AndroidHealthClinic

Beginner

Tvh115

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
69kg
Vetpercentage
20%
Heej iedereen!

Ik wil binnenkort starten met krachttraining, maar heb nog enkele vraagjes..

- Vanaf hoeveel weken zie je resultaat? (als ik bijvoorbeeld 2 x 2uren per week train)

- Ik heb ergens gelezen dat het bij jongeren de groei stopt (ben 16j), is dit echt?

- Hoeveel uren per week trainden jullie op mijn leeftijd..

Nou als ik nog vragen heb zal ik ze zkr posten!

Bye!

1. Is verschillend bij iedereen. Vind trouwens dat je beter 4x1 uur per week kan doen.
2. Nee..
3. Begon pas met 17 te trainen dus geen antwoord daarop :)

Correct me if i'm wrong :)

• Topic Starter Topic Starter
mja hoeveel trainde jeper week toen je 17 was :p

na 6-8 weken kun je resultaat zien in vorm dat je spieren in omvang toenemen. in de eerste 6-8 weken gaat je lichaam namelijk vooral enkel efficienter werken. je spieren zullen wel strakker aanvoelen maar nog niet echt groeien

Heej iedereen!

Ik wil binnenkort starten met krachttraining, maar heb nog enkele vraagjes..

- Vanaf hoeveel weken zie je resultaat? (als ik bijvoorbeeld 2 x 2uren per week train)

- Ik heb ergens gelezen dat het bij jongeren de groei stopt (ben 16j), is dit echt?

- Hoeveel uren per week trainden jullie op mijn leeftijd..

Nou als ik nog vragen heb zal ik ze zkr posten!

Bye!

-2 uur per keer trainen is teveel volgens mij, zeker op jouw leeftijd!!! begin met een fullbodyschema van een uur-anderhalf uur en dit 3x per week (meer als genoeg, oefeningen leren kennen en ze leren uitvoeren en je spieren laten wennen)
-of je groei stopt kan ik je niet zeggen, want ik weet het gewoonweg niet zeker...
-ik trainde op men 16e ook nog niet, ben nu (op men 22e) pas begonnen

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
ik kan max. 2 keer per week duz 3 of 4 keer per week gaat echt niet.. doe nog aan andere sporten en dan moet ik nog naar school!

Terug
Naar boven