XXL Nutrition

Belgen snuiven 1,75 ton cocaïne

Alweer een topic over Tom Boonen dacht ik eerst:)

na die versie van virtual zone - virtual zone met tom bonen toen hij wereldkampioen werd hebben ze nu ook dezelfde versie gemaakt maar met wat coke/ cocaine woordjes uit een ander liedje :roflol:
waren gisteren ook weer wat tom bonen grappen op topradio :D

na die versie van virtual zone - virtual zone met tom bonen toen hij wereldkampioen werd hebben ze nu ook dezelfde versie gemaakt maar met wat coke/ cocaine woordjes uit een ander liedje :roflol:
waren gisteren ook weer wat tom bonen grappen op topradio :D

Kan je misschien een link naar een download geven?

cocaine-crosswalk.jpg

Het hoeft niet te verwonderen. Het meeste aantal depressies en anti depresiva in België (gevolg hoge werkdruk, stress, hoge belastingen) 1+1=2. Men slikt en snuift hier enorm graag blijkbaar, wel vreemd dat 1.75 ton cocaine blijkbaar probleemloos het land binnen kan. Je vraagt je af waar politie dan mee bezig is (buiten flitsen).

Het hoeft niet te verwonderen. Het meeste aantal depressies en anti depresiva in België (gevolg hoge werkdruk, stress, hoge belastingen) 1+1=2. Men slikt en snuift hier enorm graag blijkbaar, wel vreemd dat 1.75 ton cocaine blijkbaar probleemloos het land binnen kan. Je vraagt je af waar politie dan mee bezig is (buiten flitsen).

idd ... een hele week werken & stressen, en dan in het weekend onderuit zakken met een lijntje is heerlijk gewoon.

Nu zeggen sommige: je kan toch ontspannen met je training. Dat is mss wel zo, maar toch zit er altijd een
druk achter je in de week vind ik. Je hebt per slot van rekening je huishouden, je werk & je rekeningen. En
dan eens alles van je kunnen afzetten ...

Je vergeet de Walen nog:D

idd ... een hele week werken & stressen, en dan in het weekend onderuit zakken met een lijntje is heerlijk gewoon.

Nu zeggen sommige: je kan toch ontspannen met je training. Dat is mss wel zo, maar toch zit er altijd een
druk achter je in de week vind ik. Je hebt per slot van rekening je huishouden, je werk & je rekeningen. En
Zou het niet weten, nooit gedaan en ook niet van plan. Denk dat je pas de behoefte voelt om het te doen zodra je het éénmaal hebt gedaan. Ik mis het niet, er zijn andere manieren om je te ontspannen.

Dat zal wel de hoofdreden zijn dan! :D

Ik snap je stelling maar 'onderuitzakken met coke' lijkt me sterk.
'Opgefokt als een haas' het weekend verprutsen lijkt me beter.

Tenzij je je grondig voorziet van E, wiet, Temesta en genoeg drank maar dat is geen ontwpannend weekend meer imo. Daar zijn festivals voor. :D:D

Ik snap je stelling maar 'onderuitzakken met coke' lijkt me sterk.
'Opgefokt als een haas' het weekend verprutsen lijkt me beter.

Tenzij je je grondig voorziet van E, wiet, Temesta en genoeg drank maar dat is geen ontwpannend weekend meer imo. Daar zijn festivals voor. :D:D

Bwah ... eerlijk gezegd, ik werd daar nooit opgefokt van ... eerder euforisch,
etc ... maar na een half uurtje was dat weer over ... heb toen leuke avonden
gehad die idd onderuit gezakt waren -> PS2 en coke rules :p

Maar, dat was dan ook wel vergezeld met booze & smokes.

Zouden nederlanders onder doen voor belgen...

Kan je misschien een link naar een download geven?

:vitualzonelove: maar het origineel blijft beter

niet zo heel bijzonder op zich
er wordt wel veel aandacht gegeven
er zijn ondertussen al meerdere remixen en liedjes en grappen gemaakt de voorbije dagen:

ben ze al allemaal vergeten maar dit was er nog eentje van:
hoe maak je spek mee bonen klaar?
stap 1: breng de Boonen aan de coke
:D:D

http://youtube.com/watch?v=dbYmHqky00c
http://youtube.com/watch?v=hY9qVlZnZ3k
..

Alleen al in Urk snuiven ze dat al weg.

all I need to go insane is cocaine in my brain !

bad_boys_18.gif
:D

nee, coke is niet echt m'n ding... als ik het al 10 keer gebruikt heb zal het veel zijn...
veel te duur... te snel uitgewerkt... dip nadien... en als je niet dicht genoeg bij de bron zit krijg je meestal maar baggere kwaliteit

wel lekker om op te vrijen :p

Terug
Naar boven