Fitness Seller

België pas 17de beste land om te leven

als we de linkse regering uit de weg ruimen schieten we naar plek 1.

Eén van de redenen waarom ik het 1ste Ierse neen voor het EU verdrag zo ****ing hypocriet vond. De hoofdreden dat Ierland geworden is wat het is, is door EU subsidies.

Kijk die Nederlanders afgeven op België. :roflol: Alsof je hier aankomt in één of ander verdoet oostblokland waar we met de koets rijden op kleine zandwegen en we wonen in bamboehutjes. Wat is het hier slecht!
Tja, als je enkel in Luik bent geweest... Daar trekt het wel op bovenstaande beschrijving ja, triestig. In Den Haag, Utrecht, .. (?) zal je ook genoeg van die wijken hebben, dat is niet echt landgebonden.

"Als ik de grens naar Nederland over rij dan valt het me altijd op hoe klein die huisjes zijn, boehoe!" :rolleyes:

Lekker boeiend hoe die boeren leven in Wallonië of hoe de straten er uitzien in Limburg, zolang ik zelf maar centen heb en aardig kan leven.

Kijk die Nederlanders afgeven op België. :roflol: Alsof je hier aankomt in één of ander verdoet oostblokland waar we met de koets rijden op kleine zandwegen en we wonen in bamboehutjes. Wat is het hier slecht!
Tja, als je enkel in Luik bent geweest... Daar trekt het wel op bovenstaande beschrijving ja, triestig. In Den Haag, Utrecht, .. (?) zal je ook genoeg van die wijken hebben, dat is niet echt landgebonden.

"Als ik de grens naar Nederland over rij dan valt het me altijd op hoe klein die huisjes zijn, boehoe!" :rolleyes:

Lekker boeiend hoe die boeren leven in Wallonië of hoe de straten er uitzien in Limburg, zolang ik zelf maar centen heb en aardig kan leven.

Over veel stukken van Duitsland denk ik precies hetzelfde. Nederland ziet er gewoon over het algemeen meer verzorgd uit. In België liggen ook mooie dorpen en steden. Maar ik heb ook vervallen gedeeltes gezien, die ik in Nederland sporadisch zie.

Aan de andere zijde, de natuur in België is mooier. Hier in Nederland zijn ook een aantal bijzondere natuurgebieden, maar in België kun je toch op meer plaatsen terecht voor een mooi stukje aarde.

Het is simpel trouwens. Het IQ van België (Vlaanderen stijgt(weg Wallonië) en dat van Nederland omdat zij Wallonië krijgen.

Nuja jij bent ook het levende bewijs van deze stelling.

Je zinsopbouw is problematisch, en leestekens gebruik je ook al verkeerd.
Weet je, laat maar.

Ik wacht wel even op iemand anders.

Hangt er maar net vanaf wat je wil, als je het liefst los wilt gaan, zuipen, snuiven, roken en nken dan zal je je helemaal thuis voelen in het nachtleven van LA of Vegas.

Hangt ook erg af van je kapitaal. De lucht zuiverheid in Noorwegen is gewoon superieur en de onaangetaste natuur is gewoon ecologisch gezien the place to be, dun bevolkt en goed ontwikkeld land. Mocht ik nog eens miljonair worden ga ik daar heerlijk in een blokhut zitten daar, of Canada. Zo in m'n blote kont na het opstaan naar buiten om willekeurig ergens te pissen alvorens te douchen.

Hangt er maar net vanaf wat je wil, als je het liefst los wilt gaan, zuipen, snuiven, roken en nken dan zal je je helemaal thuis voelen in het nachtleven van LA of Vegas.

Hangt ook erg af van je kapitaal. De lucht zuiverheid in Noorwegen is gewoon superieur en de onaangetaste natuur is gewoon ecologisch gezien the place to be, Mocht ik nog eens miljonair worden ga ik daar heerlijk in een blokhut zitten daar. Zo in m'n blote kont na het opstaan naar buiten om willekeurig ergens te pissen alvorens te douchen.

Ik snap het en ben het met je eens :eek:! +1

Hangt ook erg af van je kapitaal. De lucht zuiverheid in Noorwegen is gewoon superieur en de onaangetaste natuur is gewoon ecologisch gezien the place to be, dun bevolkt en goed ontwikkeld land. Mocht ik nog eens miljonair worden ga ik daar heerlijk in een blokhut zitten daar, of Canada. Zo in m'n blote kont na het opstaan naar buiten om willekeurig ergens te pissen alvorens te douchen.

Check. :D

Handig als je weinig buren hebt.

Dank je voor de herinnering nerd, maar er is wel een verschil tussen Spanje en Ibiza, en als Spanje me meer had getrokken had ik wel Spanje gezegd. Maar ik zal het er de volgende keer tussen haakjes bij zetten.

Wel een hoop geflame he de laatste tijd, nog nooit zoveel leesplezier gehad.

België is naar de klote!

Terug
Naar boven