XXL Nutrition

Nieuws Belastingen nog TE laag voor effect

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
De milieuheffing en accijns op brandstoffen gaan flink stijgen de komende jaren, de brandstofprijzen en heffingen moeten minimaal VERDUBBELD worden voordat enig effect plaats vind.

Laatst bewerkt:
Het kabinet wat er nu zit mag van mij allemaal tegen de muur.
Ongelofelijk laat ze maar kappen met die k*t JSF wat hebben we aan een klote vliegtuig als we allemaal over enkele jaren kapot liggen te creperen.

??? nieuwsbericht dit ofzo?

Maar waar is de rest dan?

de grondstofprijzen en heffingen moeten minimaal VERDUBBELD worden voordat enig effect plaats vind.

Om te beginnen welk effect, en snap niet goed wat grondstofprijzen met heffingen te maken hebben. De eerste worden bepaald door de markt, het tweede is wat de regering doet.

So what's the deal?

een kogel voor die linkse bende, zelfs voor een scootertje wordt het duurder, koop ik vanmiddag benzine en is het weer verhoogd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AUB

eeuwige roem voor wie hem afvuurt

volgens mij ging het stukje over ons milieu beleid en dat dat niet werkt. duhhh en daar moeten we een paar miljoen insteken zodat er een stelletje pipo's die niet in het normale bedrijfsleven kunnen functioneren dit kunnen berekenen.
het is heel simpel 10 miljoen mensen moeten van a naar b en dit kost 50 euro nu maken we dit 100 euro hoeveel mensen moeten van a naar b sjooo die is lastig.

ze moeten het probleem van de ander kant oplossen. maar daar zijn ze te lui of te links of te groen of te weet ik veel wat voor. niet dat rechts en hyperaktief iets is hoor.

heel nederland aan de zonnepanelen!!! natuurlijk voor 7000 euro voor een huishouden heeft iedereen zo even liggen.

ach welkom in nederland

ja en wie stemt dan allemaal op links in nederland ?
wees er maar gerust zeker van dat het de komende jaren (met de "uitbreiding" van een aantal linkse "bevolkingsgroepen" nog veel erger zal worden).
Hier in België hetzelfde, eerst zorgen dat er problemen ontstaan en ze dan zogezegd willen oplossen ipv ervoor te zorgen dat men geen problemen "maakt".
Veel sterkte !

• Topic Starter Topic Starter
??? nieuwsbericht dit ofzo?

Om te beginnen welk effect, en snap niet goed wat grondstofprijzen met heffingen te maken hebben. De eerste worden bepaald door de markt, het tweede is wat de regering doet.

brandstof prijzen moest er staan :P (firefox had em fout verbeterd ofzo:P)

hoorde het op het journaal net

een kogel voor die linkse bende, zelfs voor een scootertje wordt het duurder, koop ik vanmiddag benzine en is het weer verhoogd

Laat die etterende k*tscooter dan ook staan. Als dat een gevolg zou zijn van de stijgende prijzen, minder scooters dus, geef ik Bos vrij spel (bij wijze van spreken). Wil ik wel een euro meer voor een treinkaartje voor dokken :D

On topic: wazige topicstart.

wat voor effect?

tuurlijk laat ik mijn brommer of scooter niet staan, daar heb ik zolang op gewacht en voor gewerkt, dus dan ga ik niet op een k*t fietsje overal naar toe

Wat bedoel je nu allemaal? Is dit een stelling van jou, waar wij geachte worden op te reageren of is dit nieuws?

• Topic Starter Topic Starter
er staat toch nieuwsbericht ofniet dan

ja maar de begin post is beetje uitroeping zonder bron of te weinig info???

Laat die etterende k*tscooter dan ook staan. Als dat een gevolg zou zijn van de stijgende prijzen, minder scooters dus, geef ik Bos vrij spel (bij wijze van spreken). Wil ik wel een euro meer voor een treinkaartje voor dokken :D

On topic: wazige topicstart.

Ik hoop voor je dat dit een grapje is.

hm linkje? ik zie het niet direct staan op de site

Ik hoop dat het hier in Nederland zo ver komt dat we allen nog heel weinig kunnen en dat we eigenlijk eens allen ineen storten in dit Europa. Beurzen naar de k*t, opgeblazen banken, alles mag van mij.

'Tis v/d zotte dat steenrijke olielanden ons zo gek kunnen maken door met allerlei smerige trucjes ons zo achterlijk veel te laten betalen voor fossiele brandstoffen dat ze hopen dat we onze eigen staatsinkomens erdoor reduceren in de vorm van belasting verlaging.

Kans is erg groot want het westerse consumerende volk is net zo blind als die Moslim die maar hopeloos loopt te bidden 6 x per dag. We willen lekker aan kunnen leven met ons geld net zoals die naieve geiten aanbidder die alles heeft in dat stokoude boekje van hem.

Tot morgen jongens, dan is er weer een nieuwe waan v/d dag.

Terug
Naar boven