AndroidHealthClinic

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

dat is kl$te!
Je had wel goede argumenten aagehaald.

Veel sterkte alvast.

Wat zijn de plannen nu?

Of gewoon in Nederland wedstrijden doen?

Damn kerel dat is zuuuuur. Idd je komt gewoon naar Nederland wedstrijden doen!

Wel mooi dat ze je financieel niet uitkleden.

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar k*t man, had je zeker liever andersom gehad ?
Nou kan je wel hard knallen en iedereen verbazen.

Als je nou een eigen wedstrijd gaat organiseren ? Voor vrienden, kennissen en iedereen die wilt.

Ja man, van mij mocht die boete blijven, mocht zelfs omhoog, maar ik rekende echt op vermindering van die schorsing, 6 maanden of 1 jaar ofzo

Ben het nog allemaal aan't laten bezinken, er gaat even vanalles door mn heeft, zelfs stoppen crossed my mind maar ik denk niet dat ik het trainen kan laten :o

dat is kl$te!
Je had wel goede argumenten aagehaald.

Veel sterkte alvast.

Wat zijn de plannen nu?

Thanks man

Of gewoon in Nederland wedstrijden doen?

Staat bij dat me een verbod word opgelegd om deel te nemen aan enige wedstrijd als sporter alsook in eender welke hoedanigheid

Weet niet hoe dit in het buitenland zit?! :(

Ja man, van mij mocht die boete blijven, mocht zelfs omhoog, maar ik rekende echt op vermindering van die schorsing, 6 maanden of 1 jaar ofzo

Ben het nog allemaal aan't laten bezinken, er gaat even vanalles door mn heeft, zelfs stoppen crossed my mind maar ik denk niet dat ik het trainen kan laten :o

No way dat jij kan stoppen haha!
Snap dat je even tijd nodig hebt om het te verwerken, gewoon je ding blijven doen. Voor dat je het weet mag je weer wedstrijden doen. Beter kan je wedstrijden in Nederland doen ja.

Shit man, das dus wel k*t he.

Maar je komt er wel hoor! veel sterkte!

Uitslag van beroep is binnen

-boete vervalt

-schorsing van 2 jaar is 20 oktober ingegaan, ik mag terug wedstrijden draaien vanaf 20 oktober 2011

K*tzooi :mad:

Werkelijk k*t bro!!
Echt jammer dat je schorsing nog steeds doorgaat, ze hadden dan beter gewoon normaal 6 maanden van kunnen maken, is beetje fatsoenlijk nog.. Wel boete die vervalt in ieder geval, maar je had het vast liever andersom willen hebben.

Een schorsing komt toch van een bond? is toch niks strafrechtelijks?

niet gewoon een andere bond opzoeken? m.a.w. make me!!!

Nou tot die datum keihard kuren, zodat je net clean bent voor je volgende wedstrijd!!:fire:

Maar k*t man, zal wel tof zijn als je dan wat wedstrijden zou kunnen draaien in NL?!?

Belgie zuigt!

whatt!! best harde uitspraak en flinke boete!!!

Een ding moet je ons beloven!!!!.... JE GAAAT GEWOON NOG HARDER TERUG KOMEN ON STAGE!!

I realy hope so guys!

Er zaten 5 zitters, 1-tje leek overtuigd, 2 anderen haalden tegenargumenten aan waar we dan toch weer op konden inspelen en toen was het bij hun uiteindelijk van hmm, ja, we zullen het eens op het gemak bekijken en de andere was er zich blijkbaar niet van bewust dat ie op een zitting zat

dat een rechtbank/staat hier geld aan versplilt

hmmmm gewoon je tijd uitzitten en gruwelijk hard trainen en gebruik die uitspraak als motivatie.....

kijk toch eens na of je niet in Nederland wedstrijden mag doen want volgens mij is die schorsing bondsafhanlelijk...

Bullshit Sanca. Een voorbeeldje. Als jij meedoet aan een wedstrijd van bv Jan Haaring hier in Nl of Sarko wie laat de dopingcommissie daar in Belgie nu weten dat je meedoet?

Sterkste man valt niet eens onder een bond hier. We zijn ook geen erkende sport verder en zo kan ik nog wel even door gaan. Je kunt gewoon fijn hier komen. Desnoods zetten we je niet eens op de deelnemerslijst en noemen we je onder je alias "wietman" op RDP zouden die dopingmannetjes zitten surfen oke?

Volgend jaar doe je gewoon mee met sterkste man van groningen, ik zeg wel dat je bij mij in huis woont (ivm in de provincie groningen wonen)!

Bekijk het van de goeie kant, sanca. Je moet niks betalen (buiten advocaatkosten), je gaat nu lekker 2 jaar knallen en kunt ondertussen wedstrijden in Nederland meedoen. Na 2 jaar kom je terug in België en behoor je bij de goede subtop!

Je had beter iemand kunnen vermoorden, dan was je waarschijnlijk met minder weggekomen!

Wat voor mensen zijn die doping jagers eigenlijk? Van die types die vroeger faalde in hun sport om dat hun tegenpartij kuurde. Daarom nu heel erg boos in hun kelder van hun ouders, urine monsters te onderzoeken de hele tijd?

Terug
Naar boven