- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met mijn 18jaar zal ik veruit de jongste zijn, we zullen eens zien hoe twintigers en dertigers (en jacky) een feestje bouwen
![]()

is mij wel gelukt.
is simpel, alleen de eerste keer deed ik ook iets niet goed.
wel de spaties weghalen bij de swift en iban code en de naam neerzetten zoals sanca die heeft doorgegeven.
Lijkt me leuk, kijken of ik zou kunnen, vervoer heb en nog wat geld over hebt. Powerrack moet er ook komen he!
het zou top zijn als jij voor het powerrack kunt zorgen dan
Vandaar dat ik met me mager vakkevul loontje niet efef 50 euro kan optrommelen
Ow, ik bedoelde dat ik geld nodig had ook voor powerrackVandaar dat ik met me mager vakkevul loontje niet efef 50 euro kan optrommelen
Maar ik weet heel de bedoeling nog niet eens van de meeting, jullie gingen toch ergens trainen, hoeso dan zelf voor de spul regelen?
Ik ga nu ook wel efe paar pagina's terug kijken.
ik neem wel een toestelletje mee maar weet niet of XXLTJE de zijne meeneemt die heeft een heel wat professionelere als die ik heb.....laat ik Annuska mooi wat foto's maken hahaha
ze hebben in die gym daar toch wel toestellen ? of moet je in belgie je eigen toestellen meenemen ?
ze hebben alleen losse schijven, ik zal mn bench meenemen, own zorgt voor de dumbbells en barbel, als jij dan een pulldownl ofzo kunt meenemen...

ach jawel de meeste die begrepen het wel .....dus Emile is het uiteindelijk gelukt
wie moeten er nog betalen dan??