Fitness Seller

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

Wél iedereen... Wat jij zegt is net zoiets als zeggen dat sommige mensen wakker blijven onder narcose.

ik heb al eens gehoord van speciale afwijking waarbij mensen nog bij bewustzijn en alles voelen, maar wel verlamd zijn en niks kunnen zeggen. Relatief vreselijk als ze snijden denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Het beroep is voorgekomen, ben er met mn advocaat aanwezig geweest

paar dingen die aangehaald zijn:

-4 methyl 2 hexanamine is niet onder deze benaming in de dopingslijst en op de ingrediëntenlijst te vinden
-nox pump is legaal aangekocht in België
-ingrediënten uitgeprint vanaf body en fitshop waar vanonder duidelijk vermeld staat dat de sups vrij van doping en steroïden zijn

-cannabis word door de wet gedoogd en is niet prestatieverhogend
-heb bij controle meteen gezegd dat ik het sporadisch rookte
-niet schuldig gemaakt aan enige weigering, volledige medewerking, geen tegenexpertische aangevraagd en bla, bla, bla

+ een dopingcontrole van 13 september waar geen verboden stoffen zijn terug gevonden ^^

Meteen opgemerkt dat ze nu met een advocaat aan mn zijde wel luisteren naar wat ik te vertellen heb :rolleyes:

Nu een dikke 2 weken afwachten op de uitspraak, mn advocaat vorderde een schorsing of een volledig/gedeeltelijk uitstel

Klinkt in ieder geval hoopgevend. Ik hoop voor jou dat je er gewoon zonder problemen van af komt.

:thumb: Wilde net een PM sturen haha.
Klinkt inderdaad goed.

:thumbs: Komt goed, sanca.

goed nieuws bro!
komt allemaal in de sjakoch ;)

I realy hope so guys!

Er zaten 5 zitters, 1-tje leek overtuigd, 2 anderen haalden tegenargumenten aan waar we dan toch weer op konden inspelen en toen was het bij hun uiteindelijk van hmm, ja, we zullen het eens op het gemak bekijken en de andere was er zich blijkbaar niet van bewust dat ie op een zitting zat

Zeer herkenbaar dat met een advocaat erbij meteen geluisterd wordt wat je te zeggen hebt. Als hij het goed brengt moet je wel vermindering van boete /straf kunnen krijgen vind ik.

I realy hope so guys!

Er zaten 5 zitters, 1-tje leek overtuigd, 2 anderen haalden tegenargumenten aan waar we dan toch weer op konden inspelen en toen was het bij hun uiteindelijk van hmm, ja, we zullen het eens op het gemak bekijken en de andere was er zich blijkbaar niet van bewust dat ie op een zitting zat
en de 5e?

komt misschien dus toch goed Sanca eeeuuhhh wat zijn zitters...

... en de andere was er zich blijkbaar niet van bewust dat ie op een zitting zat

Had wss net de in beslag genomen wiet opgerookt.

Nuja, het valt natuurlijk nog af te wachten, maar als je 't mij vraagt ziet 't er goed uit, zeker met betrekking tot die boete. Schorsing zul je mss niet kunnen ontlopen.

Klinkt inderdaad wel een stuk positiever zo. Ben benieuwd!

ik hou men fingers crossed voor je sanca!

Uitslag van beroep is binnen

-boete vervalt

-schorsing van 2 jaar is 20 oktober ingegaan, ik mag terug wedstrijden draaien vanaf 20 oktober 2011

K*tzooi :mad:

Uitslag van beroep is binnen

-boete vervalt

-schorsing van 2 jaar is 20 oktober ingegaan, ik mag terug wedstrijden draaien vanaf 20 oktober 2011

K*tzooi :mad:

Zwaar k*t man, had je zeker liever andersom gehad ?
Nou kan je wel hard knallen en iedereen verbazen.

Als je nou een eigen wedstrijd gaat organiseren ? Voor vrienden, kennissen en iedereen die wilt.

Terug
Naar boven