XXL Nutrition

Begonnen met Winstrol onlu kuur en enkele vraag hierover

Blablabla1521

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Ik ben sinds 3 dagen begonnen met Winstrol only kuur. 20mg in de ochtend en 20mg in de avond. Ik kan er voor kiezen om 50dagen voor de 40mg per dag door te gaan of toch nog over te schakelen naar 50mg per dag(gaat om orals).

Ik heb hierbij een aantal vragen:
Zit er nog een verschil in gains om 50 dagen 40mg per dag te doen of 6weken 50mg per dag nog te doen?

Ik weet dat een bijwerking is dat er zaad remming is, maar kan dit al binnen twee dagen optreden dat ik minder zaad produceer?

Er is veel discussie over nakuren of niet. In eerste instantie wilde ik dat niet doen maar begin toch sterk te twijfelen om nolvadex te gaan gebruiken als nakuur. Iemand die hier ervaring mee heeft en dat toch nog even met mij zou willen delen?

Hopelijk kunnen mensen mijn vragen op een normale en informatieve manier beantwoorden, alvast hartelijk bedankt!

Eerste keer lijkt 40 mij genoeg, 2 dagen is wel heel snel.

Maar toch een kleine opmerking beter zorg je de volgende keer dat je dit weet voordat je begint.

• Topic Starter Topic Starter
Eerste keer lijkt 40 mij genoeg, 2 dagen is wel heel snel.

Maar toch een kleine opmerking beter zorg je de volgende keer dat je dit weet voordat je begint.

Ik heb mij er een lange tijd in verdiept, zelfs 2jaar gewacht met het gebruiken van. Echter ben ik niet tegengekomen dat het zo snel zou gebeuren dat ik minder zaad produceer en vroeg mij af of andere hier meer kennis van hadden. Net zoals dat 40mg per dag of 50mg per dag kan maar niks over de gains hiervan.
Ook voor het beginnen van mijn kuur heb ik hart,nieren, lever laten controlleren bij de dokter door middel van bloedprikken om te kijken of ik gezond was en het wel 'verstandig' was om aan kuren te beginnen.

Bedankt voor uw snelle antwoord quibus

Laatst bewerkt:
Ik heb mij er een lange tijd in verdiept, zelfs 2jaar gewacht met het gebruiken van. Echter ben ik niet tegengekomen dat het zo snel zou gebeuren dat ik minder zaad produceer en vroeg mij af of andere hier meer kennis van hadden. Net zoals dat 40mg per dag of 50mg per dag kan maar niks over de gains hiervan.

Bedankt voor uw snelle antwoord quibus

Wat is het probleem dat je minder zaad produceert? ??? Scheelt je een hoop tissues :D

Ik denk dat het tussen je oren zit...

Kan ook gewoon tussen haar oren zitten omdat ze niet wil dat je AAS gebruikt. Is het kwakje echt doorzichtiger of komt er gewoon minder uit?

komt er in mindere hoeveelheid uit ja, ziet er volgens mij nogsteeds hetzelfde uit qua doorzichtigheid. Ze weet overigens niet wat ik precies gebruik:P

geen ervaring met zaad problemen gehad.
ik had na mijn eerste kuur spijt dat ik 40 ipv 50mg slikten.
ik ben later alsnog gaan nakuren voor de zekerheid (erectie & tepel problemen) maar nu gaat die toppie! :D
succes

geen ervaring met zaad problemen gehad.
ik had na mijn eerste kuur spijt dat ik 40 ipv 50mg slikten.
ik ben later alsnog gaan nakuren voor de zekerheid (erectie & tepel problemen) maar nu gaat die toppie! :D
succes

Om welke redenen had je spijt dat je 40 deed ipv 50 als ik mag vragen?

je rukt afgelopen dagen gewoon teveel.

Ben toevallig ook afgelopen week begonnen met m'n cutkuurtje, winstrol icm T3 voor 6 weekjes.. En ik merk etzelfde eigenlijk.. Zaad is aanzienlijk minder als voor m'n kuur, daarentegen de coïtusdrive niet :p Zit overigens op 50 mg/d voor 6 weken..

Ben toevallig ook afgelopen week begonnen met m'n cutkuurtje, winstrol icm T3 voor 6 weekjes.. En ik merk etzelfde eigenlijk.. Zaad is aanzienlijk minder als voor m'n kuur, daarentegen de coïtusdrive niet :p Zit overigens op 50 mg/d voor 6 weken..

Ook een nakuur met nolva klaarliggen of geen nakuur? En om welke reden doe jij 50mg en niet bijvoorbeeld 40 als ik mag vragen? alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 17:01 ----------

je rukt afgelopen dagen gewoon teveel.

Zoals aangegeven kwam mijn vriendin ermee, ik niet:P dus rukken nee

Ik wist dat ik niet veel spiermassa van winstrol zou krijgen en dat wilden ik ook zo maar ik had toch liever net ietsjes meer willen bijkomen en net ietsjes sterker ervan willen worden het is geen wondermiddel en daar kom je meestal pas ná de eerste keer achter

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 17:33 ----------

Ik weet ook zeker dat je hierna nog minstens 1x gaat kuren haha

Anders ff foto van je sperma ( no homo )

Ik wist dat ik niet veel spiermassa van winstrol zou krijgen en dat wilden ik ook zo maar ik had toch liever net ietsjes meer willen bijkomen en net ietsjes sterker ervan willen worden het is geen wondermiddel en daar kom je meestal pas ná de eerste keer achter

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 17:33 ----------

Ik weet ook zeker dat je hierna nog minstens 1x gaat kuren haha

Dus 50dagen 40mg gain je in principe minder op dan 6 weken 50mg per dag? of zie ik ze nu vliegen?

Terug
Naar boven