AndroidHealthClinic

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

Hoge boetes zijn alleen geoorloofd als er ook hoge prijzen te winnen zijn. Zo niet, dan lijkt het meer op zakkenvullerij van de staat.

Wat een ziekelijk beleid.

Dat hele land is zo krom als wat, deze maatregelen richting jou bevestigen mijn idee over Belgie.

Pedo's lopen vrij rond en de gewone doorsnee werkhoer mag lappen voor wat groen gras en verkapte creatine.

Te debiel voor woorden.

edit/ sterkte Sanca. En ik zou het zeker proberen aan te vechten. Wellicht als je laat onderzoeken hoeveel kans je hebt om de rechtszaak te winnen is het de investering wel waard. Al is het alleen al ter zelfvoldoening en niet vanwege het geld.

Hoge boetes zijn alleen geoorloofd als er ook hoge prijzen te winnen zijn. Zo niet, dan lijkt het meer op zakkenvullerij van de staat.

Inderdaad dat zou een goeie zijn T. de boete gelijkstellen aan het te winnen prijzengeld.

Maak nu geld over op boedelrekening 8920813. Onder vermelding van: Help Sanca de winter door.

Giro 938
Zielig filmpje maken van een negertje in een houten hut in Afrika
$$$$$$$$$$$$$$$

Sanca uit de problemen :D! ( kwa geld dan! )

danmar naar nederland emigreren he sanca

Laatst bewerkt:
Zolang hij het Belgisch paspoort heeft kunnen ze hem dan nog steeds ook daar controleren.

Inderdaad, Belgische wetgeving qua doping zuigt enorm. Nederland mag het gewoon zolang je het maar niet verkoopt of koopt ;).
Ik vind het altijd op straat gewoon, mijn naam is Guus Geluk.

onzin man dus omdat hij wiet rookt is de wedstrijd niet eerlijk?

De doping autoriteit zegt er het volgende over..

8. Is cannabis verboden voor sporters? Zo ja, waarom? Cannabis heeft toch een kalmerende werking i.p.v. een stimulerende?

Cannabis staat op de lijst van de verboden stoffen bij controles binnen wedstrijdverband en is dus verboden voor sporters.
Cannabis is verboden omwille van het euforisch effect en om de sporter tegen zichzelf te beschermen zodat hij op een normale (en niet op een euforische manier) zijn sport kan beoefenen.
Op te merken valt dat cannabis zeer lang opspoorbaar blijft. Het roken van één joint kan verschillende weken later nog leiden tot een afwijkend analyseresultaat.

bron: http://www.dopinglijn.be/

Waarom men recreatieve sporters binnen niet erkende sporten op deze vormen van recreatieve dope wil controleren blijft een raadsel. Kan me niet voorstellen dat het rendabel is om de schatkist te spekken, want die testen zijn nog eens hartstikke duur ook. Betutteling van de bovenste plank dus.

Alsof atleten in strongman tijdens wedstrijden of trainingen wiet roken, daar gaat jullie argument dopinglijn :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt onschuldig imo, hier op de vensterbank staan ook geraniums :rolleyes:
Maar zij noemen het dan 4-methyl-2-hexanamine

Nochtans zijn op 9 augustus van dit jaar in Jamaica nog 5 atleten -Sheri-Ann Brooks, Marvin Anderson, Yohan Blake, Lansford Spence en Allodin Fothergill- vrijgesproken na het gebruik van 4-methyl-2-hexanamine.
Dit middel staat trouwens op de dopinglijst omdat men beweert dat het dezelfde chemische structuur heeft als tuaminoheptane, een middel dat gebruikt word tegen een verstopte neus.

Laatst bewerkt:
Nochtans zijn op 9 augustus van dit jaar in Jamaica nog 4 atleten -Marvin Anderson, Yohan Blake, Lansford Spence en Allodin Fothergill- vrijgesproken na het gebruik van 4-methyl-2-hexanamine.

4 real?!

Bron? Dit kan ik misschien ook voorleggen in het beroep.... :)

Dit gaat de goeie kant op Sanca :) Nice.

Terug
Naar boven