De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zelf vergelijken met Boonen lol. En als cocaine prestatiebevorderend is dan is weed dat ook.
Anderzijds die boete is idd wel hoog.
Dat van die NOX zou ik aanvechten, grote kans dat je dan wint. Maar als THC op de lijst staat is de kans klein dat je 100% gelijk zal krijgen.
Dat van die NOX zou ik aanvechten, grote kans dat je dan wint. Maar als THC op de lijst staat is de kans klein dat je 100% gelijk zal krijgen.
Even een vraag tussendoor, word je strafblad nou hiermee aangevuld? Dus als bij een dopingcontrole blijkt dat je AAS hebt gebruikt...
Weedgebruik = pijnvrij trainen volgens hun, komop zeg, ik blowde al jaren voor ik serieus in de gewichten vloog
Op verschillende sites die noxpump aanbieden staat bij "alle suplementen zijn gegarandeerd dopingvrij"
- no comment, stelletje povers zijn het ook. Zal lastig worden omdat het natuurlijk gewoon een verbodenmiddel is daar. Misschien dat je iets met de tijd van het consumeren en waar hebt, maar daar heb ik geen verstand van 
!van cocaine ook niet, en heb ook nergens gezegd dat (soft)drugs prestatie bevorderend zijn. Het enigste wat ik zei was als hij vond dat cocaine ook doping is, dan is weed wegens het relaxerend gevoel dat eveneens. Nuja die boete is wel overdreven;

Ik denk niet dat wiet helpt om prestaties te verbeteren. Maar coke is wat anders, dat geeft je echt het gevoel dat je de wereld aan kan, je gaat volgens mij beter presteren als je zelfzekerder bent.van cocaine ook niet, en heb ook nergens gezegd dat (soft)drugs prestatie bevorderend zijn. Het enigste wat ik zei was als hij vond dat cocaine ook doping is, dan is weed wegens het relaxerend gevoel dat eveneens. Nuja die boete is wel overdreven;

Als ik een paar lijnen coke zou snuiven denk ik dat ik zou gaan als een speer![]()

Ik denk niet dat wiet helpt om prestaties te verbeteren. Maar coke is wat anders, dat geeft je echt het gevoel dat je de wereld aan kan, je gaat volgens mij beter presteren als je zelfzekerder bent.
Dus ik ben het eens met sanca dat men hier met twee maten en twee gewichten meet. Maar ja Boonen heeft een dure advocaat![]()

ik ken er niets aan doen buiten je veel succes wensen en medeleven betuigen![]()