AndroidHealthClinic

Beginner

Destinyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Hey,

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben 19 jaar, weeg 75 kilo, 1.86 en train al een kleine 2 jaar. Nu zie ik voor mijn gevoel weinig tot geen verschil en ben ik niet tevreden met het resultaat wat ik in deze tijd behaald heb. Een vriend van me heeft me het advies gegeven om een lichte kuur te nemen, maar ikzelf heb hier weinig tot geen verstand van. Heb al redelijk wat opgezocht en ben al een stuk wijzer geworden vooral door dit forum.

Nu is het bekend dat ik hypertrofische cardiomyopathie heb. Dit houd in dat ik een verdikte hartspier heb. Er is mij verteld dat er ook een mogelijkheid bestaat om een lichte kuur te nemen welke dus niet je organen aan zal tasten.

Graag zou ik graag wat meer informatie en wat advies willen hebben over mijn keuze. Mijn bedoeling is om een lichte kuur te nemen om hiermee een goede basis op te bouwen en hieruit verder te werken.

Alvast bedankt!

Na de eerste regel al gekapt met lezen, niet doen en dit wordt gesloten doei.

Na de eerste regel al gekapt met lezen, niet doen en dit wordt gesloten doei.

Hij is inderdaad te jong en mag hier geen kuurlog openen maar hij mag wel vragen stellen. https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/

Nu is het bekend dat ik hypertrofische cardiomyopathie heb. Dit houd in dat ik een verdikte hartspier heb.

Buiten het feit dat je te jong bent om te kuren en nog maar net komt kijken op traingsvlak raad ik het ook ten zeerste af bij hartproblemen, lichte kuren moet je ook niet aan beginnen als je gezondheid je lief is.

Weet inderdaad niet of kuren met HOCM zo verstandig is.

Hey,

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben 19 jaar, weeg 75 kilo, 1.86 en train al een kleine 2 jaar. Nu zie ik voor mijn gevoel weinig tot geen verschil en ben ik niet tevreden met het resultaat wat ik in deze tijd behaald heb. Een vriend van me heeft me het advies gegeven om een lichte kuur te nemen, maar ikzelf heb hier weinig tot geen verstand van. Heb al redelijk wat opgezocht en ben al een stuk wijzer geworden vooral door dit forum.

Nu is het bekend dat ik hypertrofische cardiomyopathie heb. Dit houd in dat ik een verdikte hartspier heb. Er is mij verteld dat er ook een mogelijkheid bestaat om een lichte kuur te nemen welke dus niet je organen aan zal tasten.

Graag zou ik graag wat meer informatie en wat advies willen hebben over mijn keuze. Mijn bedoeling is om een lichte kuur te nemen om hiermee een goede basis op te bouwen en hieruit verder te werken.

Alvast bedankt!

je moet het zo zien: risico lopen op hartproblemen OF anabolen gebruiken, die je waarschijnlijk nog lang niet nodig hebt. ;)

Dus je hebt geen resultaat met een traningsschema / eetschema en boekt geen progressie ?

Oplossing : Meer eten, meer trainen en niet kuren , zeker niet op deze leeftijd en met jouw aandoening

zat ik nog maar in de puberteit...

Weet nu al naar alle waarschijnlijkheid waar jou issue zit.
Je moet veel en veel meer eten (getuige je stats en het feit dat je al 2 jaar traint).

Track je je Kcal's ?
Wat is je onderhoud ?

Terug
Naar boven