XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

10 November trouwens he ,.... ff gas geven om weer goed in shape te zijn op de meet :D :D

Sinds 1,5 week weer begonnen met trainen na 3 mnd,.... en nu weer op de 91kg :D

Gaat goed komen,.... ben benieuwd naar die Belgische massamonsters !! :D :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
10 November trouwens he ,.... ff gas geven om weer goed in shape te zijn op de meet :D :D

Sinds 1,5 week weer begonnen met trainen na 3 mnd,.... en nu weer op de 91kg :D

Gaat goed komen,.... ben benieuwd naar die Begische massamonsters !! :D :D

jij staat sowieso al breed genoeg, hou je maar wat in, anders toon ik te klein :D

Staat het vast dat jij komt?

't staat iig geval vast dat ik wil komen !!
en ook dat ik ( zodra 't kan ) vast geld overmaak !!

alleen of het echt door gaat kan ik vlak van te voren zeker zeggen. :(

Zelfde hier. Ik wil zeker komen maar als ik moet werken moet ik werken.

Moeten we ff kijken vlak van te voren , ik kom toch door tilburg als ik binnendoor ga ( evt daarna de 58 ri eindhoven )

Mooi zo! Komen er alvast 2 XXL'tjes uit 1 auto stappen :D. Ik drink toch niet dus indien nodig kan ik terug rijden

Sanca,

koop je drank iook van te voren af. Geen verrassingen achteraf.
Plus zorg gewoon dat je het geld vooraf hebt, want er zijn anders lolbroeken die niet komen.

vind het normaal dat je op voorhand betaalt aan diegene die het regelt en ik denk dat iedereen dat wel met me eens zal zijn....

Ik heb er nu al zin an. Willen de belgen wel een beetje verstaan praten. Ik had op de meets heel veel moeite om blackadder goed te verstaan?:D

Ik heb er nu al zin an. Willen de belgen wel een beetje verstaan praten. Ik had op de meets heel veel moeite om blackadder goed te verstaan?:D

Hangt nogal af van welke streek ze komen ;)

Oost & West Vlamingen hebben nog een moeilijk verstaanbaar dialect, en geen G's en H's bv ;)

Antwerpenaren valt heel goed te doen zolang ze een beetje AN proberen te spreken.

Limburgers versta je het best, maar je moet geduld hebben voor ze hun zin afhebben :p

:d

Laatst bewerkt:
ik zal wel tolken tussen de nederlanders en vlamingen, als vlaams-brabantse lukt dit wel ;)

Terug
Naar boven