MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

zal ik voor de latpulley zorgen dan...

moet ik wel de achterbank platgooien maar dat doe ik dan wel....

en zo beste kijkbuiskindertjes kwam alles toch nog goed :roflol:

ach dat wisten we toch wel op voorhand

met mijn 18jaar zal ik veruit de jongste zijn, we zullen eens zien hoe twintigers en dertigers (en jacky :D) een feestje bouwen :bierbang:

jacky gaat heel stil in een hoekje zitten kijken hoe iedereen drinkt want jacky drinkt niet he

Iemand die het via het girotol het overboeken in orde heeft kunnen maken? PM me ff . Jacky heeft me al geholpen ermee maar lukt nog steeds nog niet.

verdomme nu nog niet gelukt ......ik heb met de rabo nooit problemen daarmee ik weet ook niet hoe XXLtje het over gemaakt heeft of Sinlath daar zou je het ook eens aan kunnen vragen Emile

Lijkt me leuk, kijken of ik zou kunnen, vervoer heb en nog wat geld over hebt. Powerrack moet er ook komen he!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.073
het zou top zijn als jij voor het powerrack kunt zorgen dan

Ow, ik bedoelde dat ik geld nodig had ook voor powerrack:p Vandaar dat ik met me mager vakkevul loontje niet efef 50 euro kan optrommelen:D

Maar ik weet heel de bedoeling nog niet eens van de meeting, jullie gingen toch ergens trainen, hoeso dan zelf voor de spul regelen?

Ik ga nu ook wel efe paar pagina's terug kijken.

• #1.075
Ow, ik bedoelde dat ik geld nodig had ook voor powerrack:p Vandaar dat ik met me mager vakkevul loontje niet efef 50 euro kan optrommelen:D

Maar ik weet heel de bedoeling nog niet eens van de meeting, jullie gingen toch ergens trainen, hoeso dan zelf voor de spul regelen?

Ik ga nu ook wel efe paar pagina's terug kijken.

je laat maar optijd iets weten bro'

over je opmerking:

ik neem wel een toestelletje mee maar weet niet of XXLTJE de zijne meeneemt die heeft een heel wat professionelere als die ik heb.....laat ik Annuska mooi wat foto's maken hahaha

Ik neem ook wel een toestel mee!

ze hebben in die gym daar toch wel toestellen ? of moet je in belgie je eigen toestellen meenemen ?

ze hebben alleen losse schijven, ik zal mn bench meenemen, own zorgt voor de dumbbells en barbel, als jij dan een pulldownl ofzo kunt meenemen...

vandaar ;)

hahahaha had je niet moeten zeggen sanca Sinlath zit elke dag met meer verbazing te lezen zo van dat zal toch niet dat we zelf de materialen mee moeten brengen ;ik wilde nog tegen hem zeggen dat ie dumbbells mee moest brengen..

Ik zoek een spotter voor de monster-curl-machine. :)

• #1.078
hihi jacky, als we bleven doorgaan wilde misschien niemand meer komen

de betaling van own en emile zijn ook inorde :cool:

het word tijd voor de rest om ook te betalen!!!!

ach jawel de meeste die begrepen het wel .....dus Emile is het uiteindelijk gelukt
wie moeten er nog betalen dan??

• #1.080
Terug
Naar boven