XXL Nutrition

Aanvullende supplementen voor cut-schema

In groente zitten dus veel vezels als ik je bericht zo lees? Ik las net dat er ongeveer 2,7 gram vezels in een sneetje brood zitten. Dan kom ik inderdaad tekort aan mn dagelijkse vezels, maar goed ik wil ook een beetje genieten tijdens mijn cut en mijn instelling is: voldoende eiwitten en onder onderhoud eten en hou het zo leuk mogelijk voor jezelf (gezondheid is ff minder van belang), al is dat best contradictief want ik vroeg om supplementen die de gezondheid (en evt. spiermassa en/of vetverbranding) bevorderen...lol
Hangt erg van de soort groente af.

Er staat niet hoeveel groente je eet , als dat twee opscheplepels zijn is dat weinig. Maar misschien eet je wel 1kg groente per dag en dan haal je je vezel behoefte wel. Echter hebben vezels ook als voordeel dat je langer een verzadigd gevoel hebt omdat het vocht aantrekt. Maar als je geen volkoren brood lust moet je dat ook zeker niet gaan nemen want dat is niet bevorderlijk voor je doorzettingsvermogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet tussen de 300-400 gram groente per dag en ik lust zeker wel volkoren brood. Volkoren brood it is dus :)

Als je voeding goed zit heb je een hoop supplementen niet nodig.ga daar eerst is aan werken

Terug
Naar boven