XGZA
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste Allemaal,
Ik heb plannen om hard te gaan trainen om serieus massa te kweken. Ik ben 25, 2.05 M en 85 kg combi lengte en gewicht is niet echt indrukwekkend, en heb echt het voorkomen van een lange slungel!
Daar ben ik wel enorm klaar mee en het ergste is ook nog dat ik merk dat ik vetjes begin te krijgen rond de middel.
Ik wil heel graag meer flink meer borst spier massa een strakke buik en flinkere biceps en triceps dat zijn mijn voornaamste speer punten. Om te beginnen ben ik nu anderhalve week om 6 uur opgestaan om 3 kwartier te gaan rennen 40 push en 90 sit ups te doen. Ik heb een aantal jaar geleden een jaar getraind en ik weet nog van toen dat het enorm moeilijk voor mij was om massa te kweken.
Daarom zoek ik hier raad over wijze van trainen, training schema's, voeding en eventueel suplementen/hormonen.
Iedereen die reageert alvast bijvoorbaad dank!!
Ik heb plannen om hard te gaan trainen om serieus massa te kweken. Ik ben 25, 2.05 M en 85 kg combi lengte en gewicht is niet echt indrukwekkend, en heb echt het voorkomen van een lange slungel!
Daar ben ik wel enorm klaar mee en het ergste is ook nog dat ik merk dat ik vetjes begin te krijgen rond de middel. Ik wil heel graag meer flink meer borst spier massa een strakke buik en flinkere biceps en triceps dat zijn mijn voornaamste speer punten. Om te beginnen ben ik nu anderhalve week om 6 uur opgestaan om 3 kwartier te gaan rennen 40 push en 90 sit ups te doen. Ik heb een aantal jaar geleden een jaar getraind en ik weet nog van toen dat het enorm moeilijk voor mij was om massa te kweken.
Daarom zoek ik hier raad over wijze van trainen, training schema's, voeding en eventueel suplementen/hormonen.
Iedereen die reageert alvast bijvoorbaad dank!!

is dit op een of andere manier te compenseren?