MuscleMeat

België vs Nederland

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
BRUSSEL - Alle 46.000 tickets voor de vriendschappelijke voetbalinterland van woensdag 15 augustus tussen België en Nederland zijn verkocht.
Dat maakte de Belgische voetbalbond maandag bekend.
Naar verwachting zijn er 4500 Nederlandse fans in het Koning Boudewijnstadion in Brussel om de Derby der Lage Landen bij te wonen.

Onder leiding van Van Gaal gaan we die 46.000 Belgen eens even de mond snoeren, including alle Belgen op dit forum. Ik gok op een 4-0 voor Nederland.

Ben benieuwd. Vooral naar de interviews met van gaal to be honest :roflol:

brilscore

Ik denk dat het niet zo makkelijk wordt voor Oranje. Belgie heeft naar mijn mening een erg talentvolle selectie!

Ik denk dat het niet zo makkelijk wordt voor Oranje. Belgie heeft naar mijn mening een erg talentvolle selectie!

Yep, alleen snapt de bondscoach er niet veel van. Timmy Simons centraal achterin opstellen als je Kompany, Vertonghen en Alderweireld hebt :roflol:

Yep, alleen snapt de bondscoach er niet veel van. Timmy Simons centraal achterin opstellen als je Kompany, Vertonghen en Alderweireld hebt :roflol:

Ja, dat is inderdaad een heel logische keuze...:rolleyes:

Nou hopen dat hij Wesley Sonck er ook nog even in zet, dan komt het wel goed!

als nederland speelt zoals op het ek winnen de belgen makkelijk :roflol:

Als belgië speelt zoals op het EK...... oh wacht :roflol:

Ik ben belg, maar hoop dat de nederlanders winnen:cool:

3-0 belgie

Saaie 0-0 ,Belgen zijn er tevreden mee en NL kan gewoon niet beter. Mooie wedstrijd voor vGaal om te zien hoe schrikbarend het gesteld is met NL.

Ben benieuwd naar morgenavond :cool:

Leuk om te zien hoe alle nederlanders direct zeggen: NL wint! zowel voor elke wedstrijd als voor een groot toernooi.

Ben ook benieuwd of Benteke in de basis staat. Bij RC Genk heeft hij zich toch niet echt tegen toppers kunnen bewijzen...

Ben benieuwd, de verdediging zal niet zo makkelijk te kraken zijn van de Belgen.

:roflol: wat kan mij dat nou schelen, als ze nou eens een echte sport zouden spelen ...

Van Buyten centraal ipv Kompany. Kwestie van het de Nederlanders helemaal makkelijk te maken:rolleyes:. Hazard onzeker maar nog altijd mogelijk.

Haha zie de belgen uitwegen verzinnen :roflol:

Ik zal aanwezig morgen in brussel. Maar ik versta nog altijd niet waarom ze wilmots als coach hebben genomen. Die gast heeft totaal nog niks bewezen, hadden ze nu eindelijk eens geen defitge trainer kunnen vinden... ik voorspel weer een gemist wk.
Maar morgen hakken we de hollanders wel in de pan :)

Terug
Naar boven