Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als we de linkse regering uit de weg ruimen schieten we naar plek 1.
Ik heb in die tijd geprobeerd mijn stuk tekst hierboven waar te maken om met trots te vertellen dat het lijstje aangepast kan worden.
Bereid jij een aanslag voor op de Nederlandse regering?
Bereid jij een aanslag voor op de Nederlandse regering?
Alsof je hier aankomt in één of ander verdoet oostblokland waar we met de koets rijden op kleine zandwegen en we wonen in bamboehutjes. Wat is het hier slecht!
Wie helpt me even met deze stelling?
Ik kom er niet uit![]()
Kijk die Nederlanders afgeven op België.Alsof je hier aankomt in één of ander verdoet oostblokland waar we met de koets rijden op kleine zandwegen en we wonen in bamboehutjes. Wat is het hier slecht!
Tja, als je enkel in Luik bent geweest... Daar trekt het wel op bovenstaande beschrijving ja, triestig. In Den Haag, Utrecht, .. (?) zal je ook genoeg van die wijken hebben, dat is niet echt landgebonden.
"Als ik de grens naar Nederland over rij dan valt het me altijd op hoe klein die huisjes zijn, boehoe!"![]()
Lekker boeiend hoe die boeren leven in Wallonië of hoe de straten er uitzien in Limburg, zolang ik zelf maar centen heb en aardig kan leven.
Het is simpel trouwens. Het IQ van België (Vlaanderen stijgt(weg Wallonië) en dat van Nederland omdat zij Wallonië krijgen.
Nuja jij bent ook het levende bewijs van deze stelling.
Het is simpel trouwens. Het IQ van België (Vlaanderen stijgt(weg Wallonië) en dat van Nederland omdat zij Wallonië krijgen.
Nuja jij bent ook het levende bewijs van deze stelling.

Hangt er maar net vanaf wat je wil, als je het liefst los wilt gaan, zuipen, snuiven, roken en nken dan zal je je helemaal thuis voelen in het nachtleven van LA of Vegas.
Hangt ook erg af van je kapitaal. De lucht zuiverheid in Noorwegen is gewoon superieur en de onaangetaste natuur is gewoon ecologisch gezien the place to be, Mocht ik nog eens miljonair worden ga ik daar heerlijk in een blokhut zitten daar. Zo in m'n blote kont na het opstaan naar buiten om willekeurig ergens te pissen alvorens te douchen.
! +1Hangt er maar net vanaf wat je wil, als je het liefst los wilt gaan, zuipen, snuiven, roken en nken dan zal je je helemaal thuis voelen in het nachtleven van LA of Vegas.
Hangt ook erg af van je kapitaal. De lucht zuiverheid in Noorwegen is gewoon superieur en de onaangetaste natuur is gewoon ecologisch gezien the place to be, dun bevolkt en goed ontwikkeld land. Mocht ik nog eens miljonair worden ga ik daar heerlijk in een blokhut zitten daar, of Canada. Zo in m'n blote kont na het opstaan naar buiten om willekeurig ergens te pissen alvorens te douchen.