XXL Nutrition

België vs Nederland

De grootste blunder is nog altijd het missen van het wk 2002 geweest met een echte gouden generatie. En het missen van het wk '86 tegen de Belgen was ook een dieptepunt. Het wk '90 waar Nederland favoriet was is minstens net zo erg als dit EK.

Het EK in NL 2000 waar we gewoon kampioen hadden moeten worden... maar farnk de boer 2 penalties mist? Toen hadden we een droom team en iedereen verwachte dat Nederland europees kampioen zou worden.

derby der lage landen? wie doen er nog meer mee dan

Herinner me nog topics van een jaar tot twee jaar geleden waarin naturell tegen alle hollanders hier met hand en tand probeerde duidelijk te maken dat er toekomst in het Belgisch nationaal team zit. Uitgelachen dat hij werd. Ben toch blij dat jullie het afgelopen match eindelijk hebben kunnen opmerken, ook al was het een vriendenwedstrijd.

Herinner me nog topics van een jaar tot twee jaar geleden waarin naturell tegen alle hollanders hier met hand en tand probeerde duidelijk te maken dat er toekomst in het Belgisch nationaal team zit. Uitgelachen dat hij werd. Ben toch blij dat jullie het afgelopen match eindelijk hebben kunnen opmerken, ook al was het een vriendenwedstrijd.

Suicide Sid

Het zou me verwonderen als dat de reden is waarom het Belgisch nationaal team wordt uitgelachen. Ik denk dat het te maken heeft met dat de belgen geen groot tornooi halen.

Leuk dat Belgen een overwinning halen tegen een experimentele ploeg. Voor de rest nietzeggend.

Ze zijn aan een kleine opmars begonnen :o

:)

Het zou me verwonderen als dat de reden is waarom het Belgisch nationaal team wordt uitgelachen. Ik denk dat het te maken heeft met dat de belgen geen groot tornooi halen.

Leuk dat Belgen een overwinning halen tegen een experimentele ploeg. Voor de rest nietzeggend.

Daar zijn ze weer met hun excuses :roflol:

Bij mijn weten stonden Robben, Schneijder, Huntelaar, Van der Vaart en Narsingh er de eerste helft toch allemaal op. Namen die ik ook allemaal zag voorbijkomen toen het minder goed ging met Nl op het voorbije WK. Nu staan ze er wel op en ineens is het een experimentele ploeg?

De tweede helft was jullie verdediging inderdaad geen cent meer waard, maar toen stonden jullie ook al 1-0 achter.

Daarbij, waar was Kompany? Fellaini? Een deftige rechtsachter?

Grappig hoe alle NL-ers doen alsof de match voor hun niets betekende en alleen zij aan het uitproberen waren, terwijl ook België niet met hun sterkste ploeg speelde.

Ah well, zo kennen we Nl weer .. en in the end blijft alles hetzelfde: de Nl-ers op het EK en de Belgen thuis in hun zetel.

calyptus is geen hollander bro.

Nee, Naturell werd de grond ingeboord met zijn mening over onze talentvolle lichting omdat volgens bepaalde Nederlanders op dit board niet alleen de prestaties er niet waren, maar ook omdat Witsel, Fellaini, Hazard, Kompany, vul eender welke duivel etc... in hun ogen nog geen deuk in een pak boter konden schoppen. Maar ze zitten wel steeds te zeggen dat we arrogant doen als het op voetbal aankomt. Ik ga het niet opzoeken maar ben er zeker van dat Naturell mooi kan bevestigen.

En ja het was een vriendenmatch. Wilmots heeft ook de helft van zijn ploeg gewisseld na de pauze en de tweede helft, dus ook voor ons was het een vriendenmatch. In vriendenmatchen kan je ook aan sommige acties de kwaliteiten zien die er aanwezig zijn, en voor vele Nl'ers is nu pas na deze nietszeggende nederlaag de euro gevallen blijkbaar.

Laatst bewerkt:
vriendschappelijke matchen zijn er nu eenmaal om dingen te proberen zodus :) en zal wel door beide ploegen gebeurd zijn, ook al was het door NL iets duidelijker... Wilmots zal ook wel bepaalde dingen willen proberen en zien hebben

en dat we uitgelachen worden omdat we al jaren geen tornooi meer halen is imo ook meer dan terecht... is gewoon schandalig eigenlijk
vroeger kon je het nog enigzins verdedigen als je ziet wat voor krabbers toen op het veld stonden, met de huidige kern is er gewoon geen ruimte meer voor excuses en uitvluchten
is ook de reden waarom half de bevolking, waaronder ikzelf, zo furieus reageerde op het feit dat men dan Wilmots aanstelde als bondscoach

Bizar om te zien dat in Nederland echt helemaal niemand wakker ligt van een nederlaag tegen een matige tegenstander en Belgie helemaal op z'n kop staat na een nutteloze overwinning.

Bizar om te zien dat in Nederland echt helemaal niemand wakker ligt van een nederlaag tegen een matige tegenstander en Belgie helemaal op z'n kop staat na een nutteloze overwinning.

Lol, krantenkoppen in Nederland spreken van een afstraffing dus ik denk niet dat er niemand van wakker ligt.

de nationaale ploeg is hopeloos in belgie ,

de nationaale ploeg is hopeloos in belgie ,

Voetbal is een wereldwijd populaire balsport waarbij twee ploegen van elf spelers moeten proberen de bal in het doel van de tegenstander te krijgen. De bal mag met ieder deel van het lichaam gespeeld worden, met uitzondering van armen en handen. In de praktijk wordt vooral met de voet gespeeld, maar ook wordt vaak met het hoofd gekopt. Ook moet de bal te allen tijde speelbaar blijven en mag dus niet afgeklemd worden door bijvoorbeeld op de bal te gaan liggen of deze tussen de benen te klemmen. Deze beperkingen gelden niet voor de doelverdediger, ook wel keeper genoemd.
Om goed uit de voeten te kunnen op het grasveld, waarop meestal wordt gespeeld, dragen de spelers speciaal gefabriceerde voetbalschoenen.

Voor meer informatie zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbal

en Belgie helemaal op z'n kop staat na een nutteloze overwinning.
sure... Je moet je niet belangrijker voordoen dan het werkelijk is. België heeft gewoon verdiend gewonnen, maar de Nederlanders wilden evenzeer winnen als de Belgen. En de match zelf is in Belgie door slechts 650.000 mensen bekeken en in Nederland door 1.900.000. Wie is er dan het meest geïnteresseerd in een nutteloze match?

En de match zelf is in Belgie door slechts 650.000 mensen bekeken en in Nederland door 1.900.000. Wie is er dan het meest geïnteresseerd in een nutteloze match?

Zal er wel mee te maken hebben dat in belgië zich niet iedereen een tv kan veroorloven... :o

Neil Tennant is toch jouw favo homo???

Mja, lange tijd wel, maar is nu toch al een tijdje Elio. Vind Elio sympathieker, liever en hij heeft een zekere lichtheid in zich, die lichtvoetige, sierlijke tred die hij heeft en die hem doet overkomen als een verheven mens..:heart:

Nee, Naturell werd de grond ingeboord met zijn mening over onze talentvolle lichting omdat volgens bepaalde Nederlanders op dit board niet alleen de prestaties er niet waren, maar ook omdat Witsel, Fellaini, Hazard, Kompany, vul eender welke duivel etc... in hun ogen nog geen deuk in een pak boter konden schoppen. Maar ze zitten wel steeds te zeggen dat we arrogant doen als het op voetbal aankomt. Ik ga het niet opzoeken maar ben er zeker van dat Naturell mooi kan bevestigen.

En ja het was een vriendenmatch. Wilmots heeft ook de helft van zijn ploeg gewisseld na de pauze en de tweede helft, dus ook voor ons was het een vriendenmatch. In vriendenmatchen kan je ook aan sommige acties de kwaliteiten zien die er aanwezig zijn, en voor vele Nl'ers is nu pas na deze nietszeggende nederlaag de euro gevallen blijkbaar.

Volgens mij zei ik enkele jaren geleden ook al dat Belgie veel meer opkomend toptalent heeft dan Nederland. Zelfs nu onder de generatie talenten die nog niet doorgebroken zijn denk ik dat er meer toptalent in België is dan Nederland. De toekomst van het Nederlands elftal ziet er ook niet bepaald rooskleurig uit.

Volgens mij zei ik enkele jaren geleden ook al dat Belgie veel meer opkomend toptalent heeft dan Nederland. Zelfs nu onder de generatie talenten die nog niet doorgebroken zijn denk ik dat er meer toptalent in België is dan Nederland. De toekomst van het Nederlands elftal ziet er ook niet bepaald rooskleurig uit.

Ho nou eens even! Met de selectie van Ruben Schaken is Oranje duidelijk de goede weg ingeslagen. Als we nog meer van dit soort onderschatte toptalenten kunnen toevoegen aan de selectie, is er geen ploeg ter wereld die ons kan stoppen.

Terug
Naar boven