XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
dus, het trainen liever droppen dan?!

yeppp dumpen bowlen vreten en drinken is ok

Voor mij hoeft het ook niet echt, maar eerst de andere mensen hun mening laten horen.

Laatst bewerkt:
Ik wil gewoon wat eten en dan de stad in. De rest boeit me eigenlijk niet zo heel veel. Samen trainen hoeft voor mij ook weer niet eigenlijk. Ga liever relax eten en dan wat drinken. Maar that's me...

Ik train toch fijner in mijn eigen gym met mijn eigen trainingspartner. Wil dan ook op mijn gemakkie mijn PWO shake en PWO maaltijd kunnen nuttigen. Als ik naar zo'n meeting ga wil ik lekker zondigen. Lekker Burger King op de heenweg. Dan eten en wat zuipen. Dan wat KFC en thuis nog wat Ben & Jerrys :D

In A'dam was dat uitje leuk omdat het typisch kenmerkend DBB was. :P Beetje zot gedrag vertonen en gewoon casual. Als je gaat trainen gaat dat te koste van interactie waarvoor je meet, een beeld krijgen van wie er achter de user zit.

yeppp dumpen bowlen vreten en drinken is ok

Voor mij hoeft het ook niet echt, maar eerst de andere mensen hun mening laten horen.

mij maakt het allemaal niet veel uit hoor, jullie zien maar :D

nu afwachten op de rest...

Laatst bewerkt:
mij maakt het allemaal niet veel uit hoor, jullie zien maar :D

In A'dam was dat uitje leuk omdat het typisch kenmerkend DBB was. :P Beetje zot gedrag vertonen en gewoon casual. Als je gaat trainen gaat dat te koste van interactie waarvoor je meet, een beeld krijgen van wie er achter de user zit.

So true.

Damn!!!Begint echt op een soap te lijken hiero!!!!
Het ik wil dit niet en de andere dat virus is behoorlijk aanstekelijk blijkbaar.

Waar was iedereen gisteren dan in ed's gym???De zogenaamde mini-meeting!!!!
Trieste zaak dit,mss laat ik hem wel schieten.De ene keer is het dit de andere keer dat....:stfu:

Ik post hier ni meer, als er niks tussen komt ben ik er... wat ook de plannen zijn. see ya

owke isse goed

re

seg voor mij maakt het niks uit zulle:cool:

beslis maar wat jullie doen en dan zie ik ook wel

gewoon iets drinken gaan is ook goe zulle
;)

ik weet het niet meer hoor :sad:

OMG, sanca, zeg NU wat je wilt gaan doen.
JIJ zou organiseren dus JIJ beslist.
Neem een voorbeeld aan de Hollanders. :P

Noem gewoon een tijdstip, "zo laat spreken we daar en daar af", ga eerst wat drinken, dan eten en dan stappen ofzo, weet ik veel.

Knopen doorhakken weetjewel! Kom op! Tjakkaa!

OMG, sanca, zeg NU wat je wilt gaan doen.
JIJ zou organiseren dus JIJ beslist.
Neem een voorbeeld aan de Hollanders. :P

Noem gewoon een tijdstip, "zo laat spreken we daar en daar af", ga eerst wat drinken, dan eten en dan stappen ofzo, weet ik veel.

Knopen doorhakken weetjewel! Kom op! Tjakkaa!

IK wou organiseren omdat NIEMAND anders iets deed, daarom heb IK dit in overleg gedaan...

de activiteiten moeten WE SAMEN bespreken, dat is de bedoeling van dit topic :rolleyes:

IK wou organiseren omdat NIEMAND anders iets deed, daarom heb IK dit in overleg gedaan...

de activiteiten moeten WE SAMEN bespreken, dat is de bedoeling van dit topic :rolleyes:

Niemand komt er uit en jij 'weet het niet meer', Own komt bij nader inzien misschien niet naar de meeting en Clawfinger reageert niet meer. Is dat ook de bedoeling van dit topic? :rolleyes: Verzin gewoon wat man. Dat heet dus 'organiseren'.

Niemand komt er uit en jij 'weet het niet meer', Own komt bij nader inzien misschien niet naar de meeting en Clawfinger reageert niet meer. Is dat ook de bedoeling van dit topic? :rolleyes: Verzin gewoon wat man. Dat heet dus 'organiseren'.

ik heb van't begin gezegd dat ik nooit iets georganiseerd hebt, zeggen ze tegen mij open dat topic, komt vanzelf goed dan, maar dan moeten we ons wel verstaan

own staat gebrand om te trainen, de rest minder

claw komt sowieso, voor hem maakt het niet uit wat we doen

de bedoeling is om iets te doen waar IEDEREEN achterstaat

Terug
Naar boven