- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 November trouwens he ,.... ff gas geven om weer goed in shape te zijn op de meet![]()
![]()
Sinds 1,5 week weer begonnen met trainen na 3 mnd,.... en nu weer op de 91kg![]()
Gaat goed komen,.... ben benieuwd naar die Begische massamonsters !!![]()
![]()

jij staat sowieso al breed genoeg, hou je maar wat in, anders toon ik te klein![]()

't staat iig geval vast dat ik wil komen !!
en ook dat ik ( zodra 't kan ) vast geld overmaak !!
alleen of het echt door gaat kan ik vlak van te voren zeker zeggen.![]()
Zelfde hier. Ik wil zeker komen maar als ik moet werken moet ik werken.
Moeten we ff kijken vlak van te voren , ik kom toch door tilburg als ik binnendoor ga ( evt daarna de 58 ri eindhoven )
. Ik drink toch niet dus indien nodig kan ik terug rijdenMooi zo! Komen er alvast 2 XXL'tjes uit 1 auto stappen. Ik drink toch niet dus indien nodig kan ik terug rijden

vind het normaal dat je op voorhand betaalt aan diegene die het regelt en ik denk dat iedereen dat wel met me eens zal zijn....
Ik heb er nu al zin an. Willen de belgen wel een beetje verstaan praten. Ik had op de meets heel veel moeite om blackadder goed te verstaan?![]()

haha , dat worden dan 2 nuchtere XXL'tjes ,.. ik drink ook geen druppel
Maar komt goed !!

ik zal wel tolken tussen de nederlanders en vlamingen, als vlaams-brabantse lukt dit wel![]()

Gewoon ja,ja,nee,ja zeggen in die volgorde....Zit je meestal wel goed.![]()