AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Epistane zal je VP verlagen of door vochtverlies waardoor je droger lijkt omdat het een dht derivative is. Of je moet op onderhoud eten en dan wilt het vaak een recomp geven. En anders gwn bulken met 500kcal toeslag op je onderhoud. Echter vind ik epistane te zwak om te gebruiken in een bulk. Zijn betere producten voor dan epistane. BigCat vind epistane ook niet veel gains opleveren en vergelijkt het meer met anavar omdat het je wat harder en droger maakt maar aanzienlijk niet veel vvm oplevert zoals veel mensen wel zouden willen. Naar mijn mening een prima ondersteuning tijdens een dieet op een dosis van 60+ mg. Triumphalis daarentegen levert veel meer op. Had ik aanzienlijk veel massa op gewonnen. Mechabol, pmag en halodrol zijn ook uitstekende bulking compounds. Het is maar waar iemand zijn eigen voorkeur naar uitgeeft.

Wat is niet veel gains in vvm? Mensen die 5 kg nemen vind ik persoonlijk toch niet slecht.. ik ga me eens inlezen over triumphalis, echter heb in al 2 potjes havoc dusja.. heb jij een suggestie om deze mee te stacken? (Non methyl), zelf dacht ik aan 11 oxo maar dit schijnt nogal zwaar te zijn qua bijwerkingen,in combi met epi.

Laatst bewerkt:
Gwn een solo stack op 50mg hele cycle . Dus ongeveer 5 weken. Ik zou persoonlijk een potje extra halen en 60-80 mg doseren voor 6-8 weken. Ik zelf weet dat ik niet goed reageer op 40mg maar ga ik hoger dan heb ik wel wat resultaat rond de 60-80 range. Helaas was k al rond einde van m'n cycle toen k dat begon te doseren. Per 10mg epistane 1gr visolie nemen en je hebt totaal geen last van je ellebogen etc als je voor het trainen even goed opwarmt. Ik zou epi persoonlijk zelf alleen gebruiken voor dieeten. Miss dat ik het nog wel een keer ga proberen om te recompen oid vlak voor een blast ofzo idk.

Hoe zit het nu precies met bestellen op internet? Is de kans echt veel groter dat het onderschept wordt als het buiten de eu(amerika) komt dan als het binnen eu wordt besteld(uk) scheelt namelijk enorm qua prijzen. En wat gebeurd er als ze je pakje controleren bij de douane?

Gwn een solo stack op 50mg hele cycle . Dus ongeveer 5 weken. Ik zou persoonlijk een potje extra halen en 60-80 mg doseren voor 6-8 weken. Ik zelf weet dat ik niet goed reageer op 40mg maar ga ik hoger dan heb ik wel wat resultaat rond de 60-80 range. Helaas was k al rond einde van m'n cycle toen k dat begon te doseren. Per 10mg epistane 1gr visolie nemen en je hebt totaal geen last van je ellebogen etc als je voor het trainen even goed opwarmt. Ik zou epi persoonlijk zelf alleen gebruiken voor dieeten. Miss dat ik het nog wel een keer ga proberen om te recompen oid vlak voor een blast ofzo idk.

Zit je nu Epi te vergelijken met anavar en dan ook nog te adviseren om 80mg epi voor 8 weken te nemen? Niet iedereen hier snapt dat dit zeer slecht voor je lever en bloeddruk is dus pas op met dit soort tips.

Zit je nu Epi te vergelijken met anavar en dan ook nog te adviseren om 80mg epi voor 8 weken te nemen? Niet iedereen hier snapt dat dit zeer slecht voor je lever en bloeddruk is dus pas op met dit soort tips.

Ten eerste mag je leren lezen want ik heb gezegd dat BigCat het vergeleek met anavar en dat hij net als ik vrijwel geen massa is aangekomen . En ten tweede vind ik dat als je begint met steroïden dat je het gelijk goed moet doen, ik zei 60-80mg want de sweetspot ligt toch echt rond de 40-80 voor de meesten. En ik heb uit eigen ervaring mijn advies gevormd. En ik heb idd 6-8 weken gezegd want de toxiciteit is echt niet hoog. Winstrol word vaak genoeg gebruikt voor 8 weken.... Ik vorm mijn eigen mening en advies en mocht jij daar niet mee eens zijn is dat aan jou. De persoon wie mijn advies of ervaring leest mag uiteindelijk zelf bepalen wat hij doet, hoe hoog hij doseert en wat hij gebruikt. Begrijp mij niet verkeerd...... Epistane en halodrol zijn allebei compounds die wat langer de tijd nodig hebben om op gang te komen. Waarom stoppen met je cycle als je maar 2-3 weken plezier hebt van de 4-6... Nutteloos, in zoon korte tijd ga je echt geen 5-6 kg vasthouden. Met testo houd je vrijwel hetzelfde over op8- 10 weken.

Wat heeft die visolie met geen pijnlijke ellebogen te maken? Wie gelooft die fabeltjes? Visolie voor de gewrichten ???

Wat je leeftijd is
20 Jaar

Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
1,5 jaar (4x p.w)

Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
Van 94 KG (25%V) naar 84 KG (15%V)

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hulp-cut-schema-371246/

Welke supplementen je al hebt gebruikt
Creatine / Eiwitshake's

Waarom je deze kuur wilt doen
Massa + Gewicht

Welke orale kuur kan ik mee starten?
En heb ik ten alle tijden ook Nolvadex nodig?
Welk soort pro-hormoon zal geen Gyno aanmaken?

Wat je leeftijd is
20 Jaar

Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
1,5 jaar (4x p.w)

Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
Van 94 KG (25%V) naar 84 KG (15%V)

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hulp-cut-schema-371246/

Welke supplementen je al hebt gebruikt
Creatine / Eiwitshake's

Waarom je deze kuur wilt doen
Massa + Gewicht

Welke orale kuur kan ik mee starten?
En heb ik ten alle tijden ook Nolvadex nodig?
Welk soort pro-hormoon zal geen Gyno aanmaken?

Altijd nakuren met nolva/clomid.

Alle dry compounds geven minimale kans op gyno. Epistane halodrol triumphalis mechabol pmag zijn de betere keuzes voor beginners. Zelf zou ik triumphalis aanraden op 60mg per dag voor 45 dagen(2bottles)

Iemand al een Tr3st/Ep15tane combo geprobeerd? Gisteren mee begonnen EPI 45mg p/d, Tr3st 50mg p/d

Had ook een hele bizarre (de wereld ging eraan) droom gehad en ik droom niet zo vaak, toeval?

3 kilo erbij inmiddels en zie er toch wel droger uit (vooral op de schouders)

gewrichten doen wel zeer :'(

trest mag je hoger doseren… 50 oral is meer doeltreffend als je preworkout neemt maar voor de rest is die dosis te laag 100-150mg is meer voorkomend :)

trest mag je hoger doseren… 50 oral is meer doeltreffend als je preworkout neemt maar voor de rest is die dosis te laag 100-150mg is meer voorkomend :)

Dan ben je zeker 300 kwijt aan alleen trest, kun je beter test kopen oid en dan een oral erboven op. 250 mg plus halodrol oid.

of je neemt de TD trest en bespaar je een hoop geld aan de orale versie :)

maar idd, je kan ook gewoon test + oral nemen :) ieder zijn keuzes geef enkel mijn opinie :)

of je neemt de TD trest en bespaar je een hoop geld aan de orale versie :)

maar idd, je kan ook gewoon test + oral nemen :) ieder zijn keuzes geef enkel mijn opinie :)

Ja dat waardeer ik sws. Maar het feit dat trest nog meer aromatiseerd dan test en deca bij elkaar vind k het al een aas wat het niet waard is om als test base te nemen oid buiten pre workout om. Heb je de injectable versie dan snap ik het nog wel want die schijnt echt killer resultaten te geven.

ja daar volg ik je meteen in… inject zou killer moeten zijn, maar hier in omstreken niet te verkrijgen of je zou home made willen maken met de poeder van jw :)

ja daar volg ik je meteen in… inject zou killer moeten zijn, maar hier in omstreken niet te verkrijgen of je zou home made willen maken met de poeder van jw :)

Hahahahahahaha dan ben je alsnog een shitload kwijt aan een trest ace versie. Zal eens opzoeken wat je kwijt bent aan allen de poeder voor 50mg ed voor 8 weken

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Heb t gevonden hoor, is zoon 120-150 voor 8 weken op 50 mg als k goed heb berekend met 3 Gr/50mg is 60 dagen.

Ik ga momenteel heel goed vooruit moet ik zeggen, echt onder de indruk. Dus eigenlijk heb ik geen behoefte om hoger te doseren momenteel. 10 dagen in nu ongeveer

Ik ga momenteel heel goed vooruit moet ik zeggen, echt onder de indruk. Dus eigenlijk heb ik geen behoefte om hoger te doseren momenteel. 10 dagen in nu ongeveer

Oppassen voor gyno he, weet niet of je een ai zoals aromasin of arimidex laat meelopen? Maar zou ik maar snel doen mocht je dat nog niet doen.

Hahahahahahaha dan ben je alsnog een shitload kwijt aan een trest ace versie. Zal eens opzoeken wat je kwijt bent aan allen de poeder voor 50mg ed voor 8 weken

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Heb t gevonden hoor, is zoon 120-150 voor 8 weken op 50 mg als k goed heb berekend met 3 Gr/50mg is 60 dagen.

wow, oke dat valt even tegen… die amerikanen krijgen de stof en de inject versie bijna voor niets en via uk is het bijna het dubbel.

Terug
Naar boven