Ik heb er geen ervaring mee maar ik zie het zo:
Je kuurt, komt wat aan. Dan is je kuurt afgelopen, nu wil je niet teveel massa verliezen, maar je gaat natuurlijk niet 2x achter elkaar kuren ivm met gezondheidsrisico's. Weet je wat? Je doet er iets 'tussen', je pakt gewoon een kleine hoeveelheid d-boll om 'op peil' te blijven. Nu is dboll gewoon een AS en dus als je dat neemt zou je automatisch kuren toch? Alleen pak je nu heeeeeel weinig d-boll, heet het dan niet meer kuren maar bridgen?? :S Het is gewoon een 'heeeeel milde' kuur zoals ze dat zouden noemen, niets schokkends, je komt er niet eens iets mee aan. Maar als je met d-boll wilt kuren moet je toch ongeveer 35mg per dag nemen (dacht ik zo) om effect te ondervinden, waarom nu ineens maar 15mg? Je zal er geen massa mee winnen... vasthouden?? Misschien.... Maar de spieren die je tijdens je kuur hebt opgebouwd zijn toch niet allemaal water? Je zal zowieso wel wat massa verliezen, maar dat is water als het goed is. Als je dieet namelijk op en top is, en je traint hard en rust genoeg dan lijkt het mij onmogelijk op echt 'spieren' te verliezen.