nu 34 en train en eet me de klere maar zie gewoon nog te weinig resultaat wil dus aan de hand van een kuurtje een sprongetje maken zeg maar en jullie hebben gelijk dat ik niet veel van aas afweet al probeer ik wel zoveel mogelijk te lezen. wil gewoon een beetje in massa aankomen. dat willen we toch allemaal. vrg richardo.

je bent in ieder geval al goed bezig dat je je probeert te verdiepen in de materie alvorens je zomaar begint te gebruiken

Terug
Naar boven