XXL Nutrition

België vs Nederland

Oranje B gaat deze wedstrijd spelen in een nieuwe tactiek onder een nieuwe bondscoach.

En alsnog 4-0 winnen :roflol:

Het leeft bij Nederland in ieder geval totaal niet. Zou mij ook niets verbazen als we gewoon verliezen. Half Belgie vindt dit de wedstrijd van het jaar. :roflol: Werd nog eens bevestigd door Boskamp in de VI van vandaag.
Dus al die Belgen gaan er vol op, terwijl Nederland denkt: ''wtf is dit. Ik zit in voorbereiding met club en nu speel ik in dit derdewereld land, k*t''.

Ja, iedereen kijkt er vooral naar uit, wedstrijd van het jaar :roflol: Blijf dat vooral denken :roflol:

Ja, iedereen kijkt er vooral naar uit, wedstrijd van het jaar :roflol: Blijf dat vooral denken :roflol:

http://www.goal.com/nl/news/552/bel...e-zijn-genoeg-uitgelachen?source=breakingnews

''Het Koning Boudewijnstadion is voor het eerst sinds tien jaar helemaal uitverkocht. Ze zijn bezig vanaf de grens de snelwegen E40 en E17 van een rode streep te voorzien - alles is gericht om het oranje van nederland te overtreffen'' aldus Jan Boskamp.

Probeer het anders nog een keer.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het leeft bij Nederland in ieder geval totaal niet. Zou mij ook niets verbazen als we gewoon verliezen. Half Belgie vindt dit de wedstrijd van het jaar. :roflol: Werd nog eens bevestigd door Boskamp in de VI van vandaag.
Dus al die Belgen gaan er vol op, terwijl Nederland denkt: ''wtf is dit. Ik zit in voorbereiding met club en nu speel ik in dit derdewereld land, k*t''.

Derdewereldland :roflol:

Belgen die een oefenwedstrijd wat te serieus nemen :roflol:

Mochten ze winnen, is de locatie van de huldiging al bekend?

Beetje sociaal gehandicapt? Leuk voor je dat het 'bij' Nederland niet leeft, hier leren we gewoon wel correct Nederlands.

OT: Als Mertens en Hazard spelen kunnen we het Nederland aardig moeilijk maken.

Beetje sociaal gehandicapt? Leuk voor je dat het 'bij' Nederland niet leeft, hier leren we gewoon wel correct Nederlands.

OT: Als Mertens en Hazard spelen kunnen we het Nederland aardig moeilijk maken.

:roflol: Bedoelde bij het Nederlands elftal, dus dat kan prima.

Mertens. :roflol: Beetje sociaal gehandicapt? Wat een overrated dwerg.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 19:24 ----------

Belgen die een oefenwedstrijd wat te serieus nemen :roflol:

Mochten ze winnen, is de locatie van de huldiging al bekend?

epic. :roflol:

Het is maar een oefenpotje. Verwacht geen vuurwerk.

http://www.goal.com/nl/news/552/bel...e-zijn-genoeg-uitgelachen?source=breakingnews

''Het Koning Boudewijnstadion is voor het eerst sinds tien jaar helemaal uitverkocht. Ze zijn bezig vanaf de grens de snelwegen E40 en E17 van een rode streep te voorzien - alles is gericht om het oranje van nederland te overtreffen'' aldus Jan Boskamp.

Probeer het anders nog een keer.

Het wordt kei hard gehyped door de media. Grootste deel van de Belgen ligt hier echt niet zo van wakker hoor.

De Belgen vanavond na een overwinning.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Nederlanders na een overwinning.

a9lg6o.gif

Lol, zonet tshirtje aangedaan van België, is nog van het wk van 2002 (dus trekt nog op iets vgl met die van de laatste jaren).
Half jaar geleden -> gaat nog redelijk
Nu -> Wtf? Hoe ben ik hier ooit ingeraakt? :o

Nou bijna , kom op hé Buurtjes !
kunnen WIJ weer lachen met van gaal :)

Nl heeft in iedergeval een degelijke (voor zover mogelijk) opstelling vanavond.

Dat ging vrij soepel voor Hansie Hansie

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 20:22 ----------

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ronald

Terug
Naar boven