MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

hahahaha zal ze wel blij mee zijn ons flowertje echt wel

Merci Emile.

Mag jou ook wel.

kijk je geduld word weer beloond.....

ben een paar dage niet op de pc geweest ,wat een topic is het wel niet geworde :)
der zijn meer dan 6 paginas bij!ben blij dat ik bij de reuze hoor met men 1.89 :p

re

en hoe zit het met de dagindeling an wat gaat er gebeuren

trainen eten en .....

kan iemand iets vertellen

weten nog niet veel over de meeting alleen dat er redelijk wa volk komt:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil gewoon wat eten en dan de stad in. De rest boeit me eigenlijk niet zo heel veel. Samen trainen hoeft voor mij ook weer niet eigenlijk. Ga liever relax eten en dan wat drinken. Maar that's me...

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil gewoon wat eten en dan de stad in. De rest boeit me eigenlijk niet zo heel veel. Samen trainen hoeft voor mij ook weer niet eigenlijk. Ga liever relax eten en dan wat drinken. Maar that's me...

zo zie ik het dus ook, lijkt me zo ook het fijnste, maar blijkbaar zijn sommigen hier echt gebrand om te gaan trainen :dunno:

goed eten en drinken is voor mij ook al goed...

Ik deel jullie mening

Ik train toch fijner in mijn eigen gym met mijn eigen trainingspartner. Wil dan ook op mijn gemakkie mijn PWO shake en PWO maaltijd kunnen nuttigen. Als ik naar zo'n meeting ga wil ik lekker zondigen. Lekker Burger King op de heenweg. Dan eten en wat zuipen. Dan wat KFC en thuis nog wat Ben & Jerrys :D

vind alles goed hahaha ben best makkelijk

Blijven we eigenlijk op dezelfde locatie?

In A'dam was dat uitje leuk omdat het typisch kenmerkend DBB was. :P Beetje zot gedrag vertonen en gewoon casual. Als je gaat trainen gaat dat te koste van interactie waarvoor je meet, een beeld krijgen van wie er achter de user zit.

In A'dam was dat uitje leuk omdat het typisch kenmerkend DBB was. :P Beetje zot gedrag vertonen en gewoon casual. Als je gaat trainen gaat dat te koste van interactie waarvoor je meet, een beeld krijgen van wie er achter de user zit.

En iedereen gaat naar huis met blessures. Iedereen wil de sterkste zijn haha. Ik zou wel 300mg extra Oxy slikken van te voren ofzo :D

Terug
Naar boven