MuscleMeat

Beginner die raad zoekt

Welke sport doe je eigenlijk, dat je enkel twee keer breekt ?

Hoe ziet je eet schema eruit

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ziet je eet schema eruit
Hey,
Ik ga nu deze week samenwerken met een professionele bodybuilder puur voor mijn vetpercentage te laten zaken..Erna wou ik anavar winstrol en tb-500 en bpc-157 willen nemen voor die boost nog extra te hebben

Winstrol zonder test base is zeker niet goed voor je. Je suppress jouw eigen testosterone productie waaronder ook estrogen die heel belangrijk is voor de gezondheid van je enkels en botten. Winstrol droogt je gewrichten uit en gaat tegen tb500 en bpc 157 werken. Gewoon niet doen zonder eerst informatie op te zoeken.

Ik zou zeggen doe tb500 en bpc157 voor herstellen onder toezicht van iemand maar neem nooit anabolic steroids of sarms

Winstrol zonder test base is zeker niet goed voor je. Je suppress jouw eigen testosterone productie waaronder ook estrogen die heel belangrijk is voor de gezondheid van je enkels en botten. Winstrol droogt je gewrichten uit en gaat tegen tb500 en bpc 157 werken. Gewoon niet doen zonder eerst informatie op te zoeken.

Ben benieuwd wat die professional je gaat adviseren. K vermoed een beetje hetzelfde als wat hier reeds staat

Merci voor je reactie. Dat wis ik inderdaad niet.
Ok. Dan enkel Anavar ?

Anavar doet dezelfde maar droogt je niet uit. Doe niet aan orale steroids zonder testosterone als basis. Ik begrijp wel wat je doel is met die peptides maar wat ik niet begrijp is waarom steroids wil nemen

ben benieuwd wie die professionele bodybuilder is eigenlijk

• Like
Waarderingen: horn
beter dat je niet weet wat sarms zijn. Je kan die zenden om te testen voor actieve middelen.

Anavar doet dezelfde maar droogt je niet uit. Doe niet aan orale steroids zonder testosterone als basis. Ik begrijp wel wat je doel is met die peptides maar wat ik niet begrijp is waarom steroids wil nemen
Voor die extra boost en vet af te vallen.
Maar dan enkel anavar en niets anders. En anavar heeft ook die helende werking op je lichaam

Janoshik. Kost wel wat geld

Tuurlijk. Succes met herstellen

Terug
Naar boven