AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Hmm denk het niet kerel.
Moet ff kijken hoe of wat.
Is voor mij een behoorlijk stukkie tuffen.

Hasselt ,... das 1,5 uur tuffen voor mij ! count me in !! ( mits m'n werk 't toelaat :( )

Kom je toevallig langs Turnhout? :dunno:

als ik binnendoor kom via Tilburg wel ja ,... dan is alleen de reistijd wat langer ,... qua km maakt t niet eens zo veel uit

Arendonk zou nog gemakkelijker zijn? :D

dat maakt elkaar niet veel dus zal niet zo'n probleem zijn ,... maar eerder mijn werk ,... ben best druk dus zal ben ik bang echt een last-minute beslissing worden ,... maar asl ik ga heb ik er geen moeite mee op mensen op t epikken hoor

Als ik dan geen vervoer heb dan rij ik met je mee, als je er geen bezwaar mee hebt. Laat maar iets weten. Enkel als je ginder een kamer boekt kan ik niet mee.

ik denk wel da ik er 2a3 uren over doe, kan het ni controlleren via mijn tomtom... blijkbaar is hij stuk, hij zoekt zijn sateliet ni meer:(

weet wel dat het een behoorlijk stukkie is maar je hebt een rustplaats onderweg ...en dan is het nog een goed half uurtje;)

Probleem is dat 1 van de 2 niet kan drinken, en dat vind die persoon dan minder gezellig;)

Plus kamertje daar in de buurt word erg omslachtig. Kan de kids niet 2 dagen onderbrengen bij een ander (kan wel, doe ik niet:D).

Iedereen die langs Arendonk of Turnhout kan komen laat het maar weten. Als er dan iemand afvalt kan ik nog steeds mee. :D

blijkbaar niks mis met mijn tomtom, gewoon een vastloper omdat ik te lang heb gewacht voor een update via hun site:D

ik moest van bikerbabe kijken en me aanmelden.. maar als NL-er is het wel een stukje rijden. ;-)

wanneer was het ookalweer ? 10 nov ? ach who cares.. weet iemand de kosten etc al ?

zet mij maar op de misschien lijst.

Terug
Naar boven