Fitness Seller

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

No pain No gain tenzij je een jointje smoort :roflol:

ik ken er niets aan doen buiten je veel succes wensen en medeleven betuigen :(

damn that sucks.
achterlijk beleid zeg, en dan ook nog zo'n hoge boete.

veel succes en sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
Je zelf vergelijken met Boonen lol. En als cocaine prestatiebevorderend is dan is weed dat ook.

Anderzijds die boete is idd wel hoog.

Wtf is dit voor een opmerking? We zijn allebei Belg en waarom zouden voor mij dan andere wetten moeten gelden?!

Strongman word notabene nog niet eens erkend als officieële sport

En als je een beetje verstand hebt van drugs had je deze opmerking imo al helemaal niet gemaakt, maarja, iedereen zn mening

Even een vraag tussendoor, word je strafblad nou hiermee aangevuld? Dus als bij een dopingcontrole blijkt dat je AAS hebt gebruikt...

Dat van die NOX zou ik aanvechten, grote kans dat je dan wint. Maar als THC op de lijst staat is de kans klein dat je 100% gelijk zal krijgen.

Met een goede advocaat moet dit idd wel ukken denk ik ja, maaaaar dan kost me dat nóg meer en dat kan ik echt niet opbrengen

@Duellum, geen idee, hope not

:rolleyes:

van weed zul je niet snel fietsen denk ik...

van cocaine ook niet, en heb ook nergens gezegd dat (soft)drugs prestatie bevorderend zijn. Het enigste wat ik zei was als hij vond dat cocaine ook doping is, dan is weed wegens het relaxerend gevoel dat eveneens. Nuja die boete is wel overdreven;

Je kan misschien achter een pro deo advocaat gaan.

Even een vraag tussendoor, word je strafblad nou hiermee aangevuld? Dus als bij een dopingcontrole blijkt dat je AAS hebt gebruikt...

is voor de rechbank geweest dus ja.

Nox aanklagen is wel een optie, maarja als dat zo makkelijk zal gaan gaat elke gebruiker daarvan ze wel aanklagen voor de aas in hun lichaam om wat geld te kunnen trekken.

Uit ervaring weet ik ook wel dat je in beroep gaat gaan dat je met een miezerige 1000 euro er niet vanaf gaat komen.

Weedgebruik = pijnvrij trainen volgens hun, komop zeg, ik blowde al jaren voor ik serieus in de gewichten vloog

Op verschillende sites die noxpump aanbieden staat bij "alle suplementen zijn gegarandeerd dopingvrij"

Die NOX kan je misschien nog onderuit komen. Puur op het feit dat het je gegarandeerd wordt door de winkel. Lijkt mij dan.

Pijnvrij trainen :roflol: - no comment, stelletje povers zijn het ook. Zal lastig worden omdat het natuurlijk gewoon een verbodenmiddel is daar. Misschien dat je iets met de tijd van het consumeren en waar hebt, maar daar heb ik geen verstand van :roflol:

*Wat Grote T dus eigenlijk al zei :D!

kansloos. dit doen ze gewoon om je geld af te troggelen. wat een zielepieten.

sterkte in ieder geval en laten we hopen dat je er nog iets tegen kan doen (al wordt dat moeilijk zonder rechtsbijstand denk ik).

van cocaine ook niet, en heb ook nergens gezegd dat (soft)drugs prestatie bevorderend zijn. Het enigste wat ik zei was als hij vond dat cocaine ook doping is, dan is weed wegens het relaxerend gevoel dat eveneens. Nuja die boete is wel overdreven;

Als ik een paar lijnen coke zou snuiven denk ik dat ik zou gaan als een speer :D

Ik denk niet dat wiet helpt om prestaties te verbeteren. Maar coke is wat anders, dat geeft je echt het gevoel dat je de wereld aan kan, je gaat volgens mij beter presteren als je zelfzekerder bent.

Dus ik ben het eens met sanca dat men hier met twee maten en twee gewichten meet. Maar ja Boonen heeft een dure advocaat :rolleyes:

Ik denk niet dat wiet helpt om prestaties te verbeteren. Maar coke is wat anders, dat geeft je echt het gevoel dat je de wereld aan kan, je gaat volgens mij beter presteren als je zelfzekerder bent.

Dus ik ben het eens met sanca dat men hier met twee maten en twee gewichten meet. Maar ja Boonen heeft een dure advocaat :rolleyes:

En een ''heldje'' in de wielersport, zal ook wel een beetje helpen :o

Ne heldje van m'n kloten. Sterkte Sanca

zou mooi zijn als we hier een advocaat voor je konden vinden. zwaar klote voor je, bro.

wordt wiet niet gedoogt in belgenland?

Ik denk dat dat slechte karma is omdat je die schijven voor jezelf hebt gehouden. :p

Terug
Naar boven