AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me af of die Belga-meeting nou nog es een keer gaat komen want het schiet niet op met jullie.:D

Misschien gewoon weer een NL-meeting doen....dan weet je zeker dat het gezellig wordt.:p

Ik vraag me af of die Belga-meeting nou nog es een keer gaat komen want het schiet niet op met jullie.:D

Misschien gewoon weer een NL-meeting doen....dan weet je zeker dat het gezellig wordt.:p

:p

check de 1ste post, hij komt er!!!

bij deze ben je ook uitgenodigd :D

ik kom ook sanca! :) is dit voldoende als bevestiging?

ach een nederlandse meet zal wel volgend jaar worden ;misschien dan eens in het zuiden he:D

euh heb ik bevestigd??

Als ik mee ga, train ik uiteraard mee.

hahaha weet je wel hoeveel werk dat is??? en trouwens wat ben je er vroeg bij ?????????

maar dat gaat dan in mei of juni worden dan!!!!!

hahaha weet je wel hoeveel werk dat is??? en trouwens wat ben je er vroeg bij ?????????

maar dat gaat dan in mei of juni worden dan!!!!!

Nee, er moet eigenlijk in november of december weer een NL-meet komen, aangezien de vorige in juni was (elk half jaar een meet)... Volgens mij wou RobertHosper of Sinlath hem wel organiseren (in Rotterdam of Utrecht).

:dunno:

Nee, er moet eigenlijk in november of december weer een NL-meet komen, aangezien de vorige in juni was (elk half jaar een meet)... Volgens mij wou RobertHosper of Sinlath hem wel organiseren (in Rotterdam of Utrecht).

:dunno:

kan toch ook dan kan ik het toch doen in mei of juni in Valkenswaard moet wel even kijken wanneer precies want het zou wel eens kunnen dat we dan ook nog op vakantie gaan :D

doe maar....

dus we zijn nu met 8, hopelijk komen er nog wa bij;)

Terug
Naar boven