MuscleMeat

belgie blokkeert alle buitenlandse goksites

:roflol: kansloos

• Topic Starter Topic Starter
Nee klopt, poker lijkt meer op voetbal.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Uiteindelijk blijft geluk DE bepalende factor.

Voor pro's is het 80% skill en 20% luck, maar bijv. in een all-in blijft geluk toch de uiteindelijke factor.

Zeggen dat poker geen gokspel is is gewoon een achterlijke uitspraak.
Als het, voor de start van een F1 race, regenachtig is, moet je ook gokken op welke banden je moet zetten...

Lijkt me dat dit niet van invloed is op de sites zoals Full Tilt Poker,Pokerstars etc. En zeker niet in Nederland. Enig idee hoeveel geld er alleen in die twee bedrijven al om gaat? Dit zijn geen plaatselijke kaasboeren die je even wegpest.

Overigens is het een behendigheids spel maar discussieren hierover op DBB is nutteloos aangezien 99% van de mensen hier hooguit wat 5$ toernooien speelt of half bezopen met vrienden in de kroeg gaat k*tten.

Nee klopt, poker lijkt meer op voetbal.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Uiteindelijk blijft geluk DE bepalende factor.

Voor pro's is het 80% skill en 20% luck, maar bijv. in een all-in blijft geluk toch de uiteindelijke factor.

Zeggen dat poker geen gokspel is is gewoon een achterlijke uitspraak.

Het verschil met de meeste van de andere gokspelen of kaartspelen is dat jij invloed hebt op wat je tegenstander doet. een goede speler kan dit naar zijn hand omzetten en zo winst maken. Ook laten erg veel situaties in Tournament poker toe om "winstmaximaliserende" beslissingen te maken, die 99% van de pokerspelers die zich hier niet over inlezen niet maken.

Poker draait uiteindelijk de expected value van iedere hand die je speelt maximaliseren en als jij dit nog maar 1% beter doet dan je gemm tegenstander kan je als je genoeg hands speelt, grote winsten maken. en die 1% is een héééél brave veronderstelling.

Zeggen dat poker een puur gokspel is is even achterlijk als zeggen dat er geen geluksfactor inzit. Die geluksfactor bepaalt tho enkel je lot op korte termijn, op lange termijn speelt iedereen die weg.

Als het een gewoon gokspel was als het andere, waarom zijn er dan 1000en professionele pokerspelers en 0 professionele kraslotspelers?

OT: De inhoud van de wettekst is volgens mij erg onduidelijk en er is verkeerd gerapporteerd geweest ofzo. Ik vermoed dat de wet gaat zijn: wil je je richten op belgisch publiek, moet je dat doen onder onze voorwaarden. Maar het zou me verbazen als ze iedere pokersite gewoon gaan blokkeren. Ze willen gewoon de macht van pokersites kleiner maken omdat de regering binnenkort met een online gokplatform komt voor de Lotto enzo. Jammer genoeg gaat niemand ene **** geboeid zijn om te pokeren op zo'n platform en verandert er dus in het beste geval niks, in het slechtste geval moet iedereen een abonnement pakken bij een proxy site om te kunnen verderpokeren :P.

Omdat het geen nut heeft om het te onderbouwen voor hem, hij heeft zelf al besloten dat het is zoals hijzelf zegt en niets kan dat veranderen. Zo lijkt het, geen zin om daar verder tijd aan te verspillen.

Ik weet genoeg van poker, ik zit zelf op pokerstars en verdien er genoeg geld mee ;)

Maar om nou te zeggen dat het geen gokken is, is gewoon stupid.
Het is gokken waarvan 80% skill is, maar het blijft gokken.

lol lol lol

Ik weet genoeg van poker, ik zit zelf op pokerstars en verdien er genoeg geld mee ;)

Maar om nou te zeggen dat het geen gokken is, is gewoon stupid.
Het is gokken waarvan 80% skill is, maar het blijft gokken.

Pft, wat is er niet gokken dan? Is in het tennis een zachte bal terugslaan in de hoop dat ze tegenspeler er niet aanraakt gokken? Want als die er wel raakt komt die keihard terug en verlies jij waarschijnlijk het punt.

Zo kan je alles herleiden naar gokken, ik denk dat elke sport neerkomt op de akties neerzetten die de hoogste probability hebben om te winnen, maar dat er in sporten gewoon niet op die manier over geredeneerd wordt.

Ik vind gokken het spelen van een spel waar de verliezer en de winnaar van een spel(bijv. lotto) niks speciaal gedaan hebben dat winst verdient, maar het om puur toeval ging.

En dat is bij poker niet zo.

pft, wat is er niet gokken dan? Is in het tennis een zachte bal terugslaan in de hoop dat ze tegenspeler er niet aanraakt gokken? Want als die er wel raakt komt die keihard terug en verlies jij waarschijnlijk het punt.

Zo kan je alles herleiden naar gokken, ik denk dat elke sport neerkomt op de akties neerzetten die de hoogste probability hebben om te winnen, maar dat er in sporten gewoon niet op die manier over geredeneerd wordt.

Ik vind gokken het spelen van een spel waar de verliezer en de winnaar van een spel(bijv. Lotto) niks speciaal gedaan hebben dat winst verdient, maar het om puur toeval ging.

+1

Pft, wat is er niet gokken dan? Is in het tennis een zachte bal terugslaan in de hoop dat ze tegenspeler er niet aanraakt gokken? Want als die er wel raakt komt die keihard terug en verlies jij waarschijnlijk het punt.

Ik vind gokken het spelen van een spel waar de verliezer en de winnaar van een spel(bijv. lotto) niks speciaal gedaan hebben dat winst verdient, maar het om puur toeval ging.

Het boeid niet wat jij vind dat gokken is. Poker valt onder de definitie van het woord gokken, ookal denk jij anders.
Je bent redelijk achterlijk als je denkt dat Poker niet onder gokken valt.

Nou wat zal jij veel verdienen met deze mindset
Ik sta in totaal iets van een rug winst terwijl ik zelden speel.

Van Pokerstars.com
If you believe that poker might be a hindrance to your life rather than a form of entertainment, we at PokerStars want to help you. First, please review the following questions:
1. Did you ever lose time from work or school due to playing poker?
2. Has playing poker caused you to neglect your own welfare or that of your family?
3. Have you ever sold anything or borrowed money to finance your playing?
4. Have you often played until your last dollar was gone?
5. Have you ever played longer than you had planned?
6. Have you ever considered self-destruction or suicide as a result of your playing?
If you answered “Yes” to several of these questions, we encourage you to visit Gamblers Anonymous. Also, we provide you with the ability to exclude yourself from playing on PokerStars for various periods of time. To do this, go to the main lobby of the PokerStars software, select "Requests", "Responsible Gaming", and "Exclude me from playing." Please note that all self-exclusions are irreversible for the duration of the specified time.

Het boeid niet wat jij vind dat gokken is. Poker valt onder de definitie van het woord gokken, ookal denk jij anders.
Je bent redelijk achterlijk als je denkt dat Poker niet onder gokken valt.

Ik sta in totaal iets van een rug winst terwijl ik zelden speel.

Van Pokerstars.com

Apfelstrudel je bent een ****ing mong**l.

Zie poker als een muntje opgooien,maar het muntje is iets verzwaard waardoor de kansen 55%-45% zijn en we gaan er elke worp een tientje op inzetten. Jij mag dan wel 45x achter elkaar 'geluk' hebben,maar op lange termijn gaat de 55% gelden.

Echt een volkomen r*tard opmerking om te zetten dat het puur gokken is. Waarom zijn er zoveel professionele spelers dan,mensen die altijd weer in de top 1% komen van een veld van honderden. Mensen die miljoenen handen hebben gespeeld en consistent winnaars blijken te zijn. Hebben die allemaal dan zo'n geluk?

Gokken is als ik 20euro op het getal 18 zet bij de roulette, je hebt verder geen invloed op de uitkomst. Bij poker wel. Jij wint misschien 20$ door je hand op een bepaalde manier te spelen terwijl een ander er $120 mee verdient. Jij maakt een bepaalde fout die je 90$ kost terwijl die bij een andere 10$ kost.

Zo kan ik nogwel duizenden voorbeelden geven. Beetje ignorant om te zeggen dat het een gok spel is omdat je speel 1k bij elkaar heb geluckboxt zonder enig verstand. Het is een behendigheids spel en dankzij mensen zoals jouw eet Dildo elke avond biefstuk.

Thank you lord

Laatst bewerkt:
Poker is een behendigheidspel, met een kansspel element. Niet meer niets minder.

Terug
Naar boven