AndroidHealthClinic

Beginnerskuur

tommieboy

Cool Novice
Waardering
0
Hoi

Ik doe nu al 4 jaar aan powertrainen. Ben al een beetje massa bijgekomen. Maar het is nog vrij beperkt. Sta nu op 13 % vetpercentage en weeg 82 kg.

Een echt voorstander van injecties ben ik niet echt maar zou wel graag eens een kuur willen proberen. (oraal)

Ik heb op het forum al een beetje opzoekingswerk gedaan maar kom er niet echt uit hoe ik dit moet aanpakken.

heeft er iemand een voorstel van een orale kuur???

Thx

ff goed lezen in de stickys enzo
daar staat o.a. ook in de een orale kuur only, niet wordt aangeraden

• Topic Starter Topic Starter
Is het echt onmogelijk?? Want ik zie mezelf geen spuiten zetten eigenlijk :-s

En zoek ff beter op het forum, want als ik al zoek met de titel van jouw mail "beginnerskuur" dan vind ik al nuttige info. En FrederX heeft gelijk: je kunt beter met injects gaan werken. En ik denk dat je ook bij jezelf te rade moet gaan of je je voeding echt wel goed hebt zitten...

Succes

wie wil beginnen, moet niet bang zijn voor een naaldje

13% en 82 kg, imho geen kuur "materiaal' als je groter dan 1,60 bent en geen ecto. Maar als je dan wil kuren: leer injecteren kerel :D Maar vooral: leer de middelen!!!!
Oraal legt nogal belasting op je lever enzo, chk het uit in de sticky's en duizend andere publicaties op internet.
Natural is er denk ik voor jou nog erg veel te behalen, 4 jaar is imo niet echt veel in een sport als deze. Eerder een aardig eindje op weg.
Dus hoe lang ben je en welk lichaamstype?

grtz B

Ben 1m80 en maak wel redelijk spiermassa aan. maar zou na 4 jaar wel wat anders willen proberen eigenlijk

Voor een orale kuur kun je kiezen uit dianabol, winstrol of anavar. Doe even wat research naar deze middelen en kijk welk van deze 3 middelen het beste bij jou doel past. En kijk of je wilt gaan bulken of cutten.

Ik neem aan dat je weet dat je na het gebruik van AAS een nakuur moet nemen? Nolvadex zal bij alle 3 voorgenoemde middelen voldoende zijn. Ook hier weer wordt er van je verwacht dat je zelf wat research doet, zodat je weet wat de nakuur met je doet en welke hoeveelheden je nodig hebt.

Je zou ook kunnen overwegen meer bodybuilding training te doen ipv powerliften

Neem eens een knallende koolhydratenkuur :D

Nee in Belgie kennen we het verschil ondertussen al :D

Gebruik je andere suplementen ??

grtzz :cool:

Heb een keertje creatine gebruikt maar dat resultaat is me iets te zwak :-)

Suplementen moet je ook niet zien met een werking van A.S maar op de langere termijn :)

oraal wordt zeker afgeraden omdat het 2x je lever moet passeren...de kans op een gezwel is dus groter dan bij de naald

gewoon volle bak eten , supplementen , trainen en slapen ..... :cool:

om te beginnen moet ik de anderen gelijk geven in het advies te geven te injecteren met bv deca, wil je perse een oral kuur doen probeer het dan met 6 weken d-bol op 25mg per dag. Aangezien je geen eerdere ervaring op het gebied met as hebt zul je hier wel heftig op reageren.

het is de kunst om niks tegebruiken en zo gespiert te worden anders kan iedereen wel breed worden door anabolen

spuitje voel je niets van en is makkelijk bij jezelf te zetten :D

ronaldpagters zei:
het is de kunst om niks tegebruiken en zo gespiert te worden anders kan iedereen wel breed worden door anabolen

Daar maak je een fout die vele maken.
Alleen met anabolen red je het niet, het is de manier van leven dat je een bodybuilder maakt. Vele van ons zouden wel een lichaam als jackson of als Cutler willen hebben maar er zijn er daadwerkelijk maar heel weinig die in de buurt komen.

Terug
Naar boven