Dat van die NOX zou ik aanvechten, grote kans dat je dan wint. Maar als THC op de lijst staat is de kans klein dat je 100% gelijk zal krijgen.
Sluit mij hier volledig bij aan. Ookal doet het geen **** aan je prestaties, als het op de lijst staat (en dat zal dan wel) kan je er weinig tegen doen...
Pff aanvechten kan je altijd, als het je puur gaat om het feit dat dit niet kan (en het begint idd als maar achterlijker te worden hier in België) en je wilt bewijzen dat je je gelijk kan halen tegen die klote wetten. Dan kan je er wel een mediazaak van maken en hoogstwaarschijnlijk gelijk krijgen.
Maar als het om het geld gaat (wat ik heel goed kan begrijpen want het is ****ed up veel geld man, zeker als je er hard voor moet werken...) zou ik er niet aan beginnen.
De kans dat de rechtszaak je iets gaat opleveren is heel klein. Stel dat je wint en de boete niet moet betalen, en je niet geschorst bent (ondertussen zijn we al 3 jaar verder dus daar bereik je ook niets mee...) dan denk ik niet dat het je geld (schadevergoeding) gaat opleveren.
En als je verliest ben je al helemaal gekloot.
Die zaak zal blijven aanslepen en dat gaat je heel wat geld kosten. Je gaat er niet komen met 1000 euro.
Echt zwaar ****ed up, maar ik denk dat je er best niets tegen doet

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
Onzin. Coke geeft voor ongeveer 3 kwartier een rush en dan is er de onvermijdelijke terugval, zowel fysiek als mentaal. Als een wielrenner coke snuift voor de wedstrijd zal hij enkel de eerste 3 kwartier presteren, daarna wordt hij finaal uit de wielen gereden. Vermits het via de drinkbus niet op te nemen valt en er onderweg dus niet bijgetankt kan worden, kan de wielrenner dus geen voordeel hebben bij het gebruik van cocaïne.
Idd...
Boonen gebruikt puur recreatief. Als hij er iets aan zou willen hebben zou hij al een 20tal minuten voor de sprint snel even een lijntje moeten snuiven. (Niet dat het onmogelijk is want je zou er nog van verschieten wat er in het peloton zelf niet geslikt wordt

maar lijkt me toch sterk...)