AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Je zit nog steeds te kloten met de uren. ???

• Topic Starter Topic Starter
mooi zo......

Ik wil ff kwijt dat ik vandaag superlui gaat doen. :cool:

:haha:

dus iedereen akkoord of hoe zit het hier? stilletjes maar hoor!

linkje: olympia

sanca
own sculpturer
bikerbabe
jacky den bels
annuska
emile
deadsmurf
xxxltje
bramV
kazz unit
el monstro
beast
clawfinger
michiel4

:D haha best leuk zo'n extra X , maar ben bang dat dat nog ff duurt voordat ik die weer verdiend heb :o zit pas aan de 94kg ,... dus heb nog ff te gaan ;)

maar komen doe ik zekers !! ( mits werk, bla bla bla )

Ow , sanca ,.. misschien makkelijk om ff het bedrag en een bankrekeningnummer in de eerste post erbij te vermelden ;)

ikke wel weet niet of ik dan met het bowlen mee kan doen maar dat zie ik nog wel (denk eigenlijk van niet)maar wij zijn er gewoon bij....hahahaha staat hier al op de kalender dus is ok

Laatst bewerkt:
ja ik moest van bikerbabe komen.. dat doe ik dan maar..

maar meetrainen? hmz wellicht. ik heb nog 12 dagen om het definitief te maken :D

ja ik moest van bikerbabe komen.. dat doe ik dan maar..

maar meetrainen? hmz wellicht. ik heb nog 12 dagen om het definitief te maken :D

hehehe cool :) jij luistert dan ook nog
maar is gewoon leuker als we met een groepje van 10-15 zijn dan wanneer we daar met 6 ofzo staan he :D

er heeft nog niemand echt bevestigd, zo word het moeilijk om de prijs te bepalen hé :rolleyes:

jama stuurt dan iedereen pm en dan int antwoord moeten ze bevestigen he, ni zo moeilijk? :p

ikke wel weet niet of ik dan met het bowlen mee kan doen maar dat zie ik nog wel (denk eigenlijk van niet)maar wij zijn er gewoon bij....hahahaha staat hier al op de kalender dus is ok

hmmmm sanca wij komen gewoon dus .........bevestig bevestig bevestig alleen eten en bowlen(en dan zie ik wel of me dat lukt met mijn knie):D

Terug
Naar boven