MuscleMeat

Beginnen met supplementen

Svenn2010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
93kg
Hallo iedereen

Sinds een jaartje fitness ik al in de gym, normaal gemiddeld 4x per week. Maar ik wil graag beginnen met supplementen, omdat er veel zeggen dat ik weight moet gainen.

Ik weeg nu 79kg en ben 1m87cm groot, ik zie ook steeds minder vooruitgang dus ik zou graag iets zoeken wat mijn spieropbouw en massa bevorderd. En hoe zit het met eten ?

Iemand een idee ?

Alvast bedankt

Svenn ;)

Eerst je voeding in orde maken, dan pas supplementeren. Grote kans dat je te weinig en/of verkeerd eet.

Post je huidige voedingsschema eens in de Voeding sectie (lees de stickies daar) en vraag om advies.

eerst een goed voedingsschema.
eventueel whey ea. shakes toevoegen.

dan kijken voor een supp.

Goede voeding is essentieel. Als jij geen goed voedingsschema hebt zijn supplementen weggegooid geld. Als je voeding in orde is kan een supplement net dat beetje helpen!

Maar nogmaals, eerst je voeding in orde hebben!! (Lees de stickies!)

Hallo iedereen

Sinds een jaartje fitness ik al in de gym, normaal gemiddeld 4x per week. Maar ik wil graag beginnen met supplementen, omdat er veel zeggen dat ik weight moet gainen.

Ik weeg nu 79kg en ben 1m87cm groot, ik zie ook steeds minder vooruitgang dus ik zou graag iets zoeken wat mijn spieropbouw en massa bevorderd. En hoe zit het met eten ?

Iemand een idee ?

Alvast bedankt

Svenn ;)

eten is voor mietjes, echte mannen gebruiken supplementen :rolleyes:

Terug
Naar boven