XXL Nutrition

Belgen van Turkse afkomst rellen in Belgie ivm pkk

Waarom dat ze rellen, dat snap ik niet. Maar als ze hun 'sympathie' persé willen uiten, dan doen ze dat maar dan op een wettelijke manier. Dat vasthangen aan je vaderland is ook zo typisch turks hé. Dat niet doen is is eigenlijk taboe, turken zullen andere turken raar aankijken als ze onpatriotisch zijn. Het bewijst wel gewoon dat ze allen hersenloze schapen zijn.

wil je zeggen dat de dag dat ik dit forum aan je "brotha's" ga tonen, je hangt Cyan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom Dat vasthangen aan je vaderland is ook zo typisch turks hé. Dat niet doen is is eigenlijk taboe, turken zullen andere turken raar aankijken als ze onpatriotisch zijn. Het bewijst wel gewoon dat ze allen hersenloze schapen zijn.

Dat is niet typisch Turks. Dat zie je ook bij Nederlanders van Marokkaans afkomst, Italiaans en zelfs(!) Surinaams.

Ik ben van Italiaanse afkomst maar ik ben geboren in Nederland dus ik ben Nederlander. Tuurlijk voel ik mij wel verbonden en ben ik ook trost op mijn vaders afkomst maar dit is mijn land.
En nu zing ik het Wilhelmus :)

Dat is niet typisch Turks. Dat zie je ook bij Nederlanders van Marokkaans afkomst, Italiaans en zelfs(!) Surinaams.

Ik ben van Italiaanse afkomst maar ik ben geboren in Nederland dus ik ben Nederlander. Tuurlijk voel ik mij wel verbonden en ben ik ook trost op mijn vaders afkomst maar dit is mijn land.
En nu zing ik het Wilhelmus :)

Geloof me ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat het bij Turken net een stap verder gaat.

De Koerdische demonstratie is trouwens goed verlopen de politie hoefde niet eens op te treden. Ik hoop dat de Turken hetzelfde doen, ik vind het namelijk maar kansloos om dingen te slopen in Nederland of België.

Kansloos?

Het is ronduit laf, grote vriend.

Ze schieten er geen fl**ker mee op want al breek je heel Nederland af, die Turken doen toch hun eigen ding wel en gaan gewoon verder met oorlogvoeren.

Als ze nou echt heldhaftig zijn doen ze mee met die grote strijd daar maar we weten allemaal wel dat het geen helden zijn en alleen durven te vechten als ze een grote meerderheid hebben.

Kansloos?

Ze schieten er geen fl**ker mee op want al breek je heel Nederland af, die Turken doen toch hun eigen ding wel en gaan gewoon verder met oorlogvoeren.

Als ze nou echt heldhaftig zijn doen ze mee met die grote strijd daar maar we weten allemaal wel dat het geen helden zijn en alleen durven te vechten als ze een grote meerderheid hebben.

Mee eens, nog grotere vriend :p

Leuk om je weer te zien posten trouwens....heb je een tijdje gemist.:p

Ow, shit, where's my rifle? :eek:

Ik woon in Brugge dus ben niet zo op de hoogte van al die problematiek, hier zijn de buitenlanders zwaar in de minderheid dus hebben ze over het algemeen wel respect voor ons. Ze zijn kwetsbaarder dan bvb in Antwerpen waar ze in grote ghetto's tesamen troepen

Kansloos?

Ze zijn bijna net zo erg als onze ajax supporters he testo:D
Bijna he,We staan natuurlijk wel een stappie hoger.

ach het is met die mensen altijd hetzelfde hier durven ze wel te demonstreren maar in het thuisland durven ze dat niet omdat ze weten dat er daar gewoon op los geslagen gaat worden door de politie en het leger...

wablief 100.000:eek: in antwerpen alleen al wonen er 75.000 en in het totaal zijn er nu meer dan 1.000.000 was in het nieuws trouwens deze week

Wou net zeggen, van die 10.000.000 inwoners zijn er sowieso 1.000.000 allochtoon.En dat is in nederland van de 17.000.000 ongeveer 2.000.000 als ik het niet mis heb.Maar ons landje zit nu gelukkig vol :D

ach het is met die mensen altijd hetzelfde hier durven ze wel te demonstreren maar in het thuisland durven ze dat niet omdat ze weten dat er daar gewoon op los geslagen gaat worden door de politie en het leger...

Ze durven het wel, maar je hebt gelijk dat ze kapotgeslagen worden ja. Dat blijkt ook uit dit filmpje over een Koerdische opstand in 2006, waarbij 1 kindje doodging toen er met scherp geschoten werd:

YouTube - Amed'te serhildan - uprising in Northern-Kurdistan (Turkey)

Ik kijk geregeld naar het turkse nieuws en geloof me, daar zitten ze ook op straat hun sympathieen te uiten. Natuurlijk breken ze geen dingen af, waarom zouden ze ?

Ik kijk geregeld naar het turkse nieuws en geloof me, daar zitten ze ook op straat hun sympathieen te uiten. Natuurlijk breken ze geen dingen af, waarom zouden ze ?

Cyan ik kijk ook wel eens naar Turkse TV en vind je niet dat Turken op dit moment worden volgepompt met nationalisme? Ik zie op sommige zenders bijna 24 uur per dag de Turkse vlag wapperen en Turkse ouders die rouwen om hun overleden zoons. Van de doden die er gevallen zijn de afgelopen tijd zijn de merendeel Koerd, maar die kant laten ze nooit zien. Ik heb echt het gevoel dat de Turken worden opgehitst van alle kanten.

Cyan ik kijk ook wel eens naar Turkse TV en vind je niet dat Turken op dit moment worden volgepompt met nationalisme? Ik zie op sommige zenders bijna 24 uur per dag de Turkse vlag wapperen en Turkse ouders die rouwen om hun overleden zoons. Van de doden die er gevallen zijn de afgelopen tijd zijn de merendeel Koerd, maar die kant laten ze nooit zien. Ik heb echt het gevoel dat de Turken worden opgehitst van alle kanten.

Uhu, volledig mee akkoord, zelfs de nieuwslezers verkondigen hun eigen emotie voor dat soort nieuws of je hebt bijpassende muziek voor 1 of ander gebeurtenis en bijdehande tekstjes op beelden wanneer koerdische mensen op tv komen enzovoort enzovoort. Allemaal middeltjes die op je gemoederen werken. Echt kinderachtig nieuwsgeving, maar het zij zo. Ik durf die materie niet bloot te stellen aan familie of vrienden, want anders ben je geen echt nationalist etc.

Uhu, volledig mee akkoord, zelfs de nieuwslezers verkondigen hun eigen emotie voor dat soort nieuws of je hebt bijpassende muziek voor 1 of ander gebeurtenis en bijdehande tekstjes op beelden wanneer koerdische mensen op tv komen enzovoort enzovoort. Allemaal middeltjes die op je gemoederen werken. Echt kinderachtig nieuwsgeving, maar het zij zo. Ik durf die materie niet bloot te stellen aan familie of vrienden, want anders ben je geen echt nationalist etc.

kijk als alle turken nou waren zoals jij cyan dan hadden de koerden vanzelf geen behoefte meer om zich af te scheiden.

wablief 100.000:eek: in antwerpen alleen al wonen er 75.000 en in het totaal zijn er nu meer dan 1.000.000 was in het nieuws trouwens deze week

Alleen al de moslimgemeenschap in belgie bedraagt meer dan 600.000 personen!!
En dan spreken we enkel van diegene die geregistreerd zijn....

Laat ons alstublieft niet vreemdeling voelen in eigen land.

Door brussel rijden is tegenwoordig de reis rond de wereld (de islamitische wereld wel te verstaan)

Terug
Naar boven