AndroidHealthClinic

België vs Nederland

Is de selectie al bekend van onze duivels? Weet alleen dat Kompany en Fellaini zeker niet meedoen (is op te vangen aangezien we op die twee posities een weelde van talent hebben, hopelijk niet door van Buyten en Timmy simons maar Vertonghen en Vermaelen of zoiets) en Hazard twijfelachtig is (wat ook op te vangen is aangezien we ook een hele reeks flankspelers hebben). Maar is er al iets concreet voor de andere posities... met name onze probleemposities spits en backs?

Is de selectie al bekend van onze duivels? Weet alleen dat Kompany en Fellaini zeker niet meedoen (is op te vangen aangezien we op die twee posities een weelde van talent hebben, hopelijk niet door van Buyten en Timmy simons maar Vertonghen en Vermaelen of zoiets) en Hazard twijfelachtig is (wat ook op te vangen is aangezien we ook een hele reeks flankspelers hebben). Maar is er al iets concreet voor de andere posities... met name onze probleemposities spits en backs?

Van Buyten is bevestigd als vervanger voor Kompany. Basis wordt volgens mij pas morgen bekend gemaakt.

Zal wel bedoel zijn om het communautaire evenwicht te behouden?

Sinds wanneer heeft Belgie zo'n groot stadion

Steppin' up yo. Haha nee , sinds 1930.

• Topic Starter Topic Starter
Narsingh staat er in. Nice!!

5-0 voor Belgie.. die hollandse wijven zullen wenen

Nederland wint dit natuurlijk gewoon.

Dembele vond het nogal een belangrijke wedstrijd. Het grappige is dat ik nog geen één Nederlandse speler over Belgie heb horen praten in de interviews. :roflol: Het ging allemaal over het afgelopen EK, Van Gaal en de kwalificatie voor WK.

Normaal kuist NL Belgie gewoon af. ( en ja ik ben belg ). Maar sinds dat laatste EK hebben we wel iets meer kans dan normaal.

No offence tegenover ons belgenlandje maar het niveau van voetbal ligt in NL echt een stuk hoger. Ik kijk zelf altijd met mijn pa naar de samenvatting van de Nederlandse matchen op zondag. Gewoon omdat het zoveel mooier kijken is dan het Belgisch voetbal. Haters gonna hate.

Normaal kuist NL Belgie gewoon af. ( en ja ik ben belg ). Maar sinds dat laatste EK hebben we wel iets meer kans dan normaal.

No offence tegenover ons belgenlandje maar het niveau van voetbal ligt in NL echt een stuk hoger. Ik kijk zelf altijd met mijn pa naar de samenvatting van de Nederlandse matchen op zondag. Gewoon omdat het zoveel mooier kijken is dan het Belgisch voetbal. Haters gonna hate.

Probeer maar lekker de underdog te spelen.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 12:56 ----------

Belgen hechten onwijs veel waarde aan deze wedstrijd, wel grappig.

Probeer maar lekker de underdog te spelen.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 12:56 ----------

Belgen hechten onwijs veel waarde aan deze wedstrijd, wel grappig.

Dunno, ik ga waarschijnlijk niet eens kijken, het interesseert me ook echt niet. Ik kijk gewoon graag naar mooi voetbal en NL heeft mooier voetbal dan BE. Vind ik persoonlijk dan toch. Wie wint maakt mij ook niet zoveel uit, ik zie liever een 5-0 nederlaag met prachtig voetbal dan een 0-0 en een ongelofelijk saai match.

Ik hoop dat België wint.

4-0 2x Huntelaar, 1x Sneijder, 1x Robben

Terug
Naar boven