- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
met bivakmuts
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jamess, mhr team en sephorotsnake komen misschien ook nog langs in de loop van de avond
Heb gister weer een nieuwe auto gekocht dus vervoer heb ik al. Nu nog de tijd. Maar ziet er naar uit dat dat helemaal goed komt!
Heb gister weer een nieuwe auto gekocht dus vervoer heb ik al. Nu nog de tijd. Maar ziet er naar uit dat dat helemaal goed komt!

Ben ik de enige gek die shakes en bekers gaat meedoen naar de meeting of zijn er nog mensen?![]()

Ben ik de enige gek die shakes en bekers gaat meedoen naar de meeting of zijn er nog mensen?![]()
)

Ik zal dan ook maar een grote tas meedoen vol met eten, shakes en trainingskledij etc
Moet 2u op de trein zitten dus kan onderweg ook nog wat dingen eten
Neemt er iemand nog een fototoestel mee voor wat leuke sfeerfoto's?
Ik wil zeker eens met je op de foto OS, wie weet wordt je later wel een pro bodybuilder en wereldberoemd![]()
![]()
Pro worden is een droom van me,zal er iig alles aan doen om dat te kunnen bereiken.
Ik zal dan ook maar een grote tas meedoen vol met eten, shakes en trainingskledij etc
Moet 2u op de trein zitten dus kan onderweg ook nog wat dingen eten
Neemt er iemand nog een fototoestel mee voor wat leuke sfeerfoto's?
Ik wil zeker eens met je op de foto OS, wie weet wordt je later wel een pro bodybuilder en wereldberoemd![]()
![]()

volgende betalingen zijn al inorde
xxltje
michiel
jacky
milky
sinlath
clawfinger

ze hebben in die gym daar toch wel toestellen ? of moet je in belgie je eigen toestellen meenemen ?
ze hebben in die gym daar toch wel toestellen ? of moet je in belgie je eigen toestellen meenemen ?