MuscleMeat

Beginner die raad zoekt

Hey,
Ik ga nu deze week samenwerken met een professionele bodybuilder puur voor mijn vetpercentage te laten zaken..Erna wou ik anavar winstrol en tb-500 en bpc-157 willen nemen voor die boost nog extra te hebben
Welke professionele bodybuilder gaat jou helpen?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat er amper professionele bodybuilders zijn in Nederland en België.
Ik kan bij u nooit weten als je lastig zijt of gewoon wilt helpen 🙂. Maar dat kan wat je zegt.
Allesinds doet hij mee aan zo shows en hij is veel bezig met bodybuilding en voeding. Zijn eerste advies was hetzelfde als de uwe alleszins.om niets te nemen en dat dat allemaal rommel is👌

Iemand die ik ken. Hij raad ook alles af van anabolen en enkel te focussen op voedsel. Dus ik denk dat ik dat ook ga doen. Merci alvast
Advies is in elk geval prima. Goed dat je de samenwerking hebt gezocht. Er zijn er genoeg die eindeloos van alles proberen, terwijl je ook even een beetje hulp kan vragen.
Succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Advies is in elk geval prima. Goed dat je de samenwerking hebt gezocht. Er zijn er genoeg die eindeloos van alles proberen, terwijl je ook even een beetje hulp kan vragen.
Succes :thumb:
Ja daarom dat ik op deze forum even kwam polsen. Merci alvast

Snap niet waarom dat sommige moeilijk/geheimzinnig doen wie jou begeleidt in het hele proces...🙄 Jeetje man. Uiteindelijk coaches helpen/vragen elkaar ook.. uiteindelijk wilt ieder coach het beste voor zijn/haar atleet.

Waarschijnlijk is het ook zijn supplier...

Waarschijnlijk is het ook zijn supplier...
Iemand die zich heeft volgestampt met alle middelen en eens 17e is geworden op een amateurwedstrijd en nu zegt dat hij wedstrijden doet en dus pro is :D Nu verkoopt hij die middelen om zijn eigen gebruik te sponsoren wss

Sorry maar als uw basis al niet goed is zoals je voeding je schema en vet percentage ga je geen verschil zien als je anavar neemt (mocht je het toch nemen max 50mg per dag en niet meer dan 6 weken voor u eerste cycle en pas na een maand of 2 terug beginnen, hangt af van je bloedwaarden en niet oraal nemen maar sublinguacl, beter effect). MAAR denk na en bij deze een metafoor: als je een huis gaat bouwen is het belangrijkste dat je goede bankstenen en cement gebruikt zodat u huis niet volledig in elkaar stort.

Hieronder een video omtrent ANAVAR:

Terug
Naar boven