XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

bij mij is het er ook al af hehehe geloof de vrijdag al ...

Ben ik de enige gek die shakes en bekers gaat meedoen naar de meeting of zijn er nog mensen? :D

Ben ik de enige gek die shakes en bekers gaat meedoen naar de meeting of zijn er nog mensen? :D

Ik heb een hele tas vol met eten!!Zit op wedstrijddieet dus mag niets anders nemen!!!Toch zal ik 1x gaan junken als we eten gaan.(geloof maar dat je een gelukkig man zal zien:D)

Ik zal dan ook maar een grote tas meedoen vol met eten, shakes en trainingskledij etc :)
Moet 2u op de trein zitten dus kan onderweg ook nog wat dingen eten :D

Neemt er iemand nog een fototoestel mee voor wat leuke sfeerfoto's? :)
Ik wil zeker eens met je op de foto OS, wie weet wordt je later wel een pro bodybuilder en wereldberoemd ;) :D

Ik zal dan ook maar een grote tas meedoen vol met eten, shakes en trainingskledij etc :)

Ik wil zeker eens met je op de foto OS, wie weet wordt je later wel een pro bodybuilder en wereldberoemd ;) :D

hehe,no probz:cool:Pro worden is een droom van me,zal er iig alles aan doen om dat te kunnen bereiken.:bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.051

:cool:

volgende betalingen zijn al inorde

xxltje
michiel
jacky
milky
sinlath
clawfinger

• #1.053
dolla' dolla' bill ya'll ;)

ja sorry dude, zal wel betalen eens ik terug ben in belgie ;)

ik neem wel een toestelletje mee maar weet niet of XXLTJE de zijne meeneemt die heeft een heel wat professionelere als die ik heb.....laat ik Annuska mooi wat foto's maken hahaha

Ik neem ook wel een toestel mee!

Ik train thuis dus dat weet ik niet. Sorry.

• #1.060
ze hebben in die gym daar toch wel toestellen ? of moet je in belgie je eigen toestellen meenemen ?

ze hebben alleen losse schijven, ik zal mn bench meenemen, own zorgt voor de dumbbells en barbel, als jij dan een pulldownl ofzo kunt meenemen...

Terug
Naar boven