Epistane zal je VP verlagen of door vochtverlies waardoor je droger lijkt omdat het een dht derivative is. Of je moet op onderhoud eten en dan wilt het vaak een recomp geven. En anders gwn bulken met 500kcal toeslag op je onderhoud. Echter vind ik epistane te zwak om te gebruiken in een bulk. Zijn betere producten voor dan epistane. BigCat vind epistane ook niet veel gains opleveren en vergelijkt het meer met anavar omdat het je wat harder en droger maakt maar aanzienlijk niet veel vvm oplevert zoals veel mensen wel zouden willen. Naar mijn mening een prima ondersteuning tijdens een dieet op een dosis van 60+ mg. Triumphalis daarentegen levert veel meer op. Had ik aanzienlijk veel massa op gewonnen. Mechabol, pmag en halodrol zijn ook uitstekende bulking compounds. Het is maar waar iemand zijn eigen voorkeur naar uitgeeft.
Wat is niet veel gains in vvm? Mensen die 5 kg nemen vind ik persoonlijk toch niet slecht.. ik ga me eens inlezen over triumphalis, echter heb in al 2 potjes havoc dusja.. heb jij een suggestie om deze mee te stacken? (Non methyl), zelf dacht ik aan 11 oxo maar dit schijnt nogal zwaar te zijn qua bijwerkingen,in combi met epi.
Laatst bewerkt: