Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

we zien het wel zal zeker gezellig worden ook al is het een kleine groep...

tuurlijk komt Emile hahaha die kan niet terug want die heeft al te vaak geroepen dat ie komt want die wil belgisch bier drinken

• Topic Starter Topic Starter
komaan sanca, pm sturen naar de mensen die nog niet bevestigd hebben!
niet iedereen leest dit topic dagelijks he ;)

komaan sanca, pm sturen naar de mensen die nog niet bevestigd hebben!
niet iedereen leest dit topic dagelijks he ;)

euhm, het is toch een kleine moeite om hier even te bevestigen of mijj een pm te sturen, als ik iedereen moet gaan pm'en kom ik er niet meer uit vrees ik

wanneer wil je het geld hebben sanca ook heel belangrijk.

ja en hoeveel doekoes moeten er betaald worden sanca.. dat is voor mij doorslaggevend

ja maar mss zijn mensen het vergeten he?
enfin, als je geld wil zien moet je wel eens iets laten weten, 18de tot 31ste ben ik t land uit :)

Ik kom misschien ook wel. Moet nog een beetje checken of ik dan wat andere zaken te doen heb, maar als ik vrij ben, zal ik er ook zijn.

Edit: Als ik kom, zal het pas na het trainen zijn. Moet namelijk rond de middag basketten. Wat gaat de prijs zijn.

Ik wil ook wel komen, maar 's zaterdags volg ik overdag een cursus fitnessinstructeur. Kan ik ook enkel vanaf 's avonds komen? en hoeveel kost mij dat dan?

de prijs hangt af van het aantal deelnemers...

zal eens rondpluizen wat het kost zonder korting

reken idd anders alleen ff alle toegangsprijzen p.p. uit sanca ( zonder korting ) dan hebben ze een richtlijn waar enkel het drinken nog bij moet .

lol zoveel topics ! :roflol:

is afhankelijk met hoeveel personen je bent en wat je wil eten ...stel we zijn met 20 personen en je gaat voor dat pasta buffet inclusief 2 uur bowlen is het 32,00 euro
warm en koud buffet minimaal 25 personen word het 35,50 euro..
ben je met minder man dan ligt het er aan wat je wil eten geloof dan vanaf 10 personen..

Terug
Naar boven