Fitness Seller

Behouden van je resultaten na de kuur

Probleem zit hem vaak in de voeding. Mensen eten te weinig na hun kuur, gooien eiwitten omlaag omdat je tijdens kuur meer eitwitten nodig heb. Ik laat mijn eiwitten hoog tijdens nakuur en 3mnd later. Zowiezo eten ze te weinig, van vergeten hun nieuw gewonnen mass erbjj te rekenen.

Ook denk ik dat er een grote groep is, die de nakuur niet goed aanpakken. Slecht nakuren of niet lang genoeg.
dit
zelf ook ondervonden

DAA samen met een SERM (want DAA stimuleert aromatisering van testosteron) dus in de nakuur een week of 5 DAA kan prima en doen vooral in de VS velen. Verder lees het topic van Cools, staat wel meer over testosteron boosters. Juist in je nakuur en vlak daarna is je test heel laag en kan sommige testboosters imo wel nuttig zijn.

Verder peptiden als IGF-LR3 of natuurlijk HGH. WAt imo niet werkt is Clen, dat werkt bij mij niet anticatabool. Dat dacht ik eerst maar dat werkt dus niet.

Kun je iets specifieker zijn, waarom werkt het niet zo volgens jou?

Kun je iets specifieker zijn, waarom werkt het niet zo volgens jou?

Omdat de anticatabole werking die bij dieren plaatsvind wordt veroorzaakt door een receptor welke mensen niet bezitten.

T verhoogt metabolisme en mogelijk verhoogt het de 'verbrandbaarheid' van vet t.o.v. Spieren maar t blijft katabool.

Meeste mensen in mijn kring behouden toch echt 75% van de gains. Goede nakuur/voeding/creatine en veel rusten doet een hoop. Je trainingsvolume moet je tijdelijk omlaag brengen. Ik doe zelf 2 maanden niet aan cardio.

Omdat de anticatabole werking die bij dieren plaatsvind wordt veroorzaakt door een receptor welke mensen niet bezitten.

T verhoogt metabolisme en mogelijk verhoogt het de 'verbrandbaarheid' van vet t.o.v. Spieren maar t blijft katabool.

Precies en de receptor heet beta3 receptor waar een mens slecht beta1 en 2 heeft. Bij ratten is Clen zelfs anabool.

En los van de theorie, ik heb het geprobeerd en het hielp niks voor behoud van spieren.Ook niet omdat Clen mijn honger onderdrukt en cutten in de nakuur heel erg catabool is.

Dus na je nakuur ff een maandje op onderhoud eten, normaal trainen en geen cardio?

Verder eiwitten sws nog hoog en creatine toevoegen?

Ik zou in je nakuur, iets boven je onderhoud eten. Niet teveel want je zet snel vet aan.
Ik deed zelf altijd 300 kcal boven onderhoud, en creatine erbij. Zorg dat je in de week van je laatste inject al begint met crea.

Terug
Naar boven