XXL Nutrition

Begonnen met Winstrol onlu kuur en enkele vraag hierover

Ook een nakuur met nolva klaarliggen of geen nakuur? En om welke reden doe jij 50mg en niet bijvoorbeeld 40 als ik mag vragen? alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 17:01 ----------

Zoals aangegeven kwam mijn vriendin ermee, ik niet:P dus rukken nee

Waarom 50 mg/d? Wordt toch door de meeste aangeraden en ik wil 't gewoon meteen goed doen, maximale eruit halen.. Daarnaast zit ik op 98 kilo dus dat kan ik wel hebben..

Nakuur, neen.. Geen nakuur bij Winny only. Moet zeggen, ben overmorgen precies 'n week bezig en ik zie meer definitie, kan al meer pakken en een lekkere pomp. Maargoed, die definitie heeft ook te maken met de T3 die ik ernaast heb lopen.. ;)

ja maar niet elk winstol potje is t zelfde, zekere voor t onzekeren en nakuren... ik vind dat je pas kunt zeggen dat je NIET moet nakuren als je weet welke winstrol hij heeft en waar hij die heeft gehaald

Hard gespoten als het tussen haar oren zit dan.

Hahah goeie!

Ik zou me (nog) niet te druk maken om je zaad, gewoon ff je kuur afwachten. Als ik jou was, en je vriendin toch zo betrokken is, zou ik haar wel regelmatig de kwaliteit laten proeven... Gewoon voor de zekerheid! ;)

Nu ff serieus: over het algemeen lees je dat er niet echt wordt nagekuurd na winny only, ik heb het zelf ook nooit gedaan. Toch zijn er ook die het wel doen, puur voor de (on)zekerheid. kortom als jij er een beter gevoel van krijgt raadt ik je aan gewoon die nolvadex te pakken.

Boek je trouwens al wat vooruitgang in kracht?

ja maar niet elk winstol potje is t zelfde, zekere voor t onzekeren en nakuren... ik vind dat je pas kunt zeggen dat je NIET moet nakuren als je weet welke winstrol hij heeft en waar hij die heeft gehaald

Wat bedoel je nou met niet elk winstrol potje is hetzelfde?? het gaat om de werkzame stof makker en dat is stanozolol.. Of je nu winstrol hebt of stromba, het blijft etzelfde.. dus je opmerking slaat nergens op bro, no offence.

Ik heb mij er een lange tijd in verdiept, zelfs 2jaar gewacht met het gebruiken van. Echter ben ik niet tegengekomen dat het zo snel zou gebeuren dat ik minder zaad produceer en vroeg mij af of andere hier meer kennis van hadden. Net zoals dat 40mg per dag of 50mg per dag kan maar niks over de gains hiervan.
Ook voor het beginnen van mijn kuur heb ik hart,nieren, lever laten controlleren bij de dokter door middel van bloedprikken om te kijken of ik gezond was en het wel 'verstandig' was om aan kuren te beginnen.

Bedankt voor uw snelle antwoord quibus

Zaad vermindering?
Ik ken mensen die al 8 jaar ON zijn, op HRT zitten, en alsnog kinderen krijgen (die op hun lijken ook) hahaha.

Winstrol doet geen reet met je eigen productie, zowel testosteron of "zaad" haha.

Zou wel alles in 1 keer in de ochtend nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Hahah goeie!

Ik zou me (nog) niet te druk maken om je zaad, gewoon ff je kuur afwachten. Als ik jou was, en je vriendin toch zo betrokken is, zou ik haar wel regelmatig de kwaliteit laten proeven... Gewoon voor de zekerheid! ;)

Nu ff serieus: over het algemeen lees je dat er niet echt wordt nagekuurd na winny only, ik heb het zelf ook nooit gedaan. Toch zijn er ook die het wel doen, puur voor de (on)zekerheid. kortom als jij er een beter gevoel van krijgt raadt ik je aan gewoon die nolvadex te pakken.

Boek je trouwens al wat vooruitgang in kracht?

Vandaag is de 7e dag eerste twee dagen heb ik 40mg gedaan en hierna toch maar 50mg gepakt. Moet zeggen dat ik niet zoveel meer merk van minder zaad ofzo:D.

Kracht is al lichtelijk toegenomen en merk dat me spieren harder aan het worden zijn, zeker mijn benen en rug merk ik het al. Wanneer begon het met zichtbaar worden en kracht toename bij u? Heb weleens gehoord dat dit eigenlijk pas na week 4 begon

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 10:49 ----------

Zaad vermindering?
Ik ken mensen die al 8 jaar ON zijn, op HRT zitten, en alsnog kinderen krijgen (die op hun lijken ook) hahaha.

Winstrol doet geen reet met je eigen productie, zowel testosteron of "zaad" haha.

Misschien een domme vraag, maar als ik alles in 1 keer neem dan heb ik maar de helft van de dag *aanvoer* door de halveerwaarde van oral tabs toch?

Vandaag is de 7e dag eerste twee dagen heb ik 40mg gedaan en hierna toch maar 50mg gepakt. Moet zeggen dat ik niet zoveel meer merk van minder zaad ofzo:D.

Kracht is al lichtelijk toegenomen en merk dat me spieren harder aan het worden zijn, zeker mijn benen en rug merk ik het al. Wanneer begon het met zichtbaar worden en kracht toename bij u? Heb weleens gehoord dat dit eigenlijk pas na week 4 begon

Nu haal je test lange ester en winny door elkaar :D Test is namelijk ongeveer vanaf week 4.
Winny moet je toch echt wel merken na 5-7 dagen

Zaad vermindering?

Winstrol onderdrukt de HPG as, en de zaadproductie vermindert sterk (leunt immers sterk op een hoog niveau van intratesticulair testosteron, wat wegvalt zodra je winstrol neemt).

Let wel dat ik hier niet mee zeg dat je direct onvruchtbaar bent.

Zelf nog nooit problemen van ondervonden!
Dan heb jij nog nooit gekuurd, het is nogal inherent aan kuren. Of ga je me vertellen dat je het afleidt uit het volume van je kwakkie en niet zo zeer een kwantitatieve bepaling van 'n lab?

Winstrol onderdrukt de HPG as, en de zaadproductie vermindert sterk (leunt immers sterk op een hoog niveau van intratesticulair testosteron, wat wegvalt zodra je winstrol neemt).

Let wel dat ik hier niet mee zeg dat je direct onvruchtbaar bent.

In onze termen doet t geen reet. (dwz gezien wat andere AAS met je doen)
In ieder geval niets merkbaars. Je hoef eigenlijk niet eens te nakuren na 4 weken winny.

In onze termen doet t geen reet. (dwz gezien wat andere AAS met je doen)
In ieder geval niets merkbaars. Je hoef eigenlijk niet eens te nakuren na 4 weken winny.
Afgifte van de gonadotropen is bijna nihil wanneer je on bent hoor (wat was het ook alweer, daling van 55% in T na enkele dagen 10 mg ED winny?), ongeacht of dit nu winny is of iets anders. Dat je niet hoeft na te kuren na 4 weken winny (waar overigens nog wel ruimte voor discussie is in de zin van 'optimaal' qua behoud van spier) vloeit vooral voort uit het feit dat winny een korte halfwaardetijd heeft waardoor de onderdrukking ook daadwerkelijk slechts 4 weken is, i.t.t. injecteerbare steroiden met een ester. Dat staat los van het middel ansich.

En gedurende het gebruik van welke steroide dan ook (in suprafysiologische dosissen) is de spermatogenese sterk onderdrukt.

Wat bedoel je nou met niet elk winstrol potje is hetzelfde?? het gaat om de werkzame stof makker en dat is stanozolol.. Of je nu winstrol hebt of stromba, het blijft etzelfde.. dus je opmerking slaat nergens op bro, no offence.

winstrol stromba stanozolol? waar kom je mee daar heb ik het niet over en dat weet iedereen in dit forum ondertussen wel??? ik heb het er over dat hij ook underground merken kan hebben ''makker'' en dat ze er ook anderen stoffen in kunnen drukken...ik kreeg beginnende gyno van winstrol en ja ik weet dat winstrol uuh stanozolol:rolleyes: anti-oestrogeen is maar dan nog.. ik had nolvadex uuh tamoxifen:rolleyes: de eene keer niet nodig en de andere keer wel..zucht

Easy bro.. dan heb ik je formulering verkeerd geïnterpreteerd.. Als je 't zo bekijkt heb je een punt! Aight? ;)

Ik ga meestal harder op stanozolol dan op winstrol

Terug
Naar boven