AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Ik heb er nu al zin an. Willen de belgen wel een beetje verstaan praten. Ik had op de meets heel veel moeite om blackadder goed te verstaan?:D

geeft niks kerel, ik praat wel gewoon nederlands tegen je ;)

gaan we even de dance moves upgraden :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooi zo! Komen er alvast 2 XXL'tjes uit 1 auto stappen :D. Ik drink toch niet dus indien nodig kan ik terug rijden

:D

Sanca,

koop je drank iook van te voren af. Geen verrassingen achteraf.
Plus zorg gewoon dat je het geld vooraf hebt, want er zijn anders lolbroeken die niet komen.

drank vantevoren is moeilijk denk ik...

vind het normaal dat je op voorhand betaalt aan diegene die het regelt en ik denk dat iedereen dat wel met me eens zal zijn....

idd

Ik heb er nu al zin an. Willen de belgen wel een beetje verstaan praten. Ik had op de meets heel veel moeite om blackadder goed te verstaan?:D

met clawfinger zou je het wel eens moeilijk kunnen hebben dan :D

Gewoon van te voren afspreken Sanca. Alles!

Hehe ja Jacky wil gewoon lekker zuipen en slap ouwehoeren. Ken hem ondertussen een beetje;)

Maar gewoon alles afkaarten. Waarschijnlijk krijg je alleen de sterke drank niet all-in, maar dat is normaal.
Je moet gewoon kijken hoeveel man je hebt en dit gewoon aangeven aan die gasten. En zeggen dat het anders zo moeilijk word om alles goed te verrekenen met mensen en dat jij daarom aan het eind van de avond het complete bedrag betaald (altijd aan het einde mochten er een paar niet verschijnen, betaal je die niet).
Dus ook circa aangeven. Geen exact getal, maar gewoon 20-25 ofzo zeggen (afhankelijk van aantal natuurlijk).

geeft niks kerel, ik praat wel gewoon nederlands tegen je ;)

gaan we even de dance moves upgraden :D

Cool dat je ook komt kerel. Die dance moves ruleren en wat was dat lachen in de matrixx toen. Vette shit. :cool:

De eerste belg/ned meeting is dadelijk een feit. :D

Normaal gezien ben ik aanwezig bij de meeting.

Hoe laat spreken jullie eigenlijk af? Misschien dat ik wel ff mee kom trainen;)

niks misschien je traint gewoon mee .....

trainen

en hoelaat gaan jullie trainen

ik kom misschien ook trainen maar daarna moet ik terug door

gaat da of alles of niks:D

Laatst bewerkt:
whahahahaa .....

10kg afgevallen door wat lichamelijke tegenslagen rich (98--->88), nu wel weer opweg terug en weer op de 91 ,... maar 't blijft frust om met lichtere gewichten te moeten trainen dan je gewend bent :mad:

Maar komt weer goed ;)

hmmm staan er pas 9 die komen gaan dussss waar blijft iedereen die wilde komen???

Terug
Naar boven