XXL Nutrition

belgie blokkeert alle buitenlandse goksites

Ja op tijd folden is eigenlijk de boodschap. ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen op gebied van poker, en de laatste tijd zal ik sneller folden, vroeger wou ik echt elke hand spelen.

Als ik op korte tijd vrij veel verlies, durf ik terug zo wanhopig gaan spelen :) Voorlopig lukt het goed met tijdig te folden

zo hoor je te spelen :D doe je goed dus :). (in toernooien hé :D)

Ja ik suckte eigenlij, heb een 6 maand geleden 100 euro gestort : 150 dollar, en heb er maar 70 dollar meer van over :)

Net mijn gewonnen hand gezien? :)

Ja, en terwijl je in deze hand niets verkeerd hebt gedaan(je kreeg de goede pot odds denk ik), niet teveel je flushdraws achternablijven gaan. Als je een flushdraw flopt(dus 4 to a flush), haal je uiteindelijk maar je flush in iets meer dan 30% van de gevallen, helemaal niet zo vaak dus.

Ja, en terwijl je in deze hand niets verkeerd hebt gedaan(je kreeg de goede pot odds denk ik), niet teveel je flushdraws achternablijven gaan. Als je een flushdraw flopt(dus 4 to a flush), haal je uiteindelijk maar je flush in iets meer dan 30% van de gevallen, helemaal niet zo vaak dus.

heb net eentje gelaten terwijl je dit typte, had 6 en 8 ruiten, en gefold, en was juiste beslissing :)

plaats 51 voorlopig xD

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

wtf, vanaf plaats 1300 heb je al 300 euro :D Ga meteen nog niet slapen, wordt morgen met kleine oogjes op werk

Als je uitcashte had je 230 euro gehad :D. Maarja, te laat daarvoor

iig goed op weg. Wat had je die ene hand dat je call/fold deed na die preflop raise?

• Topic Starter Topic Starter
7januari mijn eerste examen en nog niets gedaan. Wordt nog een lange nacht. Blijf posten, ik volg hier online mee.:popcorn:
succes!

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

hoeveel man zit er nog in het tornooi?

Als je uitcashte had je 230 euro gehad :D. Maarja, te laat daarvoor

iig goed op weg. Wat had je die ene hand dat je call/fold deed na die preflop raise?

hmm, weet het niet goed meer, ik denk dat het 7, 8 van hetzelfe was, ruiten of schoppen of zo, dus goed voor flush en straight

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

7januari mijn eerste examen en nog niets gedaan. Wordt nog een lange nacht. Blijf posten, ik volg hier online mee.:popcorn:
succes!

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

hoeveel man zit er nog in het tornooi?

nog 7390 van de 8900 :D

Ok, ik heb geen probleem dat je die call maakt bij zo'n lage blinds(als je wat flopt kan je veel winnen) maar eens blinds hoger zijn, in zo'n spots folden als er al geraised.

hmm, weet het niet goed meer, ik denk dat het 7, 8 van hetzelfe was, ruiten of schoppen of zo, dus goed voor flush en straight

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

nog 7390 van de 8900
Mooi, dan ben je nog wel even zoet

Opletten hier. Als je niet sterk bent folden.

ja ik had 7 en 9 schoppen, en lagen 2 schoppen bij op tafel, en maakte kans op straight

8 of iets van schoppen was jackpot, maar heb hem niet gehaald :(

pfff... Studeren of pokeren... Toch ook eventjes een klein tornooitje spelen:rolleyes:

Daarom moet je zo'n hands dus sneller durven loslaten :D.

pff krijg hier de ene kans op straight of flush na mekaar, moet me hier de hele tijd verplichten tot folden :)

2,5 of 6,8 schoppen, ruit krijg ik de hele tijd

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

dubbel 3 nu als hand

**** :(

Vreesde het al dat die koningen ging hebben :(

niet ontmoedigd raken. Je hebt de hand wel slecht gespeeld :P. als iemand zoveel inzet is je pair queens echt niet goed genoeg :D.

niet ontmoedigd raken. Je hebt de hand wel slecht gespeeld :P. als iemand zoveel inzet is je pair queens echt niet goed genoeg :D.

Ja ik weet het, ik moest vroeger gefold hebben, maar eens je zoveel in de pot zitten hebt, hoop je ergens dat die dat nietheeft xD

pff, nu wordt het zaak van het hoofd koel te houden en niet beginnen alles te vernken!!

oh damn, hand die ik net fold is 2, 9, wat ligt er op de flop? juist, 2 en 9

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

wat doe je preflop als je 2 en een K hebt? en iemand dubbelt de big blind?

Ja ik weet het, ik moest vroeger gefold hebben, maar eens je zoveel in de pot zitten hebt, hoop je ergens dat die dat nietheeft xD

pff, nu wordt het zaak van het hoofd koel te houden en niet beginnen alles te vernken!!

oh damn, hand die ik net fold is 2, 9, wat ligt er op de flop? juist, 2 en 9

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

wat doe je preflop als je 2 en een K hebt? en iemand dubbelt de big blind?

Fold. 2K is trash :P.

Terug
Naar boven