- Waardering
- 1.093
Wad hadden de gevolgen geweest had je de test geweigerd?
2 uur schoffelen en 1 maand schorsing waarschijnlijk

edit//
fout gelezen

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je bent meteen slechter als de coke uitgewerkt is, laat dat 100% duidelijk zijn. De kater begint als vanzelfsprekend meteen na de uitwerking. Een toprenner die in een wedstrijd zit en uit een cokehigh komt gaat onvermijdelijk uit de wielen gereden worden. En nee, er is geen mogelijkheid om cocaïne als wielrenner in je voordeel te laten werken, tenzij hij snuift op de fiets. Mss niet voor niets dat hij "Tornado Tommeke" genoemd wordt zeker
Maar niet echt he.

Eerst en vooral, het zou kunnen in de drinkbeker, al zal het effect niet zo sterk zijn:Je bent meteen slechter als de coke uitgewerkt is, laat dat 100% duidelijk zijn. De kater begint als vanzelfsprekend meteen na de uitwerking. Een toprenner die in een wedstrijd zit en uit een cokehigh komt gaat onvermijdelijk uit de wielen gereden worden. En nee, er is geen mogelijkheid om cocaïne als wielrenner in je voordeel te laten werken, tenzij hij snuift op de fiets. Mss niet voor niets dat hij "Tornado Tommeke" genoemd wordt zeker
Maar niet echt he.
The efficiency of absorption of orally administered cocaine is limited by two additional factors. First, the drug is partly catabolized by the liver. Second, capillaries in the mouth and esophagus constrict after contact with the drug, reducing the surface area over which the drug can be absorbed. Nevertheless, cocaine metabolites can be detected in the urine of subjects that have sipped even one cup of coca leaf infusion. Therefore, this is an actual additional form of administration of cocaine, albeit an inefficient one.
Je bent meteen slechter als de coke uitgewerkt is, laat dat 100% duidelijk zijn. De kater begint als vanzelfsprekend meteen na de uitwerking. Een toprenner die in een wedstrijd zit en uit een cokehigh komt gaat onvermijdelijk uit de wielen gereden worden. En nee, er is geen mogelijkheid om cocaïne als wielrenner in je voordeel te laten werken, tenzij hij snuift op de fiets. Mss niet voor niets dat hij "Tornado Tommeke" genoemd wordt zeker
Maar niet echt he.
Je kan sos ook oraal nemen, in tegenstelling tot wat de meesten denken.
Er was vroeger in het wielrennen iets als een "bidon de "insert naam van ontwikkelaar die ik vergete ben"", een mix van coke, heroine en speed.
Je kan sos ook oraal nemen, in tegenstelling tot wat de meesten denken.
Er was vroeger in het wielrennen iets als een "bidon de "insert naam van ontwikkelaar die ik vergete ben"", een mix van coke, heroine en speed.

Zit wat inSanca.. ik vind dat je nu gewoon knalhard moet gaan kuren. Het maakt nu toch niet meer uit.

Sanca.. ik vind dat je nu gewoon knalhard moet gaan kuren. Het maakt nu toch niet meer uit.