AndroidHealthClinic

Beginnerskuur

tommieboy

Cool Novice
Waardering
0
Hoi

Ik doe nu al 4 jaar aan powertrainen. Ben al een beetje massa bijgekomen. Maar het is nog vrij beperkt. Sta nu op 13 % vetpercentage en weeg 82 kg.

Een echt voorstander van injecties ben ik niet echt maar zou wel graag eens een kuur willen proberen. (oraal)

Ik heb op het forum al een beetje opzoekingswerk gedaan maar kom er niet echt uit hoe ik dit moet aanpakken.

heeft er iemand een voorstel van een orale kuur???

Thx

ff goed lezen in de stickys enzo
daar staat o.a. ook in de een orale kuur only, niet wordt aangeraden

• Topic Starter Topic Starter
Is het echt onmogelijk?? Want ik zie mezelf geen spuiten zetten eigenlijk :-s

En zoek ff beter op het forum, want als ik al zoek met de titel van jouw mail "beginnerskuur" dan vind ik al nuttige info. En FrederX heeft gelijk: je kunt beter met injects gaan werken. En ik denk dat je ook bij jezelf te rade moet gaan of je je voeding echt wel goed hebt zitten...

Succes

wie wil beginnen, moet niet bang zijn voor een naaldje

13% en 82 kg, imho geen kuur "materiaal' als je groter dan 1,60 bent en geen ecto. Maar als je dan wil kuren: leer injecteren kerel :D Maar vooral: leer de middelen!!!!
Oraal legt nogal belasting op je lever enzo, chk het uit in de sticky's en duizend andere publicaties op internet.
Natural is er denk ik voor jou nog erg veel te behalen, 4 jaar is imo niet echt veel in een sport als deze. Eerder een aardig eindje op weg.
Dus hoe lang ben je en welk lichaamstype?

grtz B

Ben 1m80 en maak wel redelijk spiermassa aan. maar zou na 4 jaar wel wat anders willen proberen eigenlijk

Voor een orale kuur kun je kiezen uit dianabol, winstrol of anavar. Doe even wat research naar deze middelen en kijk welk van deze 3 middelen het beste bij jou doel past. En kijk of je wilt gaan bulken of cutten.