MuscleMeat

Beginner heeft nog wat vraagjes. Tips ook welkom!

Wooshie

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
64kg
Hallo Bodybuilders :D

Ik wil maandag gaan beginnen met fitnessen met de reden om vooral aantekomen. Ik zal ff wat vertellen over mezelf:

Leeftijd: 18 Jaar
Lengte: 195-200CM
Gewicht: ~66KG

Zoals je misschien al doorhebt ben ik erg lang en totaal niet zwaar. Nou heb ik ongeveer 2 jaar geleden wel al een maandje of 2 samen met me broer getraind en heb ook hier en daar wat gelezen dus het is niet helemaal nieuw voor me (denk ik:p).

Nou is mijn doel om dus vooral aan te komen dus dat is als ik het goed heb bulken. Ik zal even mij situatie vertellen en dan heb ik nog wat vraagjes.

Ik zit niet meer op school maar werk wel van MA t/m VR van 10:00 tot 12:00 ('s ochtends) en was van plan om daarna te gaan trainen.

Ik dacht eraan om zo te gaan trainen:

Ik sta op om 9:00 eet 4 boterhammen met tonijn salade.
Ik ga werken van 10 tot 12.
Als ik klaar ben ga ik eerst naar huis, iemand suggesties over wat ik kan eten? Ik dacht aan 2 bananen en misschien een eiwitshake?
En dan als ik klaar ben moet ik vooral eiwitten binnen krijgen toch? Dacht aan 200gr Kip + rijst, bakkie kwark, eiwit shakie en nog boterhammen met kalkoenfilet verspreid over de rest van de dag. Is dit een beetje goed als ik dit aan hou? En vroeg me ook nog af, wat is nou echt goed eten wat ik voor het sporten kan eten?

Nou vroeg ik me nog af, ik las dat het als beginner beter is om full body te doen, nou had ik wel een schemaatje gevonden voor beginners: http://www.bodybuilding.com/fun/the-ultimate-beginners-full-body-workout.html alleen waarom is het beter om te beginnen met full body inplaats van split?

Alvast bedankt!

haantje nieuwe foto! nice
en ik zou de startesguide ook ff lezen

Met jou stats zal ik gewoon alles vreten wat los en vast zit, en inderdaad eiwit rijke producten.
Daarnaast hard trainen en je zal groeien.

Lange werkdagen heb je trouwens...

Eet vooral eiwit-rijke maaltijden, zoals havermoutpap, rijst, kip, paela, ...

Eet ook 500+ kcals bovenop je onderhoud.

Handig bij te houden via deze app: My fitness pall (calorieënteller)

Chocomelk, taart, varkensvlees, olijfolie opdrinken alsof het water is.

Terug
Naar boven