Fitness Seller

Beginnen met kuur info

MandoD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
88kg
Goedendag members...

alvorens ik begin zal ik me ff voorstellen, is mijn eerste post hier op dit forum en hoop dat ik me op de juiste plek bevindt en zoniet hoop ik dat ik vanzelf wel door jullie naar de goede topic wordt geleid.

ben 23 jaar, train vanaf mijn 17e en ben echt begonnen met bodybuilding in 2007. in het begin heb ik alleen maar een weightgainer gebruikt en verder nooit iets anders. heb er een hele poos over gedaan om mn voeding in orde te krijgen en dat ik pas na 3 jaar echt gelukt en gaat gelukkig nog steeds goed. heb in al die tijd echt een goede split ontwikkeld en heb er in de gym veel beginnelingen mee geholpen.

vanaf 2007 ben ik een whey eiwit gaan gebruiken, amino 1900 universal, xpa pre workout bbex, ethyl extreme bbex en pwo 45 bbex en moet zeggen dat ik er heerlijk lekker op train. hou niet al teveel van verschillende supps, dit is voor mijn gevoel meer dan genoeg. misschien dat jullie er wat bij adviseren of er wat afalen, sta voor alles open

nu ben ik op een punt beland dat ik dus wil gaan beginnen met een kuur en na veel overleg met de eigenaar van de gym en mn oudere broer (huge bear:P) zijn ew eruit gekomen om eerst te beginnen met een winstrol / nolvadex kuur tabs ivm met minimale vochtretentie vergeleken met een dianobol / nolvadex. is een 12 wk kuurtje met 10 week winny en 2 week nakuur met nolva
heb voor de tabs gekozen omdat ik niet zelf durf te injecteren.

wil eerst hier op dit forum kijken wat jullie bevindingen zijn en of jullie mij misschien een wegwijs kunnen maken met jullie experience.
en als ik verkeerd zit sluit dit topic en verwijs mij dan naar een andere zodat ik toch mijn info ervan af kan halen.
hou er niet zo van om afgebekt te worden :o haha

mijn stats:
lengte: 1.73m
gewicht: 89kg
bf: 16.3% (iets te hoog volgens mij)

Winny max 6 weken.
Probeer eerst naturel wat vet eraf te krijgen, heb je mss nog iets aan de extra hardheid van de winny.

Welkom op het forum.

Allereerst zou ik 'n beetje de sticky's gaan lezen en deze twee pagina's m.b.t. winny en nolva;
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Winstrol
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Nolvadex

Verder zou ik overigens niet 10 weken lang winny slikken, winny is, zoals alle orals, een 17aa, en dus hepatotoxisch (leverbelastend). Dit wil je dus 'n beetje binnen de perken houden, zoals knikker aangeeft, winny max 6 weken. Dit is zo'n beetje de veilig geachte norm bij gebruik van orals op een normale dosis. :) Verder is 2 weken nakuren wat kort.

Succes iig.

Mja misschien leuk om kennis te maken met AAS... maar... ik denk niet erg efficiënt.
Zoals gezegd c17-aa middelen max 6-8 weken (of korter als je leverwaarden als een trein omhoog gaan, meten = weten!!)

Ik zou gewoon in jouw situatie adviseren je trainings en voedingsschema hier te laten checken. Zijn deze goed en train en eet je al een poos op 100% en je wil persee aan de AAS dan:
Gewoon 500mg test-e voor 12 weekjes nakuren met nolvadex.

Zo leer je netjes de basis van het kuren kennen (test). leer de effecten die het heeft van welke sides je wel of geen last hebt en wat je er tegen moet doen (wat je van te voren natuurlijk moet weten) en gebruik die info in de kuren die je daarna doet (nee het blijft nooit bij 1 kuur) waar je iets gaat stacken met die test.

eerst cutten tot onder de 12%...
Dan test only op 500 ew voor 10/12 weken... Eventueel icm winny 6weken op 30 ed...
De spuit is je vriend...vrienden zijn er om je te helpen!

Begin er niet aan als je niet durft te injecteren. Tabs zijn schadelijker voor je lever en leveren minder resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
oke peeps echt top voor de info die ik van jullie heb gekregen...ben idd gedaald in bodyfat (15% rond nu) en probeer dat zoveel mogelijk naar beneden te brengen...heb nu wel wat meer inzicht gekregen in het aas gebeuren maar hou jullie zoiezo op de hoogte...denk dat ik toch moet overstappen op de naald...

kan 1 van jullie mij misschien vertellen waar ik mn voedings en trainingsschema kan laten testen op dit forum? in de gym is de eigenaar vol lof over de schemas maar hoor het liever hier op dit forum omdat hier wat meer mensen zijn die hard gainen ipv 1 persoon :P

hoor het wel thnx alvast

http://forum.dutchbodybuilding.com/

op bovenstaand forum in de sticky's sectie voeding en trainingsschema's kun je voldoende info vinden.
Mocht je nog twijfels hebben plaats daar dan een voorstel, dan kan men daar advies op geven.

Grtz,

Porter.

Terug
Naar boven