wil graag met een kuurtje deca beginnen is dit een goede keus of zijn er in jullie ogen betere voor de eerste keer.gr richardo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
richardo zei:wil graag met een kuurtje deca beginnen is dit een goede keus of zijn er in jullie ogen betere voor de eerste keer.gr richardo
Ik zou nog ff doorbijten als ik jou wasrichardo zei:nou dan is er iets fout gegaan ben nu twee jaar bezig. gr r
richardo zei:wil graag met een kuurtje deca beginnen is dit een goede keus of zijn er in jullie ogen betere voor de eerste keer.gr richardo
41149 zei:Heb als eerste kuur deca/dianabol gedaan. De dianabol was nep, dus deca-only gedaan.
Raad het zeker niet aan, aangezien ik mijn libido zeer slecht was voor een redelijk lange periode.
richardo zei:alvast bedankt maar ben nu 34 en train en eet me de klere maar zie gewoon nog te weinig resultaat wil dus aan de hand van een kuurtje een sprongetje maken zeg maar en jullie hebben gelijk dat ik niet veel van aas afweet al probeer ik wel zoveel mogelijk te lezen. wil gewoon een beetje in massa aankomen. dat willen we toch allemaal. vrg richardo.