MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

dus het was gewoon geluk hmmm als ik dat nu de vrijdag eens zou hebben met de euromillions was ik ook weer wat gelukkiger...

misschien handig als sanca even in de openingstopic zet wie er al betaald hebben :D

ikke al betaald hahaha

Ik zit in het ibs hotel in het centrum van hassalt. Zo... heb er zin an.

jou herken ik wel knakker..
jacky ook nog wel van de NL steengrill bowling meet :D

trouwens heb jij al cash overgemaakt naar sanca ?

ik kreeg hem terug van de bank, fout in gegevens.. pm me even wat je hebt ingevuld

Ik krijg het geld niet overgeboekt met girotel. Is het iemand wel gelukt? Moet ik anders lopen kloten met aparte overschrijvingskaarten. :mad:

als ik geld van Nederland naar Belgie overmaak dan gebruik ik een iban nummer dat gaat altijd goed...weet niet of jullie die van sanca gehad hebben...

zijn we echt maar met 15 personen....

tja wil wat zeggen maar wat he???

Ik krijg het geld niet overgeboekt met girotel. Is het iemand wel gelukt? Moet ik anders lopen kloten met aparte overschrijvingskaarten. :mad:

is mij wel gelukt.

is simpel, alleen de eerste keer deed ik ook iets niet goed.

wel de spaties weghalen bij de swift en iban code en de naam neerzetten zoals sanca die heeft doorgegeven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.038
jamess, mhr team en sephorotsnake komen misschien ook nog langs in de loop van de avond

jij vroeg zelf om een streepje achter je naam :rolleyes:

ik heb wel even de plusjes verwijderd :D

ipv plusjes kan je beter checken wie er al betaald hebben ;) het is bij mij ruimschoots afgeschreven ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.040
Terug
Naar boven