AndroidHealthClinic

België vs Nederland

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zei ik enkele jaren geleden ook al dat Belgie veel meer opkomend toptalent heeft dan Nederland. Zelfs nu onder de generatie talenten die nog niet doorgebroken zijn denk ik dat er meer toptalent in België is dan Nederland. De toekomst van het Nederlands elftal ziet er ook niet bepaald rooskleurig uit.

Toekomst van het gehele Nederlandse voetbal niet :roflol: Alle clubs verloren deze week in de Europa League.. Bizar slecht. Als je ook ziet waar de **** HEERENVEEN mee bezig was. Die verdediging :o :o :o Potverdomme ik viel bijna van de bank af..

Beetje een hoog Ajax - Feyenoord gehalte die wedstrijd. Ene team viert feest alsof de wereldbeker binnen is terwijl het andere team zich klaar maakt voor de wedstrijden die er toe doen. Niets ten nadele van Belgisch team want heeft gewoon superveel talent, maar die belgen die in dat stadion zaten, srs. Fluiten tijdens het volkslied how low can you go

Fluiten tijdens het volkslied how low can you go

Helemaal akkoord. De Belgische nationale ploeg heeft misschien wel de slechtste supporters die je jezelf maar kan inbeelden. Het was een tijdje (+-10jaar) kommer en kwel wat betreft deze ploeg en er kwam niemand nog naar de wedstrijden kijken, de ploeg werd zelfs uitgefloten. Nu is er (mssn) beterschap op komst, en zie al die verdwenen supporters opeens weer massaal naar het stadion trekken en dan nog eens respectloos zitten doen tov de tegenstander. Een tegenstander in dit geval waar we notabene gezien hun geschiedenis niets anders dan bakken respect voor moeten hebben.

Toekomst van het gehele Nederlandse voetbal niet :roflol: Alle clubs verloren deze week in de Europa League.. Bizar slecht. Als je ook ziet waar de **** HEERENVEEN mee bezig was. Die verdediging :o :o :o Potverdomme ik viel bijna van de bank af..

Heerlijk, zo slecht verdedigen zie je normaal gesproken op amateur niveau niet eens.

Maar verder vind ik die resultaten ook wel een beetje geval van pech met de loting. Behalve dan Twente, die stelden gewoon teleur.

Tjah, als je ziet bijv. hier hoe minderwaardig Nederlanders over de Belgen doen kan ik me er wel iets bij voorstellen. Duitsland werd ook altijd uitgefloten en andersom.

Robben, Huntelaar, van Persie, Dost en Sneijder gescoord dit weekend.

In before ongeslagen WK kwalificatie en wereldkampioen.

zolang de verdediging van SV Gouda blijft maakt het niet veel uit wie er voorin staat.

elke wedstrijd 11-10 winnen. no j/k

Terug
Naar boven